Můj život v Anglii

Už je to týden, co jsem nic nenapsala. Není to tím, že by se nic nedělo, ale tím, že jsem líná. Moje lenost už dosáhla 100%!


Naposledy jsem si vám tu stěžovala, jak strašný den jsem měla. To byla středa. Hned další den, čtvrtek, jsem z těch schodů spadla znova. Au. 
V pátek byl výplatní den a víkend jsem strávila v obchodních centrech, kde jsem půlku toho, co jsem si ušetřila utratila. Ale alespoň už mám nové boty, legíny, tričko a tepláky. Ještě koupit ten kabát a šálu a už jsem pomalu vybavená na zimu! Yay!

Taky vám musím říct, že můj vztah s touhle bláznivou rodinkou se pořád jen lepší a lepší. S Larou (host mom) si povídáme stále častěji a dokonce už řešíme drby z našeho městečka. Vždycky za mnou nadšeně přiběhne a tu radost v jejích očích, když mi může říct, co tahle Au Pairka provedla a co tahle její kamarádka řekla bych vám přála vidět.

Moje angličtina se pořád jen lepší a lepší. Už si 100% věřím. Když chci něco říct, tak to prostě řeknu a dokonce si začínám při mluvení uvědomovat chyby a rovnou se opravuji. Je to radost vidět po měsíci a půl takový pokrok. Myslím, že je na čase vyndat knížku od Murphyho ze skříně, protože se s gramatikou chci dostat zase o kousek dál.

Moje narozeniny se blíží. Od úterý za měsíc budu slavit své druhé kulatiny! Minulý rok jsem vyšilovala, jak nechci, aby mi bylo devatenáct a letos se na ty narozeniny docela těším. Ani nevím, proč se tak těším. Nebudu se svými nejbližšími. Dárek si budu muset taky nadělit sama. Zatím čekám, až Apple představí své nové produkty (snad 15. října!) a asi si nadělím iPad. Pořád váhám, protože se mi strašně začal líbit iPod touch (5th generation, yellow).

Můj život je konečně jiný a mám ho radši. Tou největší změnou pro mě bylo, že se po letních měsících nevracím do školy. Pracovat jako Au Pair není sice kdovíjakká práce, ale rozhodně vás to v životě trochu kupředu posune. Člověk má šanci zažít život v jiné zemi, vydělá si, osamostatní se, naučí se pořádně cizí jazyk a pak se dostane na rozcestí, kde si musí vybrat jestli se vrátí zpět do své země a nebo zůstane.
Sice na tom rozcestí ještě nejsem a dalších x měsíců nebudu, ale když se podívám dopředu, tak sebe v Čechách nevidím. Takže pokud tady seženu normální kvalitní práci a budu schopná začít žít úplně sama, proč ne. Jsem pro tu zůstat!

Snídaně; zásoby Nutelly; nedělní hostina; grilujeme s Lolou!
V pondělí jsem si koupila letenku zpět do Anglie. V sobotu 21. prosince sednu do autobusu společnosti Student Agency a budu celá natěšená na příjezd domů, do své rodné Plzně. Dva týdny budu mít na to, abych strávila svátky se svými nejbližšími a v sobotu 4. ledna poletím zpět do Anglie. Těším se, až všechny uvidím. Až strávím 4 dny s Ilou, půjdu na oběd s dvojčaty a nebo si sednu do CrossCafé s Anny a Mončou! Taky musím zajít na kafe s Terkou a vidět konečně mého nejmenšího bratránečka, který v prosinci oslaví 1 rok! Jak ten mi chybí!

Už se těším na listopad. Vlastně na konec listopadu. Přijede mi kamarádka z Čech, dvě noci budem na hotelu, pak jdeme společně na koncert Imagine Dragons a dvě noci bude spát tady. Musím jí provést po Londýně a celkově vymyslet, co vše musíme vidět. Aspoň někoho z Čech tu na chvilku mít budu!

Zítra jdu zase do banky, takže pokus o založení účtu č. 2 578 .. Už mě to nebaví. Tak snad mi ho konečně založí! Držte palce!!

Přeji vám dobrou noc
Vaše Marky



15 komentářů :

  1. Je super, že se ti tam líbí. Doufám v tom, že se o prázdniny podívám do Londýna, byla jsem tam před pěti lety a chci se tam vrátit. Byl to pro mě neuvěřitelný zážitek a vlastně se mi splnil jeden z mých snů. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak až tu zase budeš, tak dej vědět! :))

      Vymazat
  2. Docela dost ti závidím tvojí angličtinu. Já bych si, právě proto, jak mizerně mi jazyky jdou, na takovou práci nikdy netroufla. A to se snažím na sobě pracovat. Ale soused, se kterým zkouším mluvit, mi řekl, že jsem rodilý Čech a nikdy to ze mě nejspíš nedostane. Že tam ta čeština jde pořád hrozně slyšet a nemám vůbec cit pro výslovnost a totálně odsrávam časy. Prostě mi to štve. Je sice fakt, že mi to nikdy nešlo, ale vždycky jsem si říkala, že se jen málo snažím. No, tak asi ne... lidi, co se narodí v anglicky mluvících zemí jsou prostě zmetkové a já jim neskutečně závidím! Všude se domluví!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna dneska jsem jedné slečně vysvětlovala, že ať jsi na tom s jazykem jakkoliv nesmíš se podceňovat a bát mluvit. Jakmile nezačneš, tak se nikdy nezlepšíš :)

      Já už jsem tu dva měsíce, takže jsem se vcelku rozmluvila a prakticky řeknu skoro vše co mám na jazyku. Občas je to těžké, ale člověk si musí uvědomit - Já jsem tu ta, která mluví cizím jazykem a snaží se. Oni mluví svým rodným jazykem a v mojí rodině nikdo cizí řeč ani neovládá :)

      Vymazat
  3. Pohled se našel! Psala jsem ti na skype ;-) A ty se také můžeš těšit na malé překvapení :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě taky dneska pohled dorazil. Děkuju moc! :*

      Vymazat
  4. Už jen devět týdnů a pět dní! <3
    Zapomněla jsi zmínit, že na Imagine Dragons půjdeme, pokud přežijeme ten hotel. Aneb tancování a zpívání národních písní nás možná nemine. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslim, že budeme ve volném času ležet na hotelu a koukat na New Girl :D

      Vymazat
  5. Mám radost z tohoto Tvého optimistického postu :-) Pořádně si to tam užívej!

    World By Bella

    OdpovědětVymazat
  6. Zní to tak krásně, že o kariéře au-pairky taky začínám uvažovat. Nedivím se, že se ti moc nechce do čech vracet. Osobně simyslím, že jakmile jednou já z čech někam dlouhodoběji odjedu, taky se asi nevrátím...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud máš tu možnost, tak jeď a nejlépe hned! Do Čech se můžeš vrátit vždycky :)

      Vymazat
  7. Jéé, já úplně miluju když sem dáváš fotky. :-) A těšim se až tu budeš na Vánoce. Rozhodně něco podniknem !!! A vůbec se nedivím, taky bych raději zůstala v zahraničí. Já doufám, že taky nakonec budu žít někde mimo ČR. Snad... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O Vánocích taky něco určitě podnikneme, ale kafe v říjnu stihnout prostě MUSÍME! :)

      Vymazat
  8. To je vtipný, já do toho stejnýho autobusu nasednu 21. 12. taky :-)

    OdpovědětVymazat


Moc vám děkuji za všechny milé komentáře! Vážím si jich :)

Na komentáře odpovídám zde na blogu.