Oh London, my lovely London!

Člověk jednou fňuká, že ještě nebyl v Londýně a pak je tam dvakrát v jednom týdnu. A pravděpodobně tam pojede tenhle týden ještě jednou!

Homesick je pryč a Marky je zase šťastná. Věřte mi, že tak náladový jako já být opravdu nechcete. Jeden den brečím, že si semnou nikdo nepovídá a teď si semnou zas povídají až moc. Dobře, nebudu si stěžovat. Chce to taky jednou optimistický článek! 


V pondělí jsem konečně byla v Londýně a tak jsem navštívila Leicester Square, Piccadely Circus a slavnou Oxford Street. Procházela jsem tam večer s kamarádkou, takže nádherný pohled na vše  co bylo osvícené. Vážně jsem si to moc užila. A včera jsem byla v Londýně sama. Kamarádka mi přivezla Granko a Paralen. Ach, jak já miluji české Granko! 
Převzala jsem si Granko a Paralen a jela jsem zpátky do Harrow, kde jsem se zastavila v shopping centru. Nepsala já jsem v neděli, že do žádného centra nechci?! No přešlo mě to nějak rychle teda.

V H&M jsem si koupila úžasný svetřík a v WHSmith knížku - English Grammar in Use od Raymonda Murphyho. Jazykové školy tady stojí strašné peníze, tak jsem se vrhla do samoučení.


Piccadely Circus a ulice u Aldgate
Jinak jste chtěli víc z mého Au Pair života. Tak dobře. V pondělí jsem pracovala jen dopoledne, protože celé odpoledne a večer jsem strávila v Londýně. Pondělí je den kuchyně a praní. V úterý je den koupelen a odpoledne jsem hlídala dvouletou Lolu. Tak jsem si hrála s Lolou, přijeli zahradníci, udělali nám zahradu a já jim nezaplatila, protože jsem neměla peníze a ani jeden z host rodičů doma samozřejmě nebyl. Tak zahradníci dodělali zahradu a odjeli s tím, že si pro money přijedou další den. Ještě pořád si pro ty peníze nepřijeli :D


A včera byla středa. Den převlíkání postelí, utírání prachu a praní. No, obzvláště včera jsem s těmi peřinami docela válčila. Peřiny máme jak ve filmech. Oba rodiče mají jednu velkou dohromady. Nesnášim to povlíkání! A já mam taky obrovskou peřinu pro dva. Možná si říkáte jak se mam, ale je pod ní strašný vedro, je těžká a nemam jí ráda. Dokonce jsem byla tak vytočená, že jsem si tu peřinu položila na zem a vlezla jsem do ní, abych konečně ten roh dostala tam kam patří!


A to je vše, co jsem od pondělí zažila. Opravdu se nic převratného neděje. Užívám si to tu a mám se skvěle. A navíc mě strašně těší ty vaše milé komentáře. Mam z nich pokaždé strašnou radost a nikdy mě prostě neomrzí. Pokud máte nějakou otázku, připomínku nebo speciální přání o čem bych měla psát - sem s tím!



Vaše Londýňanka Marky

12 komentářů :

  1. Granko zvedlo náladu, že? Takový pozdrav z Čech. Lů říkala, že tě potkala.

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych byla v nákupních centrech taky v jednom kuse - to se neboj :D Jinak s těmi peřinami, vím o čem mluvíš. To je peklo na zemi. Jednou týdně chodím se skoro-tchýní uklízet k jednomu pánovi a ten je taky má. A k tomu centrální vysavač - už se mi povedlo zamatat se do té hadice a spadnout ze schodů. Jediné štěstí je, že má pod schody koberec, takže jsem si nic nedělala.

    OdpovědětVymazat
  3. Jé fotka z m&m shopu! :D Tam jsme si užili, když jsem byla v Londýně :3 :D

    OdpovědětVymazat
  4. super, tesim sa na tvoje dalsie zazitky! :)
    inak ten britsky chlapec ta este nepozval von??? _:)
    pekny vikend! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Miluju, když sem dáváš fotky ;-) A jsem ráda, že jsi na tom líp. Já ti říkala, že tě to přejde ;-) ale mě se nikdy nevěří :-D :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to já už si ani nepamatuju, kdy jsem pod normální peřinou spala naposledy, pravděpodobně bych pod ní ani nedokázala usnout. :D Prostě mi vyhovuje, když mi žádná část těla nevyčuhuje. :D

    OdpovědětVymazat
  7. ta knížka od Murphyho je super. Dobrá volba!! :) zkus se podívat, jestli třebanemáte v okolí i nějaké kurzy zadarmo, nebo levněji. Nevím, občas mívaj nějaký církve kurzy, i když já jsem nikdy do takového nechodila. Nicméně, na homesick mi fakt pomáhá vykecat se nějaký kamarádce, jít ven, a hlavně pořád něco dělat. Chodit ven na procházky a tak :) jsem ráda, že už ti je líp! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Neměla by AP jen hlídat děti?? Přijde mi, že máš nějak moc práce, nenech se využívat :-)

    World By Bella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je spíše v USA, v Británii jsou housekeeper a AP v jednom. Já jsem spíš housekeeper než Au Pair. Mám holky jen párkrát do týdne:) Ale nevadí mi to

      Vymazat
  9. to je dobře, že už se máš líp:) já byla v londýně o víkendu a užila jsem si to:)

    OdpovědětVymazat
  10. pokud by jsi měla zájem, je u mě GIVEAWAY - http://theczechdoll.blogspot.cz/2013/09/giveaway-nr-3.html#comment-form :)

    OdpovědětVymazat
  11. Jé :-) závidím :-)) krásný fotky!
    Budeme se sledovat navzájem? :-)
    thevoguebyme.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat


Moc vám děkuji za všechny milé komentáře! Vážím si jich :)

Na komentáře odpovídám zde na blogu.