The worst day EVER!!

Neuvěříte mi, co všechno se mi dnes stalo. I článek na blog o tom musím napsat .. 

Den Blbec! Ano, asi tak bych dnešek nazvala. Vstávat se mi ráno nechtělo, ale stejnak jsem se přemluvila a už v 7:20 byla na nohách. Sešla jsem dolů, vypnula ten strašně příšernej alarm, zapnula v kuchyni televizi a šla zase nahoru pro Sisi. Už od pondělka chodí do školy (děti jdou tady do první třídy ve 4 letech), tak si teď připadá hustě a machruje na mě! Nejdřív na mě hulákala, že jsem zapomněla Host mom připomenout, ať koupí Coco Pops a kvůli mě teď musí jíst Cheerios. Tragédie, to vám povím! Pak jsem jí pět minut připomínala, ať si na sobě nechá zelenou utěrku, protože se jinak pokydá a jiná školní uniforma vypraná už není. Vztekle jsem zelenou utěrku odhodila a zvýšeným hlasem řekla: "Jestli budeš mít mlíko na tý uniformě, tak si mě nepřej!!" Co myslíte? Mlíko bylo na uniformě do pěti sekund a Sisi se začala brečet, že nechtěla a že se opravdu snažila. V tu dobu už jsem jí nevnímala a odešla obléknout dvouletou Lolu. Ještě, že je takové sluníčko, které mi zlepšilo náladu.

Dopoledne jsem převlíkala postele a utírala prach v horním patře. Hotovo jsem měla už okolo desáté hodiny a tak jsem myla okna. Po jedné z miliona cest ze schodů jsem uklouzla a sjela si ty schody až dolů. Krásně hlavou o schod a malíčkem o kus dřeva. Tak jsem chvíli odpočívala a pustila se zas do mytí oken. A do toho přišla dolů Lara a jelikož jsem opravdu už neměla, co dělat, tak jsem mohla o půl hodiny dřív skončit. Yay!

K obědu jsem si chtěla udělat fazole s těstovinami, ale jelikož byly v konzervě, tak jsem se do pěti sekund pořezala a krev byla naprosto všude. Do teď jsem to pořádně nezastavila.
Tak jsem se vším praštila a hladová si šla umýt hlavu, abych mohla vyrazila do Stanmoru. Včerejší zakládání bankovního účtu nedopadlo moc dobře, a tak jsem sebevědomě s dopisem od Steva jela do banky. V Lloyds semnou paní vypisovala účet deset minut a nakonec mi řekla, že je jí líto, že jí to nejde. Tak se jí ptám, co mám dělat a ona mi odpoví: "Zkuste jinou banku."
Obešla jsem tedy další tři banky a nikde mi bez oficiální proof of address účet nezaloží. To znamená, že teda budu muset jít na úřad a zažádat si o National Insurance Number a pak až jít do banky si založit účet.  Byla jsem zase vzteklá neuvěřitelným způsobem, vykoupila půlku Sainsbury a jela domů.


Přijdu domů a bordel naprosto všude. Pracovat mám až od pěti, tak co bych se namáhala. Lara i s dětmi odjela a já si uklízela skříňku nad postelí. Vůbec netuším jak se mi to povedlo, ale praštila jsem se zase do hlavy. V tom mi už, ale vytryskly slzy, protože to byla taková bolest! A tak jsem povysávala, povytřela, vykoupala děti a teď ležím v posteli a píšu tenhle článek. 

Komu se v jeden den povede spadnout ze schodů, říznout se, praštit se do hlavy a nakonec vám 4 banky zamítnou žádost o založení účtu?! Asi nikomu. Chci si udělat čaj, ale bojim se, že bych se třeba opařila ..

Zítra večer mám babysitting, tak přijde kamarádka na návštěvu. Neviděla jsem jí 24h a už mi hrabe! Koupila jsem nám brambůrky a pustíme si asi film Warm Bodies :)

Snad jste měli lepší den než já!
Marky

Tohle bych asi měla říct host rodičům před 'Good Night':
Budu ve svém pokoji, naprosto potichu a předstírat, že neexistuju.







15 komentářů :

  1. Jeeminku, tak toto je teda už mooc...hotový invalid z teba tam ešte bude ale toto porezanie som si predstavila dosť brutálne no vieš čo? Najviac by ma asi štvali tie starosti s bankou :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem obvolala další úřad, tak příští sobotu jdu na interview a pak už snad mi ten účet otevřou!

      Vymazat
  2. Jee, takové dny kdy bych se nejradši neviděla mám také a často. Doufám, že už se rána zahojila :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No doufám, že tímhle týdnem vše špatné končí!

      Vymazat
  3. Nic sis nezlomila, nezoufej. Já si nedávno taky sjela schody a ještě, jak jsem se snažila brzdit, ještě jsem umazala zeď od laku na nehty. Ale víš co? Ten čaj raději neriskuj!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čaj jsem risknula a přežila! Překvapivě :)

      Vymazat
  4. Zas taková hrůza to není, nic se ti nestalo tak v kliduu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hrůza to není, ale jde o to, co vše se v jeden den stalo. Člověka to vyčerpá a snižuje na náladě víc a víc.

      Vymazat
  5. Žiješ? Žiješ! Tak je to v pohodě. Ale pozor, dnes je pátek 13 :-))

    World By Bella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Žiju. Zatím! Včera jsem ty schody pro jistotu sjela ještě jednou. Narazila jsem přímo do té modřiny ze středy. Ale přežila jsem :) Dneska nevylézám z postele!

      Vymazat
  6. Dneska jsem si (konečně!) našla čas a přelouskala celý tvůj blog. :)) A můžu říct, že máš další "fanynku", která bude nadšeně čekat na další článek. :)
    Držím ti palce, aby ti štěstí v UK vydrželo a bylas šťastná a měla hodnou rodinu. :)

    OdpovědětVymazat
  7. tyjo, tak to je šílený!! to byl fakt blbej den!! mně se spíš stává, že mívám tak jednou za půl roku blbej tejden, a to se mi pak každej den něco stane. A pak to je zas většinou půl roku celkem v pohodě... :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já věděla, že mám začít u tvého blogu hned od začátku :D S tím bankovním účtem jsem to měla stejně! A teď si dokonce říkám, zda nejsou nějak domluvení se Sainsbury, aby jim tam pak nasraný aupairky chodily dělat větší tržbu!

    Secrets of M

    OdpovědětVymazat


Moc vám děkuji za všechny milé komentáře! Vážím si jich :)

Na komentáře odpovídám zde na blogu.