Happy Birthday To Me!

A je to tady, zase o rok starší. Dvacetiny. Člověk leží v posteli, připravený se svíčkou. Aspoň jednu si sama sfouknu. Je těžký být sama v zahraničí. Možná jsem to podcenila a měla letět už dnes večer. Každý rok je to stejné. Ležím a brečím. Bez důvodu. A nebo s důvodem? Přehrávám si minulý rok. Zase nic moc. Tak bude už konečně tenhle lepší?

Splnila jsem si sen, žiju v Anglii. A budu se hlásit na pozici letušky. Tak ať mi to, prosím, vyjde. 


6 komentářů :

  1. Krásné narozeniny a splnění tvých přání. Držím pěsti ať tě brzo vidím lítat po obloze :)

    OdpovědětVymazat
  2. Všechno nejlepší Markétko!:) Věřím, že tenhle rok bude nejlepší v tém životě a splníš si sny!:) Budu držet palce!:)

    OdpovědětVymazat
  3. Všechno nej, nej, nej, ať se Ti splní vše, co si přeješ! :-)

    World By Bella

    OdpovědětVymazat
  4. Přeju všechno nejlepšííí:))) mně už dvacet je:(( hrozně stárneme:D:D

    OdpovědětVymazat
  5. Markétko dodatečně přeji všechno nejkrásnější! Je krásné moc že žiješ tam, kde jsi chtěla. Moc ti to přeji a určitě ti to vyjde! Měj se moc hezky a ještě jedno - máš moc krásný blog , tak ho ty naše letuško moc nezanedbávej :P )) Mám ráda tvoje články.

    Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovědětVymazat


Moc vám děkuji za všechny milé komentáře! Vážím si jich :)

Na komentáře odpovídám zde na blogu.