Jeden den uklízečky!

Já mam dneska tak debilní náladu, to byste mi ani nevěřili. To je tak, když se člověk snaží a pak přijde boss a udělá všude bordel.

Normální den. V 7:15 se klasicky vzbudím, vzteklá, že mám ještě 5 minut. Usnu. V 7:20 mi zazvoní budík, jsem vzteklá, protože musím vstávat. V 7:25 se vykopu z postele, hodím na sebe nějaký to oblečení a jdu do koupelny. (Cestou jsem si uvědomila, že mi strašně bolí v krku.) Co dělám v koupelně není vůbec důležité, ale přesně v 7:30 vcházím do pokoje té starší. Otevřu dveře a .. Sienna je oblečená a u ní stojí Lara. Čumim jak opařená, proč je moje host dítě oblečené, ale řádné odpovědi se mi nedostane. Budiž no, asi mi Lara chtěla pomoct. (haha)

Odvedu jí dolů, přichystám snídani. Vracím se nahoru pro mladší. Vytáhnu ubrečenou Lolu z postele, chci jí obléknout a přijde Lara. Oblékne jí a já stojím a občas jí něco podám. V hlavě mi lítá ze strany na stranu věta: "What the f*ck is going on?" (Co se to k*rva děje?) 
Ignoruju fakt, že je Lara nějaká nápomocná. Přijela Amy (vozí Siennu do školy) a stojí před domem. Sienna si vzpomene, že potřebuje na záchod. Lara je vzteklá, že Sienna potřebuje na záchod a Amy musí čekat. Konečně obě děti vypadnou z baráku a Lara stojí v kuchyni.  Furt žbrblá něco o tom, jak je annoying, že Amy musela čekat. Nechápu to, myju dál nádobí a ignoruju jí. Po pár minutách si udělá čaj a odejde nahoru do ložnice.

Joo! Zajásám a jdu všechno dole otřít, abych mohla vyluxovat. V 9:00 jsem skončila s dolejším patrem, šťastná. Všechno je krásné a uklizené. Spokojená vytáhnu ten obrovský vysavač nahoru a jdu převléknout postele. Vždycky začínám v Loly pokoji. Sedím na zemi, otrávená. Život Au Pairky je občas tak těžký. Postěžuju si Lucce na whatsapp a jdu do Sienny pokoje. Převleču postele, uklidím jí celý pokoj. Hodinu mi to trvalo. Mezitím se Lara vypakovala z ložnice a se slovy: "See you later, Marky!" za sebou zabouchla hlavní dveře. VOLNOST!

Rychle odběhnu do ložnice, kde také převlíknu postel a porovnám věci. Vysaju celý hořejší patro a chci jít se psem do parku. Nefunguje alarm. Málem jsem ho jednoduše rozmlátila. Pořád mi tam blikalo "Unable to set". Vzteklá, neuvěřitelným způsobem, jsem flákla do alarmu a zamkla jsem jen dveře s tím, že až přijdu, řeknu to Laře. Po hodně přijdu se psem z parku, kde jsem s bolestí v krku seděla půl hodiny na lavičce (plus do mě fučel studený vítr) a říkám Laře, že nefunguje alarm. Zakecá to se slovy, že je jí líto, že se Siennou nemám takové pouto a že s ní musím trávit víc času. A nejlépe ve svém volnu! Ne, díky. Chtěla bych mít ve svém volnu .. volno! Překvapivě.

Odpoledne jsem strávila u Lucky. Vrátím se a tři auta u nás před domem. Hrát zrovna někde ve filmu, tak bych se složila na kolene a zakřičela na celou ulici "Nééééééééé!", ale jelikož ve filmu nehraju, tak jsem si to v hlavě jen představila. Vyděšeně otevřu dveře a slyšim ten křik. Ignoruju to a rychle zaběhnu do pokoje. Přeci jen mám ještě 2h volna! Po svých dvou hodinách sledování seriálů se odvážím opustit svou skrýš. Neměla jsem to dělat. Takový bordel jste v životě neviděli. Věřte mi, NEVIDĚLI!

S falešným úsměvěm a teplotou 37,5°C seběhnu schody a nakráčím si do kuchyně, kde se mi představili všichni lidi a děti. Byli to nějací příbuzní. Super. "No tak, kde mám začít?" jen tak prohodím s tím, že se mi dostane věty - Jdi do svého pokoje odpočívat, je vidět, že ti neni dobře. - mě ale překavpí věta: "Se Sienny pokojem." Dobře no, očividně má tu svou rozkazvací náladu, tak jdu radši uklízet.
Vejdu do Sienny pokoje a vyhrknou mi slzy. Sednu si na zem a pomalu uklízím. Po 10 minutách Lara řve: "Už jsme z kuchyně pryč." Super, už to běžim celá nadšená uklidit. Po příchodu do kuchyně už brečim. Oni snad vysypali obsahy talířů na zem. Tak hlavně, že jsem ráno vysávala, tak si pro jistotu ještě vysaju jednou a vytřu k tomu. 

Všichi odešli. Ticho. A bordel. Trvalo mi 2h než jsem všechno uklidila do původního stavu. Jsem spokojená. všude je zas krásný pořádek. Jen ani blbého díky se mi nedostalo. A proč vlastně? Vždyť za to dostávám zaplaceno. Co bych chtěla! Do teď jsem si myslela, že jsem víc Housekeeper než Au Pair, ale po dnešní konverzaci s Larou si nejsem jistá, co jsem vlastně. Housekeeper nebo Au Pair? Nemůžu být přece obojí, nebo jo?

Je to složité. Děti mi začínají lézt na nervy a uklízení mě baví. Jo, a ještě jednou mi někdo řekne, že jsem si odjela na rok do Anglie na placenou dovolenou, tak ho přetáhnu koštětem a zametu pod gauč. Protože tohle rozhodně není dovolená. Tohle je o nervy a já to zahlazuju čokoládou. Musím začít cvičit. A taky bojuju s myšlenou si zapálit. Čím víc toho na mě je, tim je to horší. A dneska to byl extrém! Ale já kouřit zase nezačnu! Nechci!

Až se po vánoční dovolené vrátím zpátky do Anglie, tak začnu chodit na přípravný kurz na CAE zkoušku a v létě jí složim prostě! A najdu si tu práci letušky! A jednou ze mě bude bohatý člověk, který bude mít vše, co bude chtít. A tak to dopadnout musí, protože si nedokážu představit, co jiného bych v životě dělala.

Vaše nasraná,
Marky

19 komentářů :

  1. Musí to bát hodně těžké :( já nevím, jestli bych zvládla uklízet po ostatních.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tož to mě by ani nevadilo po nich uklízet pokud by dělali normální bordel. Né včerejší extra bordel! :D

      Vymazat
  2. Líbí se mi tvoje odhodlání a výdrž! Dokážeš to.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To si říkám při každém špatném dni! Díky za podporu :)

      Vymazat
  3. Jak to tak čtu, tak je to všude stejné... - jsem v Severním Londýně jako Au-pair, ikdyž si tak občas nepřipadám. Také mívám chvíle, kdy si říkám, jestli nejsem spíš služka a uklizečka než au-pair... ale musím to vydržet. Budou zase chvíle a dny, kdy to bude lepší.. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě by ani nevadilo, že jsem spíš Housekeeper, mám více volna. Ale včerejšek mě prostě vyčerpal. Navíc jsem byla jednoduše přecitlivělá, protože jsem nachcípaná a všechno mě bolí .. :) Už dnešek byl lepší! (krom té teploty, ta je pořád stejná!)

      Vymazat
    2. Tohle mě vždycky zaráží. Já byla přes rok Aupair, vyměnila jsem několik rodin během roku a nikde jsem nedělala uklízečku! Dokonce párkrát to vypadalo, že pracují pro mě a uklízejí mi.To je strašné, jak rodiny z aupair dělají levnou pracovní sílu, kde v podstatě aupairky ani nejsou s dětma. Hodně sil, nebo změnu rodiny. Vždycky se dá najít rodina bez uklízení a za víc než 100 liber týdně!

      Vymazat
    3. Je to možné no, ale já už v předešlé rodině za otroka byla a popravdě si nechci zvykat zas nějakou dobu na nový režim. S holkama mam skvělý vztah, s host parents taky a kamarády tu už taky mám. A za těch 30h/týdně dostávam 100 liber a mám nejvíc z holek v okolí, které dělají to samé a mají sotva 90. Takže si pořád řikám, že to není tak špatné. A jelikož mám tolik volna, tak si chci najít extra job, což se rovná více penězům.
      Ono být Au Pair je většinou otročina, ale jakmile máš kde bydlet a co jíst, tak si člověk nemůže zas tolik stěžovat (což já si stěžuju v jednom kuse teda, ale na konci dne si uvědomím jaké štěstí mám). Není to práce na celý život, ale ten rok nebo 2 roky dají dost. Pak už se člověk zas musí posunout dál :)

      Vymazat
  4. Věřím, že zase bude fajn... člověk má prostě pořád takové dobré a špatně dny nebo období. Já myslím, že můžeš být ještě ráda. Vzpomeň si na tu minulou rodinu. ;-) Já bych tohle teda dělat nemohla, ale vím, že ty to zvládneš :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na minulou rodinu jsem už téměř zapomněla. Vážně, ani si na ně nevzpomenu. Což je dobře. Ale občas jsou dny, kde si řeknu, že pokud nezvládnu všechny plány zrealizovat příští rok, tak si to prodloužím s touhle rodinou. A bum, pak přijde něco, co mě přesvědčí, že tohle asi druhej rok nezvládnu :D
      Ale díky za podporu xx

      Vymazat
  5. nesúvisí to s článkom, skôr inšpirácia, ale mohla by si pridávať veľa veľa fotiek z londýna, alebo fotky nákupov, atd? Mňa by to veľmi zaujímalo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fotek z Londýna bude daleko víc do dvou týdnů. Budu si pořizovat konečně foťáček! Do teď fotím mobilem a to mě nebaví! Takže pokud se staneš mým čtenářem, určitě se dočkáš více fotek z Británie :)

      Vymazat
  6. Všechno cos napsala - znám. Přesně úplně, oni snad vysypali talíře na zem prostě... někdy ani není vidět podlaha, můžeš uklízet 5x denně a nebude to dobrý. Yes yes. Au-pair life :))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sem ráda, že někdo ví přesně o čem mluvím! Musíme si zvyknout! :D

      Vymazat
  7. uff....no...není vždykcy hej, že. ovšem obdivuju tě, já bych tohle psychicky nezvládala.

    OdpovědětVymazat
  8. Pokud nejsi domluvená s rodinou předem a za takový úklid extra placená, tak to není správné, to bys měla rozhodně namítat, rozumně si s nimi o tom promluvit. Úklid je u AP na domluvě, není to její povinností (pokud není domluveno jinak)!

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj :) dlouho jsem tvůj blog nemohla najít ale už jsem zase tu :) Jsem tu jako aupair od začátku sprna, v některých věcech se přímo poznávám :) Mám teda jinak starý děti, ale ono je to vesměs to samý, nervy, vytáčení :-D Kde bydlíš v Londýně? Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. North West London, kousek od tube station Stanmore :))

      Vymazat
  10. Já jihovýchod :) to je asi dálka co? :-D

    OdpovědětVymazat


Moc vám děkuji za všechny milé komentáře! Vážím si jich :)

Na komentáře odpovídám zde na blogu.