Víkend v Čechách a můj blog v časopisu Bravo!

Víkend v Čechách. Jeden z nejlepších víkendů, který jsem za poslední dobu zažila. A teď už zase sedím na "své" posteli v Anglii. Na jednu stranu v Čechách žít nechci a na druhou stranu mě můj vnitřní hlas usilovně přemlouvá, ať se vrátím zpátky za svou rodinou a kamarády.

"Do března to tu vydržím!" přemlouvám se. Co bych asi tak v Čechách dělala? Možná to nebyl dobrý nápad jet na víkend domů, akorát se mi chce zpátky. Možná je to taky tím, že Lucka je ještě pořád v Čechách a vrací se až v neděli večer. A Markét uvidím až v sobotu nebo v neděli.

Pořád projíždím internetem a hledám si všechno o práci letušky. Musím být připravená. Jen mi trochu mrzí, že všude jsou jen samá negativa. Mě je jasné, že je to jen práce servírky ve vzduchu, ale pořád je to ve vzduchu. Co jiného bych měla dělat, když ne letušku? Vždycky jsem chtěla být učitelka angličtiny nebo letuška.

První tři odstavce jsem psala odpoledne. Pořád se mi mění nálady. Čechy nebo Anglie? Po odpolední hodinové procházce se sluchátky v uších jsem si uvědomila, že to tu mám strašně ráda. A do Čech mě lákají jenom ty kamarádi a rodina.  No dobře, končím s tím dohadováním, je jasný, že prostě nevím co chci.

Narozeniny byly strašně fajn. Holky mě ráno vřele přivítaly se slovy "Good morning, birthday girl!" a dostala jsem od nich kartu, náramek a čokoládový dort. Sice jsem ten den pracovala dvakrát víc, kvůli mému večernímu odletu do Čech, ale vůbec mi to nevadilo. Těšila jsem se, až budu sedět v letadle.

Nedělní návrat do Anglie
Víkend doma byl skvělej. Mamka chytla záchvat breku, když mě viděla a nejlepší kamarádky mi skočily kolem krku. Stihla jsem navštívit všechny babičky, zajít do kina, na kafe s Mončou a Anny, do čajovny, na večeři a nakoupit pár věcí. Neuvěřitelný víkend. I když zpáteční cesta mi to trošku pokazila, protože s letadlem cloumal vítr ze strany na stranu a přistání v Británii bylo docela brutální. Trošku to s náma házelo po přistávací dráze, ale přežila jsem. Taky během letu vedle mě seděla slečna, která zvracela, takže jsem o zábavu měla vážně postaráno.

Návrat do reality byl krutý. Nečekalo mě "doma" žádné velké přivítání. Popravdě si ani 15 minut nevšimly, že jsem doma. Pak se začali vyptávat, já začala brečet a nakonec jsem šla spát. Byla jsem unavená jak blázen. A za 54 dní už jedu do Čech znova. Proč? Protože za 54 dní jsou VÁNOCE! Mam zatím 2 dárky, ale musim se do toho nakupování pořádně vrhnout už.

Tímto veřejně děkuji Ilušce za naskenování! :*

A abych se nakonec pochlubila, tak v časopisu BRAVO o mě a mém blogu vyšel článek. Ani bych to nezpozorovala, kdyby mi to kamarádka na Twitteru nenapsala. Bylo to zrovna při cestě na letiště, takže jsme zastavili na nejbližší benzínce a já si ho koupila. Strašně mě to potěšilo! Poprosila jsem kamarádku, aby stránku naskenovala, tak si článek můžete přečíst taky.

Jdu se vrhnout na seriály, které jsem kvůli hektickému minulému týdnu zanedbala!

Mějte se hezky,
Marky




13 komentářů :

  1. Tak alespoň, že jsi si víkend doma užila! A ten článek v bravíčku je super. Právě díky němu jsem tady :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A mě strašně těší, že jsi tady :)

      Vymazat
  2. Jé, tak to je paráda, že sis to doma užila. A určitě to v Anglii nevzdávej,má to hodně plusů i mínusů. Já být na tvým místě, tak taky hrozně váhám, ale vim, že ve výsledku bych byla radši v cizině než v Čechách. :) Člověk nesmí mít strach, i když je to občas těžký.. :) Takový zkušenosti, jako nabereš tam, jsou k nezalacení..i když je to někdy boj - když to tady tak čtu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky vždycky chtěla být raději v cizině než v Čechách. Ale o tomhle se přesvědčíš, až když v té cizině žiješ. Vzdávat to rozhodně nebudu minimálně do března tu budu a pak uvidím jak naložím se svým životem .. :)

      Vymazat
  3. Dneska jsem narazila na tvůj blog a musím říct, že je to jeden z nejlepších :3 Díky tobě přemýšlím, že budu taky Au Pairka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za chválu, ta vždycky potěší :) Rozhodně to zkusit není na škodu! Takže říkám rovnou - pokud máš možnost, jdi do toho!

      Vymazat
  4. Myslím, že s prací letušky bys mohla skvěle kombinovat život v Čechách i v cizině, určitě se toho snu nevzdávej!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud bych dostala práci u nějaké letecké společnosti, která sídlí i v Čechách, tak určitě :)

      Vymazat
  5. Ahoj jsem tu taky poprvy...docetla jsemse o tobe v Bravicku...miluju tvuj blog...je mi teprve 15 ,ale uz pul roku premyslim o AuPair:) anglii miluju cca rk a pul, ale jeste jem tamnebyla :( ale to prijdeee :DD setrimsi na letenku :) muzu se jen zeptat...jaky to tam je? :) opravdu se tam naucis mluvit plynne anglicky?:)premejslim, ze bych tamletela narok po maturite jako ty, abych si zlepsila anglictinu :) ...ajeste jedna otazka:) jak si se dostala k takovyhle rodine? Jenom kvuli letakum? Predem dik za odpoved..a rozhodne tvuj blog budu cist dal!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já poprvé o pozici Au Pair slyšela ve 14 letech a tak jsem se jí chytla, že jsem čekala jen na tu maturitu. Doteď si pamatuju jak se o tom spolužačky bavily na chodbě a já v té době ani nevěděla, co to slovo znamená. Takže jsem na tom jako ty teď. Na tu chvíli, abych mohla odjet jsem čekala 5 let!
      Jinak já také v Anglii před tím nebyla a na to, abych si mohla koupit letenku jsem rozprodala půlku svých věcí.

      Anglicky se naučíš pokud budeš chtít. Doporučuju začít pořádně s angličtinou už teď, protože čim lepší jí budeš mít, tím budeš mít rychlejší umístění do nějaké rodiny. V Anglii se hlavně naučíš mluvit a používat do teď naučené znalosti. Gramatika ti do hlavy sama nenaskáče, takže pokud nejsi dobrý samouk, doporučuji i navštěvovat jazykové škole tady v Anglii.

      Já svou první rodinu našla na webové stránce www.aupair-world.net .. člověk musí být obezřetný a připravený na vše. I když jsem měla rodinu prověřenou od shora až dolů, tak to stejně nevyšlo a nakonec jsem utekla. Tuhle rodinu u které jsem teď mi dohodila jedna známá, která v Anglii v tu dobu také byla Au Pairka.
      Až budeš hledat, tak doporučuji ještě se na Facebooku přidat do různých Au Pair skupin, holky, které opouští rodinu tam často dávají i kontakty na ně :)

      Budu držet palce, ať ti vše vyjde jak plánuješ!

      Vymazat
  6. Mooc ti dekuju !!! :) kačka.

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, máš úžasnej blog. Vlastně když jsem si koupila Bravíčko hned jsem s musela kouknout;) Taky bych se chtěla podívat do Anglie a do nové rodiny, je to skvělá zkušenost:) Hodně štěstí v rodině;)

    OdpovědětVymazat
  8. wow, gratuluju k tvému blogu v Bravíčku :) to je dost dobrý! :) teď jsem nějak nestíhala, tak jdu dočíst, co se s tebou v Anglii dělo :)

    OdpovědětVymazat


Moc vám děkuji za všechny milé komentáře! Vážím si jich :)

Na komentáře odpovídám zde na blogu.