Ze života Au Pair #1

Rozhodla jsem se, že ještě před tím, než půjdu pouklidit dolní patro sepíšu, co vše se za posledních 14 dní událo. Seznámila jsem se se spoustou lidí ze zahraničí a konečně se rozhodla si najít ještě extra job. 

Před dvěma týdny měla Lola (2) ve školce Costume Day a šla převlečená za růžového králíčka. Vůbec se mi nechtělo jí ten kostým oblékat, protože se mi zprvu vůbec nelíbilo, že by moje host dítě mělo jít za růžovej bonbon, ale nakonec vypadala docela roztomile. I fotit jsem jí musela! 


Ten týden jsem se seznámila s Olivií. Rakušanka, stejně stará jako já a s dobrou angličtinou. Vážně jsem si užila tak jednou normálně pokecat v angličtině. Moje nejbližší kamarádka v Anglii je češka a jediný lidi se kterými mluvím anglicky jsou Steve, Lara a děcka.
S Olivií jsme zašly na oběd do The Kanteen, kde jsem si dala hranolky, zapečený sýr v toustovém chlebu zalité sýrovo-houbovou omáčkou. To bylo tak dobré! Nejdražší jídlo z restaurace, ale bylo to opravdu strašně dobrý! 

Lola si zamilovala můj počítač, takže z mé dobré vůle jí nechávám sedět u sebe v pokoji a sledovat pohádku s názvem Ben and Holly's Little Kingdom. Nemam tu pohádku ráda, ale co na dělám.
Taky jsem s Lolou vyšla poprvé na procházku v kočárku. Potkala jsem cestou takové docela pohledné dělníky a přišla jsem si strašně ... divně. Člověk si s tim kočárem a dvouletým děckem vůbec nepřijde atraktivní. Za dva týdny slavím 20. narozeniny a já vozím dítě v kočáru a přebaluju pleny. Přičemž moji přátelé jsou na VŠ a kalí každej víkend. Já jsem většinou tak vyšťavená, že jdu spát. Ale musím teda přiznat, že zrovna minulý pátek jsem byla v místí hospodě, kde byl sraz Au Pairek. Byly tam asi 4 Španělky, Němka a ještě jedna národnost (za boha si nemůžu vzpomenout jaká!)

Celou neděli jsme strávila v Londýně. Zase! Ale když já to město miluju, i když na něj v jednom kuse nadávám. Měla jsem sraz s jednou Estonkou, která byla na rok Au Pairka v Kalifornii, takže mi měla co vyprávět. Celkově jsme si měli hodně, co říct, protože jsme obě upovídané a její angličtina je perfektní. Přiznejme si to, angličtina je důležitá. Nemusíte jí mít dobrou, ale je potřeba taky vést konverzaci. Byla jsem na kafi s jednou Rakušankou, která absolutně nekomunikuje, takže to dopadlo tak, že já jsem se pořád na něco ptala, pak mi došly otázky a bylo trapné ticho. Ale co má člověk dělat?
Na volná odpoledne už hledám nějaký uklízení navíc. Přece se nemůžu každý odpoledne válet. A pár liber navíc by taky neuškodilo! Rozházela jsem letáčky do schránky a vyvěsila si jeden do trafiky na hlavní ulici. Tak snad se někdo brzo ozve!


Vyzvedla jsem Kulli na Liverpool street a odtamtud jsme šly pěšky na London Bridge, pak Westminister (London Eye, Big Ben), následně jsme to vzaly pěšky na Trafalgar Square, Piccadilly a zakončily jsme to na Oxford Street. Pěkná 3,5h procházka. Došla jsem domů úplně vyšťavená!
Ale počasí se nám vydařilo. Na sluníčku bylo okolo 25°C! Celý den jsem chodila v tílku a sukni. Vůbec se mi nechce věřit tomu, že máte v Čechách takovou zimu a my tu takové teplo. Teploty přes den nespadnou pod 17°C. Sice je pod mrakem, ale pořád je teplo.


V sobotu si musim nakoupit suroviny na dort a v neděli budu péct Laře dort, protože má v pondělí narozeniny. Alespoň ušetřim! Už za 16 dní jedu domů, tak si sebou něco potřebuju přivézt. V pátek 25. října dopoledne půjdu na masáž a večer na večeři. A v neděli na kafe s holkama. A něco si chci dát na účet.
A jelikož Lucka (česká kamarádka, co bydlí dole v ulici) jede na týden taky domů, tak si koupila letenku také na 24., což znamená, že letíme spolu! Na moje narozeniny! Uděláme si party v letadle. Celý včerejší večer jsme řešili, jak strašně se těšíme.


Už 8 minut mám uklízet! Zase jsem se zasekla u kompu. Ještě, že nikdo není doma!! :D

Mějte se hezky,
Marky



9 komentářů :

  1. Měnila bych s tebou, hned. Vysoká škola je děsivá! Ale hodně děsivá, pořád brečím a mám záchvaty typu "jdu na pracák".... nic moc. Buď ráda, že si užíváš s růžovým králíčkem ;-) (vypadala sladce). Vyfoť pak dort, jsem zvědavá, jak bude vypadat.

    OdpovědětVymazat
  2. Jeej to je roztomilé dítko. Kdybys potřebovala nějakou návštěvu z Čech, hlásím se dobrovolně :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Lola je rozkošná! Děti od 2-4 let jsou nej :-)

    World By Bella

    OdpovědětVymazat
  4. Tvůj deníček je supr :), ráda čtu o au-pair zážitcích. Být tebou, tak nelituju, že teď nejsi na VŠ, všechno má svá pro a proti ;).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, nelituju. Našla jsem se v Anglii :)

      Vymazat
  5. Jak já nemám ráda děti, ale Lola vypadala hrozně rozkošně. Člověk by jí zulíbal :-D A díky za tolik fotek, miluju je. Jsem ráda, že jsi spokojená... zasloužíš si to!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do třech týdnů bude těch fotek více, konečně si pořídím foťáček! :)

      Vymazat
  6. Myslis Lussy Zealous?

    OdpovědětVymazat


Moc vám děkuji za všechny milé komentáře! Vážím si jich :)

Na komentáře odpovídám zde na blogu.