And then, suddenly, everything changed.

"Protože už vidím, jak za dva měsíce v nový rodině budeš hledat další, protože budeš nespokojená. Všechno nemůže bejt nejrůžovější."


Tuhle zprávu jsem před pár dny dostala od jedné ze svých nejbližších kamarádek. "Copak nevidíš, jak jsem tady nešťastná?" říkala jsem si v duchu. Od té doby už nějaký ten čas utekl. Odhodlaná, že prostě odejdu se všechno zlepšílo.
Nejroztomilejší adventní kalendář!
Kdybyste viděli, jak za mnou malá Lola běhá. Jak pořád křičí: "Marky, Marky! Cuddle!" (cuddle = obejmout) Bych jí samou roztomilostí rozmáčkla. A pak se mi vždy promítne jak tohle u starších dětí mít nebudu, a jak mi bude chybět Loly roztomilej hlásek a i ten její řev, když nemůže mít to, co chce.

Ve čtvrtek jsem skypovala s tou jedinou rodinou se kterou jsem v kontaktu. Host mom je sympatická, milá a skvělá. Vážně jsme si rozumněly, měly jsme si o čem povídat a jsem přesvědčená, že tam by to bylo jiný. I když kdo ví, ..
Ona je právnička a on nějaký vysoce postavený business man v Londýně. Takových peněz za ten týden, co bych dostala! Nebudu lhát, i jenom kvůli penězům bych tam šla. Je to o polovinu víc, než dostávam týdně teď. A navíc bydlí ve třetí zóně Londýna. Strašně si přeju, aby to vyšlo. Včera mi napsala, že mi dají vědět do úterý. A i kdyby nebyly takový jaký se zdají, tak bych toho nelitovala. Život je krátký na to, abych pracovala někde, kde semnou nezacházejí fér!

Nejlepší čokolády pod sluncem!

Už mám pár vánočních dárků! A včera jsem myslela, že jich zase pár nakoupím, ale nakonec jsem nechala půl výplaty v restauraci. Nejdříve jsme byli v obchodním centru v Uxbridge, kde toho vážně moc neni a pak jsme se chtěly s Markét jet podívat do Primarku ve Wembley, ale zasekly jsme se v restaraci Frankie & Benny's New York restaurant & Bar! Nevím jestli jsem někdy byla na lepším místě. Vážně jsem si připadala jako bych byla v New Yorku v roce 1955! Styl restaurace a hudba - Perfection!
A to jídlo! Poprvé jsem měla opravdový burger a i když ceny jsou trošičku vyšší, tak to stálo za to. Nakonec jsem to zakončila palačinkou se zmrzlinou a měli jsme Long Island drink!


A taky jsem si koupila nejroztomilejší adventní kalendář. Za jednu libru. Už za 25 pracovních dní jedu domů na Vánoce. Trochu mě teda děsí, že mám teprve 3 dárky a 4 soboty na to je nakoupit!



10 komentářů :

  1. Doufám, že ti to vyjde !!!! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Aj ja držím palce, aby ti to vyšlo.
    A aj keď ti kamoška napísala, čo ti napísala... aj tak je najlepšie riadiť sa podľa seba :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jak si tu novou rodinku sehnala?

    OdpovědětVymazat
  4. Čokoláda GALAXY je nejlepší, já mám nejraději Galaxy Smooth Milk :)

    OdpovědětVymazat
  5. Markétko, přeju Ti, aby Ti ta nová rodina vyšla a byla jsi zase spokojená:) Je to tvůj rok, nenech si ho ničím zkazit! Myslím, že děláš dobře, že tu rodinu měníš, jestli tam nejsi úplně spokojená:) Uvidíš, že všechno dobře dopadne:)

    OdpovědětVymazat
  6. Já doufám, že to rodina bude dobrá, zasloužíš si to. A na oslavu nové a skvělé rodiny bys mi mohla poslat ten burger :-D

    OdpovědětVymazat
  7. to, co píše kamarádka, je sice možný, ale pokud ona sama aupair nebyla, tak do toho nevidí. Občas člověk musí projít třeba dvěma, nebo třema rodinama. Mám kamarádku, která přošla mnoha šílenýma rodinama, dokud nenašla tu pravou. Nikdy to asi nebude stopro růžový, ale tohle je hnusný, co ti dělaj. Navíc nemaj právo po tobě chtít dělat věci pro jejich business, leda že by se tě zeptali a dali ti prachy navíc. Je hlavně ale důležitý si v další rodině všechno předem vyjasnit. Pracovní dobu, dovolená, jak moc hlídáš během prázdnin, atd. A případně zkusit si promluvit s touhle rodinou a zkusit, jestli by ustoupili v některých věcech, nebo jestli se s nima fakt nedá hnout...

    OdpovědětVymazat
  8. jinak je pravda, že starší děti často tak nepřilnou, já jsem s nima měla trochu problém. Hlavně teda, že to byli kluci. A jedináčci. To zrovna není můj obor. Ale může to být dobrý. Ale pracovat v domě, kde je matka doma je hrozný. V jaký části jsou ty rodinky, co jsi našla? Doporučuju Ealing. Je v dvojce, a je to taková rodinná oblast, tak tam je šíleně moc aupairek :)

    OdpovědětVymazat


Moc vám děkuji za všechny milé komentáře! Vážím si jich :)

Na komentáře odpovídám zde na blogu.