E-mail, který zničil můj den

Jeden e-mail. Jeden obyčejný e-mail, který zničil můj den. Hnusný e-mail.

Zítra je v Londýně koncert Imagine Dragons. Zítra přijíždí moje kamarádka z Čech a bude tu až do soboty. Měla jsem mít skvělý týden. A pak mi přišel e-mail a všechnu mou radost zničil.
V sobotu jsem se byla osobně ukázat nové rodince v Muswell Hill. "Jsi si jistá tedy, že u nás chceš být?" zeptala se mě Belinda u stolu, kde seděli všichni. "Určitě, 100% jistá!" odpověděla jsem nadšeně a tak jsme si plácly, popovídaly si o všem (viz minulý článek) a já jela nakupovat na Vánoce do Watfordu. Od toho dne už uběhly 2 dny.

Dneska je úterý, den koupelen. Ráno jsem se namalovala a učesala, abych umyla koupelny, vyvenčila psa a hned jela do Harrow s Markét na kafe. A tak jsem narvala sluchátka do uší a šla na autobus. V 11:29 mi zapípal mobil, ale já to ignorovala. V autobuse jsem odepisovala na všechny zprávy a pak ten e-mail bezstarostně otevřela.

"Milá Marky,
vůbec se mi to nepíše dobře a vážně mě to mrzí, že ti musím říct, že ti nemůžu nabídnout pozici naší Au Pair. Problém je ten, že můj manžel si myslí, že jsi moc mladá a nezkušení a chce, abych našla někoho staršího. Cítím se strašně provinile, protože sem si tě oblíbila a neměla jsem ti nabízet tuto pozici dokud jsme si nebyli na 100% jistí a proto ti chci pomoci najít někoho jiného. Už jsem mluvila s kamarádkou, která Au Pair hledá a chce se s tebou setkat. Je moc milá a bydlí ve Finchley. Můžu také kontaktovat spoustu jiných lidí a poptat se jestli někoho hledají. Slibuju, že ti pomohu najít nějakou miloou rodinu. Cítím se za tebe teď zodpovědná a chci, aby jsi byla v další rodině šťastná.
Doufám, že mi můžeš odpustit!

Měj se,
Belinda"

Cože?! Ten e-mail jsem si přečetla dvakrát a pak jsem začala brečet a pak jsem už vystupovala, takže mi nezbylo nic jiného než se uklidnit. Pobrečela jsem si Markét na rameno, zavztekala si, jak moc nesnášim lidi a vymyslela nový plán.
Ne, nebudu už nikomu sloužit. Lidi jsou zlý a budou čím dál tím horší. Nejsem naštvaná na Belindu, jsem naštvaná na Davida. Za to jak vtipkoval a dělal, že je všechno v pořádku. Za to jak jsme se domlouvali, že si před Vánoci k nim hodím kufr s věcma. A proč mi řekli dvakrát, že mě chtějí jako jejich Au Pair a teď tohle?
Takže co mi zbývá? Co mam teď dělat, když je v neděli 1. prosince a já jsem to chtěla Laře se Stevem oznámit, že chci pryč. A teď nemam kam jít ani ...

Došla jsem k závěru, že končím s Au Paiřonou .. pro zatím. Po Vánocích se vrátím sem a budu tady ještě nějakou dobu sloužit, abych našetřila nějaký peníze. A v dubnu se sbalím a pojedu pryč. Pojedu daleko. Nevím kam, ale léto strávim na nějakým úžasným místě. Až se sem v lednu vrátím začnu odesílat životopisy do hotelů po světě. Zatím jsme se s Markét domluvily, že zkusíme Kanadu nebo něco u moře. A doufam, že v dubnu už budu někde pracovat jako normální člověk s normální prací, za normální peníze.

Tímto vás nechci odradit od práce Au Pair, existuje spousta úžasných rodin, jen musíte na tu správnou narazit. Steve a holky jsou skvělý, jen s Larou mám problémy. Holt prostě musím zatnout zuby a ještě chvíli to tu s ní vydržet.

Snad jste měli lepší den než já!

Marky



11 komentářů :

  1. Ty brďo, to je strašný...jediný štěstí je, že jsi to Laře se Stevem ještě neřekla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mi povídej! Taky jsem si oddychla, že jsem to odkládala ..

      Vymazat
  2. Sakra to mě mrzí za tebe !!!! Těšila jsem se, že už budeš v pohodě a nebudeš mí starosti a ono tohle. Já bych sice na tvém místě přijala Belindinu pomoc, ale to je samozřejmě tvoje volba :)

    OdpovědětVymazat
  3. moc mě to mrzí:(((( ale snad si najdeš nějakou stejně dobrou rodinku a ať se ti to podaří:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Docela vážně přemýšlím o nějaké té práci v Kanadě od dubna, teď nějaký čas Au Pair dělat nechci :))

      Vymazat
  4. Co? Tak to mě mrzí za tebe, strašně jsem ti držela palce. :(( Ale všechno se děje z nějakého důvodu. Doufám, že si za půl roku řekneš: "Ještě, že mě ta Belinda odmítla, protože teď bych nebyla na tomhle super místě." Stále Ti držím palce a drž se! :))

    OdpovědětVymazat
  5. To je smutné... věřím, že Tě to muselo velmi zamrzet... :( Já už bych asi po tom všem zklamání byla se obrátila a jela domů... ale vidím, že ty máš pevnější nervy, tak se hlavně drž a neboj bude líp, vždy bude lépe... :)

    OdpovědětVymazat
  6. Marky. To mě mrzí. Doufám, že už se ti povede lépe. Jsem ráda i za tebe, že jsi to odkládala, protože kdyby si jim to řekla, bylo by to teď komplikované. Přeji ti hodně štěstí!

    OdpovědětVymazat
  7. Popravdě se ti nedivím, že jsi ztratila chuť hledat další rodinu. Vypadá to totiž, že se ti lepí smůla na paty. Je mi to líto, ale ty jsi chytrá holka, takže si prostě pár měsíců počkám na tvoje fotky u CN Tower. A pak ti budu závidět.

    OdpovědětVymazat
  8. Jejda. To mě hodně mrzí. Čtu tvůj blog a říkám si,že jsi odvážná a přála jsem ti to ať se k té super rodině dostaneš. Je mi to líto :/ Snad najdeš nějakou lepší práci :)

    OdpovědětVymazat
  9. jéé...tak to mě mrzí, to fakt naštve, něco podobnýho jsem si teď taky zažila- měla jsem vyhlídnutý byt, krásný ..prostě eňo ňuňo, plácly jsme si...už jsem měla jet podepsat smlouvu, a den před podepsáním info, že nám to pronajmout nemůže, že tam musí ubytovat narychlo svoji sestru....no...a ja..jelikoz jsem s tím pocitala, jsem pak mela tyden na to, abych si honem nasla neco jinyho...taky me to dost zklamalo
    ChickWithKick and her life

    OdpovědětVymazat


Moc vám děkuji za všechny milé komentáře! Vážím si jich :)

Na komentáře odpovídám zde na blogu.