Face-to-face interview

Včerejší denvím, l ve znamení návštěvy nové rodinky z Muswell Hill. A jak to probíhalo?

Na to, že jsem v pátek šla spát, až někdy ve 2:30 ráno jsem vstala podezřele rychle. (Hlavně jsem ten večer skypovala 5 hodin v kuse!) Už v 9 hodin jsem byla na nohách a začala se připravovat. Nakonec jsem z domu vycházela až kolem 10:30 (všechno mi strašně dlouho trvá) a nasedla před jedenáctou do autobusu, kterým jsem dojela do Edgware na konečnou stanici metra Northen line. Tam jsem zjistila, že je Northen uzavřená od určité stanice, takže jsem začala panikařit, protože jsem nemohla dojet, tam kam jsem potřebovala. Vyhodilo mě to někde, kde jsem v životě nebyla a DÍKY BOHU za google maps v mobilu jsem našla nějaký náhradní autobus, který by mě měl odvézt nedaleko místa, kde bydlí. Následně jsem nemohla najít tu zastávku, pak jsem čekala strašně dlouho na autobus a nakonec jsem si celou dobu, co jsem seděla v autobusu nervozně podupávala nohou, protože jsem si nebyla jistá, kde vystoupit a hlavně kam následně jít. V tomhle Londýn nemam ráda, je složitej a všude jsou ucpaný ulice a já pak jedu pozdě a jsem ještě třikrát víc nervózní.

Dorazila jsem na místo určení. Bydlí v takové té klasické londýnské ulici plné řadových domků. A jelikož to je na kopci, tak je tam opravdu krásný výhled na Londýn. Ani jsem nestihla zazvonit a už mi byli otevřené dveře, ve kterých stála Belinda a vítala mě.

Nový domov od ledna :)

Nasměrovala mě do kuchyně, kde už seděl můj budoucí host dad David a děti, Isabela (8) a Jacob (5). Seděli jsme a povídali si. Ihned po pár minutách se ledy prolomily. Prolomil je David vlastně. Řeknu vám, že je fakt praštěnej a kupodivu i vtipnej. Celou dobu do mě ryl a dělal si ze mě srandu, takže o zábavu bylo postaráno.

David: "Takže ty jsi z Rumunska?"
Me: "Ne, z České republiky."
David: "Ok, dobře. Ale Rumunsko je vedle Čech, ne?"
Me: "Ne .."
Belinda: "Děláš si srandu? Ty nevíš, kde v Evropě je Rumunsko?"
David: "Tak Evropa je prostě moc velká!"

Tak jsem se mu vysmála a tím to začalo. Jakmile viděl, že se směju, mlel blbosti celou dobu, co jsem tam byla. 

Belinda mě asi 100x připomínala, aťsi jeho idiotské vtipy neberu osobně. To nehrozilo, vážně jsem se bavila!
Ptala jsem se Belindy jestli si před Vánoci k nim mohu hodit tašku s věcma, které na Vánoce nechci tahat do ČR, načež přišel David a řiká: "No počkej, ale! Jedna noc 10 liber! A ne vlastně, v tom jsou státní svátky, tak to je dvojnásobek! A jestli chceš, abych ti tu tašku vynesl do pokoje, tak to je další dvacka navíc!"
Tak jsem se na všem potřebném domluvili a všichni mi společně ukázali dům. Je fakt .. obrovskej! Tři patra a velký místnosti. A můj pokoj je fakt velkej + tam mam koupelnu a krb. A koupelnu mi budou rekonstruovat, tak bude krásná a nová.

Je to tam takové jednoduché. Jedna místnost je skoro prázdná a druhá místost je přeplácaná. Moc v tom nemaj systém, ale já jim ho tam udělam! :D

V okolí je snad úplně vše (park, metro, banky, obchody, .. ) + mi od domu jezdí několik autobusů a z toho jeden k London Bridge a druhej na Oxford Street, budu mít všechno krásně při ruce. Žádný domácí zvíře nemají a víkendy mám kmopletně volné. Né jak tady, kdy pracuju v neděli ráno, aby se rodiče mohli vyspat.
Děcka jsou zlobivý, ale tak to se nějak zvládne. Docela se ke mně už měli! Jacob mi četl narozeninový přáníčka a Isabela mi česala vlasy. Myslim, že tam se mi bude líbit. Cítím v kostech, že už je to ta pravá rodina!


Marky


25 komentářů :

  1. London Bridge byl můj středobod výjezdů do centra Londýna. Tedy je to pěkná lokace, mít všechno po ruce. David mi přijde sympatický už podle slov, co říkal. Vtipálek v baráku musí být, snad to vám ženským časem nepřijde moc :D Co nejdřív vyfoť ten výhled!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. David je fakt skvělej, tam se nudit určitě nebudu! :D :)

      Vymazat
  2. Marky, věřim, že s tou uzavírkou to muselo bejt nepříjemný...taky se mi to stalo. Doporučuju si svojí oyster zaregistrovat na stránkách transport for lodnon a každej týden ti pak přijde mail o víkendových uzavírkách...je to docela fajn.
    Jinak doufam, že nová rodina bude vážně fajn, aspoň se ti po Vánocích bude do UK líp vracet, když nepůjdeš do rodiny, ve který jsi nespokojená.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hah, já jí zaregistrovanou mám a e-maily mi chodí, ale já je nečtu :D

      Vymazat
  3. Hrozně ti přeji, aby to byla ta pravá rodina, když vidím, čím si procházíš v té současné! Tvůj blog a twitter jsem začala tak nějak sledovat teprve nedávno, ale podle mě jsi fakt skvělá, takže držím palce a hodně štěstí! A doufám, že ten výhled na Londýn taky někdy vyfotíš. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, milá slova vždycky potěší. Výhled vyfotím hned jak si pořídim ten foťák, co si pořizuju už dva měsíce :D :)

      Vymazat
  4. ahoj,
    super, ze skusis nieco nove! :)( velmi ti drzim palce, a som strasne zvedava mozno aj viac ako ty, aka bude tvoja nova rodina :) tesim sa na dalsie clanky, pekny vikend :) a mas pravdu zivot je moc kratky, a davaj si pozor aby ta nikto neodradil od toho co chces robit....paa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, alespoň jednou týdně vždy informuji, co je nového :)

      Vymazat
  5. Já pevně věřím,že už konečně budeš mít rodinu, kde Ti bude dobře. :)
    Určitě nebylo lehké, orientovat se v dopravě, když se vše změní a nic nejde podle plánu, který si člověk vytvořil. Pamatuji si, že když jsme byla v Německu, byla tam na vlak výluka a díky tomu, že jsem byla první den v Německu a absolutně jsem nevěděla co s tím mám dělat (mám někdy problém i v ČR), ale nakonec jsem na poslední chvilku naskočila s kamarádkou do vlaku, který jel správným směrem, ovšem horší pak bylo, když jsme vystoupily o stanici dříve, ale to už je jiný příběh... :) Holt cestování není sranda, ale jsem ráda, že jsi to zvládla... :)
    Měj se hezky Marky... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aspoň máš zážitek, který jen tak nezapomeneš! Když se nestane nic špatného, tak se tomu člověk později zasměje :)

      Vymazat
  6. Děcka v tomhle věku asi zlobí všude, je to takové ulítané a ukecané období, tak snad je zvládneš :-) Pobavilo mě, jak už jsi si naplánovala, že jim to tak hezky zorganizuješ. Z tvého popisu vyhlíží jako milá rodina, tak doufám, že ti tam bude dobře (mě by bylo dobře, kdybych měla vlastní koupelnu a krb :D).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To si piš! Hlavně můj pokoj je strašně prázdný, nic tam neni a já už jsem na stránkách IKEA a koukam, co si tam všechno koupim. Sem ztracený případ :D

      Vymazat
  7. Jé, tak to ti moc přeju, aby to už byla ta pravá rodina ;). A udělej jim tam pořádek :D. Budoucí host dad je očividně šprýmař, ty kufry mě dostaly, ale přiznám se, že z vtipu o Rumunsku bych asi byla vytočená :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Abych byla upřímná, tak jsem se mu nejdřív zasmála, že je úplně blbej. Ale pak vtipkoval dál a je vážně fajn. Všichni jsou tam fajn a je tam legrace :)

      Vymazat
  8. Mam slzy v ocich,strasne ti to preju ,jsem. za tebe strasne.moc rada!:)

    OdpovědětVymazat
  9. Věřím, že tohle je ta pravá! David mě hrozně připomíná strejdy. Vždycky odlehčí situaci, ale jakmile začne vtipkovat v situaci kdy se to fakt nehodí, nebo nemám náladu nejraději bych po něm něčím hodila. Ale nenech se vytočit ! :D
    S tou uzavírkou by mě to naštvalo (zvlášť pokud je tam stejná zima jak u nás)
    A co ten angličan? :D Pořád marně čekám kdy o něm napíše něco novýho :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Christopher se už skoro týden neozval, což je divný .. tak nevim :/ :D

      Vymazat
  10. To je super! a už si to řekla té host rodině u které jsi?

    OdpovědětVymazat
  11. Přeji ti, aby to bylo to pravé ořechové.

    OdpovědětVymazat
  12. super!! to zní fajn a sympaticky. Lokalita se zdá super s tím busovým spojením, když vezmu v potaz, jak je bus levnej a je to hezká projížďka. A když jsou rodiče sympatický, tak se to s dětma nějak dá :) a víkendy volný jsou základ! :) jinak člověk ani nemůže výletovat... :) a co současná rodinka? už jsi jim to řekla, jak reagovali?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě ne, až příští týden asi. Nevím jak budou reagovat, ale snad neskončím na ulici!

      Vymazat
  13. Ahoj,
    máš super blog! Jsem v UK taky jako aupair a taky píšu blog (http://dominika-in-uk.blogspot.co.uk/), tak je mi spousta věcí povědomých :-) Ať se ti to s novou rodinou podaří a ta stará to snad přijme s rozumem... D.

    OdpovědětVymazat
  14. Gratuluji k novému domovu :) Od května bych chtěla jít taky do Anglie dělat Au-pair, tak jsem ráda, že jsem našla tvůj blog a budu ještě raději, pokud si vyměníme follow? :)

    OdpovědětVymazat


Moc vám děkuji za všechny milé komentáře! Vážím si jich :)

Na komentáře odpovídám zde na blogu.