Marky, the cleaner.

Moc vám děkuji za ty milé a podpůrné komentáře, strašně si jich vážím. Každý komentář mě potěší a je fajn vědět, že můj blog někdo vůbec čte. Teď se k mým čtenářům připojila i babička, taťka a jeho přítelkyně. Tímto vás zdravím! :D

Jak jsem vás minule informovala o tom skypu s tou rodinou z Londýna, ke které jsem si přála strašně jet, tak to vyšlo! Jupí! (dobře, už z toho nejsem tak nadšená jako v pondělí, ale furt jsem ráda!) V pondělí mi Belinda napsala, že se nemůže rozhodnout mezi mnou a dalšíma dvěma holkama a že chce, aby se rozhodly děti, tak jestli mohu večer dorazit na skype. Tak jsem dorazila. A nakonec si děti vybraly mě. Jsou strašně roztomilé! (Jacobovi je 5 a Isabele 8)

V sobotu se k nim jedu podívat, abych věděla jak to u nich vypadá a domluvily se na detailech jako například den mého příjezdu (což doufám bude 4. ledna, protože letenku mám koupenou už od září a nechci jí nechat propadnout a kupovat si novou). Taky mi včera Belinda psala, jestli umím řídit. Tak jí píšu, že jo, že mam řidičák 2 roky a že mě to strašně baví, ale že jsem v Británii ještě neřídila. Odpověď byla jednoduchá: "To je v pohodě, to procvičíme." Aha .. no super, tak já se ještě zabiju v autě, protože budu jezdit v protisměru. A ke všemu v Londýně. Já nikdy ani v Praze autem nebyla .. Oh my god.

Laře a Stevovi to chci oznámit v neděli, že se po Vánocích už neuvidíme. Chci, aby měli dostatek času na to si najít jinou Au Pair. I když dávat reference jim nechci, protože nechci žádné Au Pairce lhát, že je to tu super, když s HM nevycházím. Vůbec nevím jak tohle udělám ..
Užívám si každou minutu, co jsem s holkama. Bude se mi po nich stýskat, hlavně po Lole. Poslední dobou jsou obě strašně hodné.

Dneska jsem dostala od Lary příkazem odstěhovat nábytek a utřít prach za ním. Po hodině vztekání, že to dělat nechci, jsem teda začala s playroomem. Dost mě to zdrchalo. Šoupat skříně, luxovat za nima a pak je šoupat zpátky se mi moc nelíbilo. Bohužel mě takhle do Vánoc čeká celej barák. A v patře je koberec, tak to nevim jak to udělam. Ať žije Marky uklízečka.

Tak to je tak nějak všechno z posledních dnů. Přežívám tu s pocitem, že za 30 dní jedu na Vánoce domů a pak se stěhuju do Finchley v Londýně. Začnu zase pěkně od nuly ..

Marky

13 komentářů :

  1. jé, tak gratuluju k nové rodince! snad to bude ono!! :) ve Finchley byla kamarádka, já to tam neznám, ale snad to bude pěkný. A ty děcka, to zní dobře :) tak ať to jde, a ať ti stávající rodinka nedělá moc dusno!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já hlavně doufám, že už je to ta pravá a ten rok tam budu. Je to vážně můj poslední pokus, pak už začnu normální život :)

      Vymazat
  2. Nemohla jsem se dočkat až dáš zase vědět :) jsem moc ráda že Ti to dopadlo.! Snad to budeš mít konečně lepší :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky doufám, docela se k nim v sobotu těším :)

      Vymazat
  3. Jee tak to gratuluji ! Bydlím (jsem tu taky jako au-pairka) hned vedle Finchley, tak se snad pak někdy po Vánocích můžeme domluvit a vyrazit někam ! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to určitě souhlasím! Ve Finchley nikoho neznám - Kdyžtak mě kontaktu přes e-mail a domluvíme se! Můžem klidně vyrazit i před Vánocema! :)
      Marky.24@seznam.cz

      Vymazat
  4. To je super, že ti to vyšlo! Držim ti palce, abys to ještě u té stávající rodiny vydržela! :))

    OdpovědětVymazat
  5. Vždy jsem si myslela, že Au Pair, je o něčem jiném... tak jsem ráda i za Tebe, že po Novém roce to bude jiné, věřím, že bude lépe... :)

    OdpovědětVymazat
  6. Přijde mi, že dnešní Au Pair se rovná uklízečka :-/ Jsem ráda, že se stěhuješ a snad se budeš mít lépe ;-))

    OdpovědětVymazat
  7. Čtu každý Tvůj přispěvěk a nedočkavě se těším na další a na další:-) Baví mě to:-) Moc, moc držím pěsti ať se Ti v nové rodině líbí a jsi spokojená:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Chtěla bych se tě zeptat... ty sis našla rodinu sama nebo si jela přes nějakou agenturu? A případně přes kterou? Díky :) A přeju ti hodně štěstí s tou novou, mám radost s tebou. :)

    OdpovědětVymazat
  9. To je bezva, že sis našla novou rodinu. Hlavně si myslí, že když s tě sami děti vybraly, tak by to pak s nimi mělo být ok. Budu ti držet palce, aby se ti tam líbilo.

    OdpovědětVymazat


Moc vám děkuji za všechny milé komentáře! Vážím si jich :)

Na komentáře odpovídám zde na blogu.