Update z Anglie!

Celý den jsem strávila v posteli s knížkou anglické gramatiky. A nic nového jsem se vlastně nenaučila, takže zbytečný den. Jsem lenoch líný.
Ani nevíte jak si ty víkendy užívám. To nic nedělání. Už si 3 dny píšu s jedním britem. Christopher. Tak nějak pořád čekám, až mě konečně pozve na rande! Ale stěhuje se do vlastního v Londýně až 12. listopadu, tak ho možná nechat usadit ještě. Zatím tu jenom pracuje!

Celý týden jsem nic nedělala. Nic pořádného. Krom čtvrtka! To jsem byla odpoledne s Markét v Harrow na 4 hodinovým kafi. Naposledy v Československé restauraci jsme se smály jako praštěný a teď jsme se obě zdeptaly úplně neuvěřitelným způsobem! Cpaly jsme do sebe jak nudné životy v Londýně žijeme, až jsme z toho obě byly v depresi! :D
Tak jsme se rozhodly s tím něco udělat. A zítra jedeme na trhy do Camdenu! A zítra večer se vrací Lucka, tak možná přes týden budu mít nějaký kontakt s lidma zase. Doslova jsem byla celý týden (krom toho čtvrtka) zavřená!

A už jsem se definitivně rozhodla, že si k Vánocům pořídím ten nový iPad mini 2. Asi si ho koupím 21. prosince v Apple storu někde v Londýně. Autobus mi jede v 11:00 domů, tak se alespoň nebudu v buse nudit. V Čechách by mě vyšel asi o 200 Kč dráž, tak to si teda za 100 koupím adaptér do zásuvky a 100 Kč ušetřím. To jsem to vymyslela, co?! A jedu už za 49 dní. Je to zvláštní, když jsem před chvílí přijela.

Jak jsem celý týden měla dostatek času na přemýšlení, tak jsem vymyslela, že tu zůstanu do března a pak se buď vrátím do Čech a najdu si práci a nebo si najdu práci tady v Londýně. Ještě uvidím, každopádně do března tu Au Pair dělat budu. A čím se živit budu pak? To je ve hvězdách ...

Chtěla bych vám ještě poděkovat za ty milé komentáře a hlavně za ty e-maily! Snažím se na ně odepisovat jak jen můžu! :)

Marky

6 komentářů :

  1. Ahoj! Tady Marťa z Prahy, psala jsem ti na email nedávno ;D

    Tyjo, taky bych chtěla iPad, o tom si ale můžu nechat zdát. :/ :D
    děkuju za update článek!

    OdpovědětVymazat
  2. Vůbec s ním na rande nechoď, jsou to všechno britský zmrdi XDDDDDDDDDDDD vim o čem mluvim XDDDDDDDDDDDDDD

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Marky, mám ráda tvoje "deníčkové články" a jsem zvědavá, jak se nakonec s bydlením rozhodneš. Ale do té doby tu určitě uvidíme (asi těsně po Vánocích) ;-) Tvůj nový iPad (jsem zvědavá, jak s ním budeš spokojená, taky by se mi líbil) ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  4. Já se taky pro iPad teď rozhoduju... ale pořád nevím. Musím teda ale říct, že jsem čekala, že ten rozdíl bude větší. Hold je to asi levnější v USA. Hmmm, možná si počkám, až mi ho ukážeš :-D Jsem ráda, když píšeš deníčky... A moc se na tebe těším ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. já jsem taky vždycky celý víkend zavřená a je to hrůza:-D alespoň, že ty víkendy máme volný a můžeme někam vyrazit:) a snad tě na to rande brzo pozve!:)

    OdpovědětVymazat
  6. Obdivuju tě, že se tak držíš, nevím, jestli bych zvládala bych celé dny zavřená s relativně cizími lidmi. Určitě to pro tebe není lehké.
    Budu ti držet palce s tím frajerem (má hezké jméno).

    OdpovědětVymazat


Moc vám děkuji za všechny milé komentáře! Vážím si jich :)

Na komentáře odpovídám zde na blogu.