Kdyby byl každý den jako dnešní ..

 ... byla bych šťastná jako blecha!

Už je to zase týden, co jsem napsala poslední článek. A tak tedy přicházím s novinkami! Minulou středu jsem se zúčastnila koncertu Imagine Dragons v Londýně. B-O-Ž-Í! Ne jen, že jsem se dlouho žádného většího koncertu neúčastnila, ale ID byli prostě skvělý! Určitě se budu snažit neprošvihnout něco poblíž. A v březnu mě čekají  na tom stejném místě All Time Low! Yay!

Jelikož jsme ve středu dorazily s kamarádkou k nám domů až kolem jedné hodiny ráno a usnula jsem až tak ve dvě, tak jsem ráno byla fyzicky vyčerpaná, ale psychicky plná energie. Prozpěvovala jsem si a vybavovala jsem si, co všechno se vlastně stalo. Trošku jsem nestíhala holky ráno připravit a v momentě, když přišla Lara dolů, aby odvezla tu starší do školy mě čekalo překvapení.
"Můžeš mi říct, proč jsi včera nic neudělala?!" vyprskla na mě. Zírala jsem na ní s otevřenou pusou. "Až přijedu, tak si musíme vážně promluvit. Takhle to dál nejde!" otočila se a odešla. Aggghr!
Řeknu vám, takhle strašně naštvaná jako minulý čtvrtek jsem tu ještě nebyla. V den koncertu jsem pracovala dvakrát víc než normálně. Od půl deváté do půl jedné jsem uklízela barák a pak ze své dobré vůle vzala psa na hodinu do parku. Kdyby kamarádka nespala nahoře v mé posteli, tak jsem se IHNED odebrala do svého pokoje, vytáhla kufr a sbalila se. Postavila bych ho pod schody a hned jak by otevře dveře bych jí řekla: "You know what?! Enough! See you .. never!"
Ale Meshi spala v mé posteli, tak jsem začala uklízet lednici a připravovat si řeč, co jí řeknu, až přijde.

Otevřely se dveře. Nevšímala jsem si ničeho a pokračovala v čištění lednice. Neotočila jsem se, nepozdravila jsem. Lara si stoupla vedle mě, opřela se o linku a spustila: "Omlouvám se, že jsem na tebe ráno tak vyjela. Jsme jako jedna rodina a musíme si říkat věci na rovinu." Hned jak skončila svůj nesmyslnej proslov full of crap, jsem jí teda ukázala všechno, co jsem po baráku ve středu udělala. Spadla jí huba. A já byla ráda.
Od té doby jsme nejlepší kamarádky. Nebo ona mě má za nejlepší kamarádku. Nesnášim tuhle přetvářku. Usmíváme se tu na sebe jakoby se nikdy nic nestalo. 

Včera měla Lara se Stevem výročí. Lara dostala od Steva nový iPad mini. Neni to fér! Steve je prostě úžasnej člověk a udělá pro ní vše, co jí na očích vidí. A ona se k němu chová tak hnusně. Chci, aby byl Steve můj manžel!
Každopádně dnešní den byl jeden z nejlepších dnů za celý 4,5 měsíce v Anglii. Ráno bylo hektický, ale v 10:00 za sebou Steve a Lara zabouchly dveře s tím, že jedou do divadla. Ticho, klid a pohoda. Vygruntovala jsem barák a v 11:30 si šla dál hodinovou sprchu. Bylo to super! Udělala si oběd, schrupnula jsem si a koukla na seriál. V 16:00 přivezla Lary kamarádka holky, tak jsem ji připravila večeři. Udělala práci, co mám dělat zítra ráno a hodinu a půl jsme si hrály v playroomu. Vykoupala jsem je a v 19:00 přijel Steve. Tak krásný a klidný den jsem v Británii ještě neměla. Nikdo mě nebuzeroval, nikdo mě nekontroloval a všechno bylo strašně super a fajn. Aaaa, škoda, že už to nikdy nezažiju!

Zítra odpoledne jdu dokoupit vánoční dárky pro rodinu a v pátek večer jdeme s Markét někam do centra. Christopher má narozeniny a jelikož už spolu zas komunikujeme, tak se asi uvidíme. Yay! A příští pátek na kafe do Londýna, protože přijede z Čech Domča s Kačenkou! A ten další víkend už na 14 dní domů!! Jak já se těším ..

5 komentářů :

  1. Tyjo, mas to tam jako na houpacce.
    Ale fakt me povavila veta: "chci, aby byl Steve muj manzel!" To je tak hezky formulovany :D no.... hodne stesti :) tak to tam jeste zdarne tu chvili prezij :)

    OdpovědětVymazat
  2. Wow, musím říct, že mě hrozně baví hltat tvé články. Jelikož sama plánuj jít v květnu do Anglie, tak je to pro mě dost zajímavé. Trošku se toho bojím, když vidím, jak to může vypadat... ale budu doufat, že nenarazím na nikoho, jako je Lara :-/ :D A Tobě přeju pevné nevy <3

    OdpovědětVymazat
  3. "Chci, aby byl Steve můj manžel" :-)) Neboj, najdeš si mnohem lepšího!

    Stylová Giveaway

    OdpovědětVymazat
  4. Ještě nikdy jsem nebyla na žádném "velkém" koncertu. Docela mě to mrzí, chtěla bych jednou prožít tu atmosféru :)

    OdpovědětVymazat
  5. Dneska sem našla tvůj blog a celý ho pročetla! Páni! Taky bych si přála být Au Pair v Londýně....a být u nějaké dobré rodiny! Rozhodn budu tvůj blog dál sledovat :)

    OdpovědětVymazat


Moc vám děkuji za všechny milé komentáře! Vážím si jich :)

Na komentáře odpovídám zde na blogu.