MERRY CHRISTMAS!

A je to tady. Zítra odjíždím na 14 dní domů a do Anglie se vracím až 4. ledna večer. Huray!

Středeční rande s Chrisem bylo .. fajn? Já nevím, bylo to takové obyčejné. Nevím, co jsem čekala. Nakonec jsme šli do indické restaurace a povídali si. Pořád si povídali. Chudák musel poslouchat mou angličtinu, bylo mi ho líto i chvílemi! Nebylo to špatné, ale něco tomu chybělo. Nemělo to žádnou jiskru ..
Ovšem píšeme si dál, takže až se vrátím, tak tomu dám ještě jednu šanci. Uvidíme s čim přijde :)

Večerní pohodička; nové tričko; první vánoční dárek; balím!

Lara i Steve byli strašně nadšení z mého rande. Lara tu běhala a všem to řikala. A oba se hrozně moc vyptávali a celkově to bylo moc milý.
Moje maličkatá Lola má angínu a já s ní musela celé včerejší odpoledne být, tak doufám, že jsem to chytla a projeví se to až budu doma. Dneska mi holky s Larou předali vánoční dárek, dostala jsem home-made kosmetickou taštičku se svým jménem a velkého čokoládového Santu. Holky mě objali a všechno bylo strašně fajn. I by mi ukápla slza, bude se mi po nich dokonce asi i stýskat.
S holkama se oficiálně budu loučit zítra ráno, protože budu z domu odcházet kolem osmé a ony vstávají už v 7:30 .. snad nebudu brečet. Hlavně Lola je prostě můj andílek. (Pane bože, přivlastňuji si cizí dítě!:D)

Je mi uplně jasný, že ráno brečet budu, jen ještě nevím jestli steskem nebo štěstím, že budu mít chvíli klidu :D

Určitě se ještě po Vánocích ozvu a pak až zase z Anglie. Mějte se zatím krásně, moji milí čtenáři. Přeji vám, ať si užijete Vánoce s nejbližšími a pod stromečkem najdete vše, co si přejete!


Marky

9 komentářů :

  1. Užij si Vánoce doma, zdravá, v klidu, ať nabereš sílu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Kouzelné svátky, pořádně si to doma užij!!!

    OdpovědětVymazat
  3. máš super blog každý den se divám jestli nemáš nový článek :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Většinou jednou týdně článek přidávám. Zas tak často nemám o čem psát :)) Ale děkuji za chválu, vážím si jí!

      Vymazat
  4. Doufám, že si pořádně užíváš volna. Jinak se mi moc líbí tvoje fotka s bačkorkami a krbem :D je to takové děsně na pohodu :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Že prozradíš z kama máš tričko? :) Chystám se teď do Londýna na nákupy a tenhle kousek mi vyloženě v mé skříni chybí O:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tričko jsem dostala dárkem před dvěmi lety, bohužel nevím odkud je :( :D

      Vymazat


Moc vám děkuji za všechny milé komentáře! Vážím si jich :)

Na komentáře odpovídám zde na blogu.