Poslední pracovní týden 2013 a velké rande

A tak si sedím v jídelně u velkého jídelního stolu. Přála bych vám to vidět, vážně. Výhled do zahrady, obrovský stůl s 8 židlemi a krásný černý lustr s křišťálky. Škoda, že jediný, kdo ten jídelní stůl používá sem já. Všichni jsou zalezlý nahoře a tady dole je krásný klid.
Tak, abych přešla k hlavnímu důvodu proč dnešní článek píšu z jídelny a ne ze své postele. Opravdu to není kvůli tomu jak krásné to tu je ..

Za prvé: Je tu nejlepší WiFi signál ..
Za druhé: V troubě se mi dělá pizza a nechci jí mít připálenou ..

Mluvím z hladu. Mam hlad a píšu nesmysly. Vážně byl ten první odstavec tak nutný? V mém Au Pair životě se nic neděje. Je to tu doslova jak na horské dráze a jednou jsme s Larou nejlepší kamarádky a podruhé se spolu nebavíme. Teď jsme ve fázi .. tak nějak uprostřed. Mluvíme spolu jen, když je to nutné a čas od času něco mezi sebou prohodíme.

* Moment, jdu si zkontrolovat pizzu.
Je pátek 13. prosince. A já přesně za týden touhle dobou budu dobalovat svůj kufr, protože příští sobotu jedu domů! 14 dní klidu, spousty jídla, cukroví, vánoční atmosféry, rodiny a kamarádů. Strašně se těším. Tady v té rodině Vánoce neslaví, takže zde nenaleznete ani jednu jedinou vánoční ozdobu natož třeba stromeček. Každé odpoledne chodím se psem a kochám se těmi ozdobenými a rozsvícenými domky. V Británii ve většině domů nemají záclony nebo závěsy, takže mohu vidět i na stromečky uvnitř. Chybí mi ta vánoční atmosféra. Je to takový smutný tady u nás ..

To, ale nemění nic na faktu, že za týden jedu domů a ozdobím si náš stromeček a dám pod něj dárky. A uvidím se se všema svýma kamarádama a se svojí rodinou. Škoda, že to tak strašně rychle uteče a já už budu zase sedět v letadle zpět do Británie. Na druhou stranu se to zdá strašně daleko, protože až přijedu zpátky, tak už bude 4. ledna 2014 ...

Dárky nakoupené už mám. Dokonce mám půlku i zabalenou a v kufru. Tři čtvrtě kufru mi zabírají jenom dárky. Nemam tušení kam naskládám oblečení.

Pro vás zvědavé jak se situace vyvíjí s Christopherem. Ve středu jdeme tedy na naše první rande! Do háje, sem nervní už teď! Chce se mi zvracet ..
Píšeme si 24/7 už měsíc a půl. Myslím, že je čas se teda pohnout trochu dál. Jestli sem to dobře pochopila, tak mě bere na večeři. Do italský restaurace. Ach jo, já sem nervózní! No, rozhodně vám dam vědět jaké to bylo. Moje první rande v Británii a ke všemu s domorodcem! Sem ráda, že to není žádnej přistěhovalec, ale na druhou stranu ta angličtina mě fakt znervózňuje. Chudák, vůbec mi nebude rozumět a já nebudu rozumět jemu a to bude tak trapný!!

Mluvila jsem o Chrisovi s Larou a Stevem a Steve se mi strašně vysmál, když jsem řekla, že tam budu jenom já a on a že to bude trapné. A Steve hned spustil koho jiného bych na našel prvním rande ještě chtěla :D
Končím s mluvením o Chrisovi, strašně mě to stresuje.

Pizza je hotová! Tak já se s vámi teda rozloučím a jdu si užít svůj druhý oběd .. *mňam*
Marky


11 komentářů :

  1. Držím ti palce na rande :)
    A dobrú chuť.

    OdpovědětVymazat
  2. To je krásný, ať ti to uteče a ať se ti povede rande! :D :)

    OdpovědětVymazat
  3. teda nech sa darí na rande ...ja som co sa týka hovorenia po anglicky na tom ovela horsie ....slovo zo mna človek nazivo nedostane, ale ty predsa s inými hovoríš, tak to nejako zvládneš uvidíš :)

    http://byfoxygreen.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. WOW, jsi fakt strašně silná a odvážná a hodně štěstí na rande!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se jenom zdá, zas tak silná a odvážná nejsem! :D :)

      Vymazat
  5. Držím ti palce s Chrisem :) jééj jak já bych chtěla strávit vánoce v Londýně! to musí být nádhera! :)

    OdpovědětVymazat
  6. drzim palce na rande :) neboj sa, vsetko dopadne tak ako ma, a urcite aj mail od rodiny ma svoje plusy, mozno zistis ze to bolo len dobre pre teba a vdaka tomu, sa dostanes niekam uplne inam ved zmena je zivot! :)))

    OdpovědětVymazat
  7. Taky příští sobotu jedu domůůů hurááááááá :) Držím palce s randem, to bude v pohodě.... angláni jsou zvyklí na naše anglické brebentění a rádoby přízvuk :-D

    OdpovědětVymazat
  8. Jakto že neslaví Vánoce ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou židé, slaví tu svojí Chanuku :)

      Vymazat


Moc vám děkuji za všechny milé komentáře! Vážím si jich :)

Na komentáře odpovídám zde na blogu.