Dva dny, jeden článek

21. ledna 2013 23:18, úterý
Say what you wanna say
and let the words fall out
honestly, I wanna see you be brave! ♥



Vůbec netuším, kde jsem k té písničce přišla. Ale pokaždé, když mám pochybnosti o tom, zda jet do USA je dobrý nápad si jí pustím a opakuju si, že musím být brave! (statečná)

Odpoledne jsem měla strašnou chuť napsat na blog, protože se Lara zase zbláznil a je protivná. Ach jo. Nikdy jsem neviděla nikoho tak strašně náladového. Už mě to unavuje. Ale musím vydržet. Už jen 136 dní a pojedu domů! (To neni moc pozitivní!)
V pondělí jsem měla první extra job, šla jsem uklízet vedle do domu. A kamarádka mi snad dohodila i něco na čtvrtek, tak snad se ta Michelle ozve zítra, bylo by to super. Ono se to nezdá, ale mít 24 liber týdně navíc za 2,5h úklidu je super. Aspoň víc ušetřím!
Taky už mám na březen domluvený babysitting u Jacqui. To je ta naše sousedka. Mají strašně luxusní barák. Asi nejluxusnější v celé naší ulici. Vážně! Nikdy jsem neviděla nic luxusnějšího! Nežijou si špatně.

Dneska jsem koupelny pěkně odflákla. A podvědomě jsem si přála, aby se Lara naštvala a vyhodila mě. Měly jsme totiž spolu v sobotu takový menší pokec a říkala, že je ráda, že tu budu těch 10 měsíců a neodjedu dřív. Možná, kdyby mě vyhodila, tak by neměla mít právo být na mě naštvaná, protože by to byla ona, kdo by mě vyhodil. 
Nad tímhle jsem strávila celé dopoledne, pořád jsem přemýšlela, co udělat, aby mě vyhodila. Dneska večer už byla zase po dvou dnech normální, díky bohu!

V sobotu ve dvě hodiny odpoledne (v Čechách ve tři hodiny odpoledne) budu mít pohovor s paní z CoolAgenta kvůli té USA. Tak jsem na to zvědavá. Taky musím dát dohromady reference, fotky a začít přemýšlet nad tím videem, co musím natočit. Boooh, vůbec se mi do toho nechce. 

23. ledna 2014 16:09, čtvrtek


 Dokoupila jsem k šatům černý pásek a boty.
UŽ ABY BYLO JARO!
Mám další extra job! Čtvrtky budu docházet dolů do ulice uklízet. To už mám 54 liber týdně navíc. Hned se to tu bude lépe přežívat a hlavně šetřit!

No i když .. dneska jsem byla zase nakupovat. Koupila jsem si nové botky ve slevě.. Z 20 liber na 8, no kdo by to nekoupil! A pak hromadu věcí v Primarku. Zbytečných věcí!!
Mám z těch extra jobů strašnou radost, aspoň nebudu celej den zavřená v tomhle baráku. Dneska večer mi Lara dohodila nějaký babysitting u její kamarádky. Tak to jsou alespoň další peníze navíc ..

Lara se zase uklidnila a je normální. Musím si tyhle normální momenty užívat čím dál víc, začínají být vzácné.

Jinak mám konečně hezkou fotku se svýma host dětma. Včera jsem je měla na starost celé odpoledne a užily jsme si to spolu. Holky nezlobily a bylo to fajn.  



Začínám být docela nervózní z toho pohovoru v sobotu. Vůbec nevím na co se mě budou ptát a jak dlouho to bude trvat. Teď jak o tom ještě píšu, tak se mi udělalo úplně špatně.
Když už jsem u toho jak je mi špatně, tak je to dnes přesně týden co jsem ZASE spadla z těch schodů. Tentokrát to bylo trošku brutálnější. Šla jsem si pro pití, zatočila se mi hlava, sjela jsem schody, rozmlátila skleničku a Steve se o mě staral. To bylo strašně milé od něj. Do teď jsem ještě potlučená ..

Plánuji nějaký výlet na Velikonoce. Chci se Lary zeptat jak to bude s volnem, abych mohla někam na prodloužený víkend. Kanáry nebo Barcelona by byla fajn. Musím okouknout letenky a ceny hotelů. A hlavně sehnat někoho k sobě, protože sama nikam nejedu!

Tak to je prozatím vše! Příští týden očekávejte další článek, tentokrát už víc o přesunu do USA!

Mějte se krásně,
Marky

4 komentáře :

  1. Snad ti ta USA vyjde. A barcelona je prostě úžasná! :)

    OdpovědětVymazat
  2. 17. 2. !! <3 Terezka :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Nemáš to jednoduché s tou Larou. Je fajn, že si sehnala ty extra jobs, v Čechách ti tolik za úklid nedají. Dokážu si představit jaký máš obavy z toho pohovoru, ale to zvládneš, věřím ti! :) Přeju ti víc těch vzácných dnů a míň pádů ze schodů. O.o
    xx

    OdpovědětVymazat
  4. Ty šaty jsou úžasný! A souhlasim, už aby bylo jaro :-D

    OdpovědětVymazat


Moc vám děkuji za všechny milé komentáře! Vážím si jich :)

Na komentáře odpovídám zde na blogu.