O krok blíž Americe!

25. ledna 2014, 18:47 sobota

Já už na to nemam. N-E-M-A-M! Ona je strašná. S-T-R-A-Š-N-Á! Já tomu jejímu chování vůbec nerozumím, to je tak strašně vyčerpávající. Proč je zbytek rodiny normální a ona je taková .. grrr.

Dneska ráno jsem nepřímo dostala vynadáno za to, že jsem dopila mlíko. Ano, MLÍKO! A pak za to, že jsem nechala pěnu od šamponu ve vaně. Pane bože, ona už neví prostě.

Tak k tématu o kterém jsem dneska chtěla psát. A tím je USA. Měla jsem dneska pohovor se slečnou z agentury. Měly jsme sraz ve dvě ve Starbucksu na Goldern Greens. Ani se neptejte jak nervózní jsem byla! To bylo strašný .. a naprosto zbytečně. Byla strašně milá, chvilku jsme si povídali a pak jsem vyplnila ten jejich test a nakonec jsme si v angličtině povídaly o mých zkušenostech s dětmi, o řízení auta, o škole atd. Vlastně všechno, co vyplňujete do přihlášky, tak o tom ještě mluvíte. A to bylo všechno, pak jsme ještě chvilku seděly a povídaly si spolu.





26. ledna 2014, 20:17 neděle

Novinka - Lara je normální. Překvapivě. Asi udělám pro další Au Pairku kalendář dní, kdy je normální a kdy se jí raději vyhýbat. Škoda slov o ní pořád psát ..

Před pár minutami mi řekla, že si tedy ještě se Stevem musí promluvit, ale že je tu možnost, že by už nějaká nová Au Pairka přijela začátkem května, což pro mě znamená - KONEC O MĚSÍC DŘÍV!
Zní to super, ale teď se to tu snažím přetrpět jen proto, že potřebuji našetřit dostatek peněz na tu USA. Ono se to nezdá, ale celkově takový výlet vyjde na cca 600 liber i s kapesným (20 000 Kč). Což jsem nakonec po mých výpočtech spočítala, že bych to hravě měla zvládnout, když mám teďko dva nové cleaningy. Navíc šetřit už jsem začala, takže nejsem úplně na nule. 

Včera se mi zdál sen, že jsem vydala knížku o svém Au Pair životě. Je pravda, že jsem začala psát v dubnu, ale jakmile jsem odjela, tak jsem na to neměla čas. Baví mě používat fantazii, ale to u psaní o Au Pair životě moc nevyužiju, takže to nevidím moc slavně. haha

Dnešní odpoledne jsem strávila s kamarádkou z Bushey, šly jsme tu na oběd a povídaly si. Bylo to fajn. Ona je taky taková cestovatelka a už plánuje žádost o vízum na Zéland. Tak doufám, že jí to vyjde!
Strašně se do té Ameriky těším. A pokud odjedu z UK už začátkem května, tak budu muset do USA odjet dříve. Červenec/srpen
Těším se na to jak bude všechno zase svým způsobem jiné. Nové a budu strašně daleko. Ale budu v Americe! O tomhle jsem snila, když mi bylo 14 let a vůbec nevím, co se potom změnilo a já se rozhodla odjet do Británie. A teď přežívám na kraji Londýna a už mám namířeno do USA .. zvláštní, když o tom takhle přemýšlím. 

Musím jít začít psát ten Dear host family letter. Agentura po mě chce 600 slov minimálně. Boooh, to je docela hodně!

A zítra zase pondělí. Další týden. O krok blíž k odjezdu domů, o krok blíž k USA!

Marky

A taky děkuji milé Lottchen, která okomentovala půlku mého blogu! x


7 komentářů :

  1. wow já tě prostě obdivuju! :D hodně štěstí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Seš dobrá, že to s Larou zvládáš :D přeju hodně štěstí! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Heh, na začátek děkuju za dík (zní to divně...) Začala jsem projíždět všechny tvoje články úplně od začátku, což dělám opravdu jen u blogů a blogerek, které mě něčím zaujmou. Byla bych toho okomentovala víc, ale přišlo mi to blbý a hlavně by se to pořád opakovalo :D
    Lara mi přijde trošku narušená, takový lehká schizofrenička. nechápu o co jí jde. Každopádně by mě asi naštvalo, kdyby mi řekla, že mám odjet o měsíc dřív, chápu, že to tak funguje, ale stejně. no nic, jsem hrozně zvědavá, jak to nakonec dopadne s tou Amerikou a jak na tebe bude působit rodina - jiný kraj, jiný mrav, že by? :) Ta 'tvoje' kniha mě taky napadla, když jsem to dneska tady pročítala. Není to špatný nápad. :)
    xx

    OdpovědětVymazat
  4. Jsi tak strašně statečná.! Holt na to člověk musí mít nervy..ty tov zvládneš, my to víme :)! Těším se na další články a informace o tom jak to všechno bude :).

    OdpovědětVymazat
  5. Lara je asi dost náladová, držim ti palce abys to tam s ní do tý doby přežila:D strašně ti závidim! o aupair v Austrálii jsi nepřemýšlela (po americe)?:) tam je to prý taky skvělý:) moc ráda čtu tvoje články! ty peníze to je teda dost,ale když si šikovná,tak to určitě zvládneš,držim palce!:)

    OdpovědětVymazat
  6. Hodně štěstí v Americe! :) já bych si to s tebou vyměnila malá Lola vypadá roztomile ještě k tomu když bych měla od tebe seznam věcí co a jak dělat :D vyměnila bych si to.. já pořád čekám na nějakou nabídku od Student Agency :/// a pořád nic :((

    OdpovědětVymazat
  7. Moc ti přeju, aby ti to vyšlo. Pamatuju si, jak jsi vždycky chtěla do New Yorku. A jsem si jistá, že když už budeš ve státech, tak si tam výlet uděláš, i kdyby to bylo přes celou zemi :-D

    OdpovědětVymazat


Moc vám děkuji za všechny milé komentáře! Vážím si jich :)

Na komentáře odpovídám zde na blogu.