Velké (a snad definitivní) rozhodnutí

Při představě, že první týden v červnu pojedu domů a nebudu mít o čem psát na blog mi bylo najednou hrozně smutno. Strašně by mi chybělo. Takový to jak stojím v kuchyni, něco mě naštve a první co mě napadne je, že hlavně o tom nesmím zapomenou napsat.

A tak jsem přemýšlela. Přemýšlela. A přemýšlela.

I přes to, že jsem byla rozhodnutá, že se v červnu vrátím do Čech a začnu si hledat bydlení a práci jsem u toho vydržela .. dva týdny. To přeci může ještě počkat, ne? Můžu pracovat celý zbytek svého života.

A tak jsem dál přemýšlela, co udělám se svým životem dál.

Možná vás ještě zajímá jak to je s Larou teď. Kupodivu jsme nejlepší kámošky. Hrozně mě podporuje v mém rozhodnutí a každý večer si zase před večeří povídáme v kuchyni. Já vím, že to možná moc dlouho nevydrží, ale užívám si to. Necítím se tu tak nevítaná. A je to s ní teďko fajn. Vážně, jsme BFF!

Každopádně dál k tomu, co se chystám udělat. Většina lidí už to stejně ví. Napsala jsem to na Twitter, na Instagram, na Facebook. Možná sdílím svůj život až trochu moc, za chvíli si mě někdo vytipuje a nechá mě zabít. Doufám, že mou vraždu pak bude vyšetřovat Sherlock Holmes, když budu zavražděna v Londýně. To by bylo super!

(Začala jsem koukat na Sherlocka a jsem jím úplně posedlá!)
Troška sebestřednosti - Marky v celé své kráse. 

Chvilka napětí ...Tramtadadáááá ... POSLALA JSEM PŘIHLÁŠKU NA AU PAIR V USA! Yaaay! Můj blog bude ještě rok a půl žít. Jste nadšení?!

Přijímám gratulace. Díky, díky, díky. Bylo to velké rozhodnutí a vlastně mě to napadlo, když jsem převlíkala postel svých nynějších host rodičů. Zvláštní. 
Odeslala jsem přihlášku do CoolAgenta a zítra budu očekávat telefonát z Londýnské pobočky, abych si domluvila interview. Musím o víkendu vyplnit hodně, opravdu hodně papírů. Je to šílený, ale je to správné rozhodnutí. I když si moje maminka a kamarádi myslí opak. No, tak prostě budu ještě rok ve světě no!

Trošku mě to trápí, že mě mamka nepodporuje. Už jsme se dvakrát pohádaly. Na jednu stranu jí chápu, jsem její dcera. Ale na tu druhou mě decentně trápí, že chce, abych tvrdnula v Čechách a pracovala. Vždyť na to mám času dost, ne?

Čas na pár fotek. Dlouho jsem žádné nepřidala. Taky nic nefotim. Příští neděli to bude přesně 6 měsíců v UK!

Z Vánoc doma; Počasí 14. ledna; moje nové mimi :)

Tak to by tak nějak mohlo být vše o co jsem se s vámi chtěla podělit. Mám se super od posledního článku.
Dochází mi baterky v mojí mini lampičce, kterou mám zacvkalou na notebooku. 

Ještě něco! Dneska jsem absolutně, ale absolutně nic neudělala!! Celé dopoledne jsem si psala s kamarádkou ze školky, seděla jsem na gauči, vyvenčila psa, spala a odpoledne jsem složila spodní prádlo a to je všechno. Možná proto mam taky tak dobrou náladu. A zítra jen vysaju, vytřu a vyžehlím a konec taky! Yaay!

Dobře. Těším se na víkend. Sobotní dopoledne prospím!

Toť pro dnešek vše, snad jsme nadšení z pokračování blogu stejně jako já!

Dobrou noc,
Marky

23 komentářů :

  1. Stále připomínám, že až budeš bydlet v nějakém tom nechutně zazobaném domě, nezapomeň na mě a můj brzký příjezd !!! Přeji ti to! :-* <3 Na druhou stranu, člověk se za tebou trmácí do jiného státu a ty mi zase utečeš.. :D :/ <3
    P.S. : To jsem jáá TERINKA :D: :D :D <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sem měla přitrmácet dřív!!:*:D

      Vymazat
  2. V Americe by to mohlo být super, přeju ti to :) Btw bydlíš v Anglii a na Sherlocka jsi narazila až teď?! :O :D Já jsem na něm jak závislá, po posledním díle jsem málem dostala infarkt :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jooo:( musim se zajet podivat na Baker street!!:D
      Posledni dil sem jeste nevidela, zitra vecer se na nej vrhnu!

      Vymazat
    2. Taky bych tam hned jela :3
      Tak pak napiš, jak se ti ten díl líbil :D

      Vymazat
    3. MASAKR!! Už by se mohla natáčet 4. řada!! :D

      Vymazat
  3. Máš úžasnou barvu vlasů Markétko :)! Tak ať Ti všechno vyjde :* .

    OdpovědětVymazat
  4. Whow! Snad ti vyjde ta USA. A fakt tahle barva ti sluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyjit by to melo. Hlavne, abych mela super rodinu, to je nejhlavnejsi:)
      Ale kazdopadne dekuji!:)

      Vymazat
  5. Za prvé, mám velkou radost, že s blogováním budeš pokračovat, pročítám si tvoje články už nějaký ten čas, baví mě to a jsem na to zvyklá. Za druhé, naprosto s tebou souhlasím, proč se vracet do ČR, když můžeš být ve světě, tady je to úplně zabitý, těším se, až dodělám vejšku a taky odsud vypadnu. Když se to tak vezme, nemáš se špatně, až na některé krize ve vztazích je to pořád paráda. Každá by ti to mohla závidět.
    Líbí se mi tvoje rozhodnutí, držím ti palce, USA je ještě o jeden level výš. Drž se!
    xx

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já moc děkuji, že se sem vracíš a články čteš!
      Kam se po VŠ chystáš? :)

      Vymazat
    2. Ještě nevím, státnice mám až příští rok a k tomu se chci dostat ještě na jednu vejšku. Ale pořád mě táhne Anglie a pak možná Německo. :)

      Vymazat
  6. Jsem ráda, že si udělala takové rozhodnutí. Při představě, že celý zbytek života strávíš v ČR a budeš makat, makat a makat... to je krátká doba, co jsi ven, v zahraničí :) Podpora je důležitá, ale ve výsledku, když budeš někde v USA, tak ti bude stejně k ničemu. Tam jsi sama za sebe, stejně jako v UK. Přesto člověka zamrzí, když ho v jeho rozhodnutí nepodporují lidé, kteří jsou mu nejdůležitější :) Ale to zvládneš! :)
    A potěšila si mě s Sherlockem! <3 <3 Na Baker Street jdi a hezky to kurňa nafoť!! :D Třeba tam Benedicta potkáš, když budou natáčet 4.sérii... Naivní myšlenka, ale stejně! :D A pokud ho tam potkáš tak chci podpis! Něco v tom smyslu: "For Renáta with LOVE, Benedict!" :D A Martina bys taky mohla sehnat... a když už jsme u toho... Herce, který hraje Moriartyho taky pozdravuj :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc!
      Na Baker street snad půjdu příští sobotu. Musim se vyfotit s dveřma!! :D
      Nevíš kdy se začne natáčet 4. série? Musim to vygoolovat! A samozřejmě, kdybych ho potkala jisto jistě zařídim autogramy pro tebe .. proč by mě vůbec napadlo, že bych třeba autogram chtěla i já!! :D
      Moriartyho budu pozdravovat!:D

      Vymazat
  7. Inak cez akú agentúru si išla do Anglicka? A na ako dlho? Prihlášku na aupair USA si dávaš cez tú istú agentúru? :)
    Držím palce, aby ti všetko vyšlo, ako ty chceš :) Inak máš nádhernú farbu vlasov! :)

    Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Anglii jsem na vlastní pěst :) A v červnu to budu končit po 10 měsících. Do USA pojedu přes CoolAgenta :)
      Děkuju moc!

      Vymazat
  8. Kde to byvas? Ja podla musim byvat dakde pri tebe:D

    OdpovědětVymazat
  9. Moc ráda čtu tvoje články, takže jsem vážně ráda, že to bude pokračovat:) po střední chci taky odjet jako aupair do anglie a myslím si,že USA je skvělej nápad:) držim palce aby všechno vyšlo a těšim se na další články!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anglie pro mě dřív měla být takový odrazový můstek. Pak z toho sešlo a je to tady :)
      Děkuju moc, další článek plánuji na zítra!

      Vymazat
  10. myslím, že seš rozhodla dobře, Markétko:) určitě si to v USA užiješ a máš pravdu na práci máš ještě času dost! Já vim určitě, že do práce jít taky ještě nechci a upřímně taky malinko přeýšlím nad tím, jet do USA..ale ještě vůbec nejsem rozhodnutá, takže uvidím později...kadopádně je super, že se Ti tam teď daří a s Laurou jste BFF!)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že pokud už Au Pair jsi, tak je to o tom poznat další kontinent. Jedeš sice do neznáma opět, ale už trochu víš, co čekat. Hlavně tohle mi pomohlo se rozhodnout. Odjet domů můžu kdykoliv :)
      Děkuji za podporu, snad se daří i tobě!

      Vymazat


Moc vám děkuji za všechny milé komentáře! Vážím si jich :)

Na komentáře odpovídám zde na blogu.