Depression.

Nechápu to, vůbec tomu nerozumím. Jak MŮJ blog může navštěvovat každý den okolo 200 lidí?! To je strašně moc! Proč? Jste skvělý lidé. Dneska se mi zdál zajímavý sen. Seděla jsem na letišti a psala na iPadu článek jak za pár hodin budu v Americe. Strašně se těším, až na tom letišti budu sedět doopravdy a psát článek na iPadu jak za pár hodin budu v Americe. Dává to smysl?!

Ono je to sice až nejdříve za 6 měsíců, ale to uteče strašně rychle. On život utíká hrozně rychle, když víte jak naložit s časem. Plánuji si víkendy dopředu a pak se nestačím divit.
Tento víkend strávím v Londýně, příští víkend už bych si ráda pořídila foťák a další víkend už je březen. A pak, že se ten čas táhne!

Předevčírem jsem s kamarádkou Ilou plánovala náš výlet v létě. Už minulý rok jsme chtěly vyrazit na road trip, ale nějak se nám nakonec nepoštěstilo. A tak jsem přišla s nápadem, že bysme to mohly tento rok zrealizovat. A to znamená, že nešetřím jenom na Ameriku. Teď šetřím i na nový foťák a dovču v Itálii. Yay!
Bude to super. Půjčíme si auto a pojedeme do Itálie k moři. 3 noci v hotelu, užívání sluníčka, navštívení zábavného parku a zase užívání si sluníčka a moře. Těším se na to, strašně moc! Už jsem moře neviděla tři roky! (Pokud tedy nepočítám to modrou louži mezi Francií a Británií, kterou jsem viděla z letadla hned několikrát za posledních 7 měsíců.

Čtu knížku The Fault In Our Stars by John Green a musím vám říct, že u toho budu za chvíli brečet. A o filmu, který bude v létě v kinech vůbec nemluvím. Probrečím ho od začátku do konce.
A celkově bych pořád brečela, mam strašnou depresi. To bude tim Valentýnem příští pátek a mým "forever alone" stavem. A taky tím, že už jsem týden a půl nemocná a nemůžu se toho zbavit. Spíš je to pořád horší a horší. Musím si zajít k doktoru už ..





5 komentářů :

  1. Tak třeba já navštěvuju tvůj blog proto, že ráda čtu tvoje články o Anglii a o tom jak se ti tam daří. Je to prostě něco jinýho pro člověka, který žije tady v ČR. Počkej až budeš v Americe, to tady budu pečená vařená a určitě nebudu jediná. :D A nedepkuj, máš krásný plány, počínaje Londýnem, co my ostatní bychom za to dali. Člověk holt nemůže mít úplně všechno. Kdyby sis v UK našla lásku a pak by si jí musela opustit, to by taky nebylo ono. Ber to z té pozitivní stránky. :)
    xx

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím :) Čtu to tu, protože mě to tu baví. Miluju blogy, který píšou au-pair. To se pak můžu alespoň na chvíli zasnít a dělat, že se procházím po Británii:-D

      Vymazat
  2. Nediv se :) já osobně mám Tvůj blog velice ráda protože mě baví Tvůj život :)!
    Dokážeš všechno tak hezky popsat a prostě mě bavíš :)

    OdpovědětVymazat
  3. Máš strašně pěkný blog. Hvězdy nám nepřály jsem četla před půl rokem a je to SUPER až na ten konec :(( Teď čtu hledání aljašky a je to taky skvělé

    OdpovědětVymazat
  4. ani se nedivim že máš tak velkou návštěvnost,protože tvuj je blog je fakt skvělej a moc ráda ho čtu:) tyjo tu roadtrip ti závidim!! ani nevíš,jak moc se těšim až dokončim střední a budu si psát přihlášku na aupair! já na valentýn budu u zubařky,takže taky super, a zbytek dne budu s čokoládou a filmama v posteli:( the fault in our stars-nejskvelejsi knizka kterou jsem kdy cetla, na konci budes brecet jako mala, ja ani nevidela na tu knizku pres ty slzy:D ted od johna greena ctu looking for alaska, je taky skvela ale na the fault in our stars nic nema:)

    OdpovědětVymazat


Moc vám děkuji za všechny milé komentáře! Vážím si jich :)

Na komentáře odpovídám zde na blogu.