Insomniac

25. února 2014 0:33
Už zase nemůžu spát. Vůbec nevím, co se to semnou děje, ale zítra mám schůzku v bance, takže tam pravděpodobně usnu na stole a účet mi neotevřou. Já už chci nakupovat na internetu bez toho, abych se musela pořád někoho ptát, zda mi to koupí a já mu mohu dát peníze!

Zkouším právě přírodní balzámy na rty od EOS a musím vám říct, že tu věc nepustím z ruky. Takže bych si ráda objednala celou sadu. Je to skvělý, strašně dobře to hydratuje rty a hlavně to nádherně voní. Mám zelený Honeysuckle. A chtěla bych strašně vyzkoušet jahodu!

Poupravila jsem blog jak jste si mohli všimnout. Všechno jsem nechala opět ve fialové a doplnila jsem pár infa o sobě (About me). Trošku jsem to vylepšila. Ještě pár úprav určitě bude jen co najdu chvilku času.
(Což je vtipné, jelikož mám celou noc jestli do hodiny neusnu.)


25. února 2014 13:09
Překvapivě sem neusnula až do nějakých dvou hodin. A ráno se mi překvapivě nechtělo vstávat. Vůbec nemam tušení jak jsem přežila dnešní dopoledne, ale už sedím v Costa Caffe a užívám si svoje large cinnamon latte. SAMA! Stala jsem se strašně anti sociální v tý Anglii. Vůbec mě nebaví poslouchat problémy druhých lidí. Všichni máme problémy a starosti, jen ne každý o nich pořád mluví. Já se chci bavit a užívat si. Jako v sobotu.

Musím zajít do Primarku a koupit si alespoň něco malého co mi udělá radost. Přijde mi, že mi za chvilku bouchne hlava. A to počasí je fakt šílený. Jeden den je nádherně, 14 stupňů a druhej den je zima a prší. A pak se všechno zase během hodiny změní a svítí sluníčko. Než jsem dojela do Watfordu, tak pršelo a teď právě svítí sluníčko. A já chtěla jít běhat, ale kvůli tomu dešti jsem nešla. Ach jo ...

Co se Lary týče, tak je všechno pořád stejný. Jak na horské dráze. Dopoledne je protivná, odpoledne jsme nejlepší kámošky, večer mě ignoruje. Asi sem si už zvykla. Naučila jsem se od ní věci nebrat osobně protože ona nejdříve mluví a pak přemejšlí. Fakt to bylo jenom o zvyku a umět vypnout mozek, když začne mluvit. Asi se mi to povedlo!

Steve je nemocnej a holky jsou holky no. Zlobí, ale zvláště poslední dobou je mám fakt ráda. I jsem ležela v posteli před pár dny a představovala jsem si sama sebe za dva nebo tři roky. A pak jsem si představila svoje dvě malý holky za dva nebo tři roky. Sienně bude táhnout na 8 a Lole bude neuvěřitelných 6 ..je strašně těžký si to představit. Až jednou budu mít svoje děti,  tak si musim s nima užívat každičkou chvilku, protože rostou strašně rychle!
A taky by mě hrozně zajímalo jestli svoje host děcka ještě nekdy potom uvidím. Už přemýšlím jako bych měla za chvilku odjet a já tu mám před sebou ješte 219 dní tady. 219 dní!!

Absolutně nemam tušení proč jsem si s sebou brala noťas, když jsem to tu celý naťukala do iPadu. Ono se na tom píše docela rychle, když se s tim člověk naučí. Akrát mam strašně těžkou kabelku. Ok, mizím do Primarku a H&M si něco koupit a pak do banky. Snad mi konečně po 7 měsících v UK otevřou účet!

25. února 2014 16:11
Neotevřeli. Zase. A už to zkoušet nebudu. Důvod? Moje host rodiče nemají účet u Lloyds, takže mi ho otevřít nemůžou. Mají účet u Halifaxu, ale tam mi ho neotevřou, protože Česká republika neni u nich v nějaký blbině. K Barcleys potřebuju NIN a NationalWide jsem taky zkoušela. Vzdávam to. Všechny Au Pairky v Británii účet mít můžou, jen já ne.
Takže jsem vytočená odešla si koupit něco na sebe. Nic se mi nelíbilo, tak jsem si pořídila sérum na řasy a nějakej šampon.  Pořád jsem naštvaná.





13 komentářů :

  1. První co bych ti chtěla napsat, líbí se mi nový design.
    Tady se to počasí taky mění, jednu chvíli mrzne, pak je najednou jaro. Potom co jsem si přečetla celý tvůj článek, úplně se na mě přenesla ta špatná nálada. Upřímně, dneska opravdu nemáš svůj den. Tak snad to zítra bude lepší. Budeš to muset bez toho účtu těch 219 dní vydržet. Buď ráda za těch 219 dní v Anglii, vím, že se opakuju, ale co já bych za to dala. Mě teď začala škola, neskutečně mě štvou všechny ty povinnosti, ale co mě vyloženě s*re, jsou ty lidi v Praze. To je něco neskutečnýho. To v Anglii určitě taková indiviua nejsou a jestli jsou, tak určitě ne takové množství. :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já děkuji! :)
      Omlouvám se za tu špatnou náladu, ale ono je to taky tim nevyspáním. Moc teďko nespím a to je obvzlášť u mě hodně zvláštní :D
      Vždyť já jsem za těch 219 dní ráda. Bůh ví jestli tady nezkejsnu ještě déle :D
      Možná bych řekla, že jsou tady ještě větší individua hah. V Londýně je víc přistěhovalců než britů, takže kam deš, tam je ind. A indy já vůbec, ale vůbec nemam ráda!

      Vymazat
  2. Máš to v anglii asi těžký.
    Taky nemůžu poslední dobou spát. Prý je únor nějakým špatným měsícem na spánek kvůli něčemu co je ve vesmíru.
    A design máš krásný. Včera jsi měla zase jiný ale oba se mi líbí :ú

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Občas je to tu fakt otravný, ale pak si vždycky snažím vybavit jak je Londýn krásnej :D
      Fakt? To jsem ráda, že nejsem jediná. Jsem pak věčně unavená, protivná a pak to takhle dopadá!
      Děkuji za pochvalu, taky jsem se s nim pachtlala dva dny :)

      Vymazat
  3. Ti pošlu svojí kreditku od Lloyds, když už jí stejně nepoužívám. :D Ale já s ní utratila všechny výplaty ještě rychleji, než peníze, co jsem měla v hotovosti. :D Zvlášť na Amazonu to jde hrozně jednoduše, jenom jsem klikala, vybírala a peníze mizely a mizely. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Mám hrozně ráda tvůj blog, chápu, že to asi slyšíš hodněkrát, ale pro hodně z nás je sen se dostat do Anglie a fakt Ti to závidím :)
    Jinak, tvůj foťák dělá skvělý fotky, kolik si za něj dala v UK?:)

    OdpovědětVymazat
  5. Nikdy mě neomrzí číst, že má někdo můj blog rád:)
    Stál mě £230 :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to vyjde levněji než u nás, sice né o moc ale je to pěkná cena :)
      No a jak..každej den koukám, jestli si sem nedávala něco novýho protoze mě tvoje psaní fakt baví :) Taky je zvláštní, jak máš úplně jiný starosti, než my a to mě baví :)

      Vymazat
  6. S otevřením účtu tu mám úplně stejné problémy jako ty...je to fakt strašný, všude mi řikaj že by to šlo kdybych byla třeba ze Španělska nebo z Německa nebo z Polska atd atd..ale prostě ČR ne :-D moje HM už je z toho taky pěkně nasraná :-D nechápu co maj v těch bankách za problém ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už jsem to vzdala, prostě mi ho tu nikdo neotevře :( :D

      Vymazat
  7. EOS jsou takový ty, co vypadaj jako vejco, žejo?! Ty jsou hrozně cool :-D :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JOO! To jsou oni. Jsou úžasný! :)

      Vymazat


Moc vám děkuji za všechny milé komentáře! Vážím si jich :)

Na komentáře odpovídám zde na blogu.