Instagram #3

Chtěla bych se blogu začít věnovat trošku víc, než jednou týdně. Chytla mě blogovací mánie. A taky mě psaní vždycky hrozně uklidní. Takže bych ráda začala přidávala články minimálně dvakrát týdně alespoň.
Snad mi to vydrží!

Teddy bear and eye.

Valentýn se blíží. A s ním i večer strávený s horkou čokoládou a depresí. Tak jsem si alespoň pořídila včera krásný šedý svetřík z H&M!

Moje zpívající skype kamarádka! (která semnou už dva dny neskypovala!)

221B - Baker Street (Sherlocka jsem nepotkala:( )

Vzhůru do USA!


15 komentářů :

  1. ja uz odpocitavam dni kedy pojdem do Londyna :)
    Posledne dni plavkovej giveaway tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/pripravte-sa-na-leto-sutazte-s-biancou.html

    OdpovědětVymazat
  2. Na instagramu tě sleduju a jsem moc ráda, že ses rozhodla přidávat častěji články, protože si je moc ráda čtu! tvůj blog je můj nejoblíbenější, máš opravdu skvělý články:) a ten svetr je naprosto úžasnej!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc!! xx
      Ještě nějaký článek na tento týden vymyslím!

      Vymazat
  3. Jednou týdně je málo pro lidi co čtou rádi tvůj blog. Dvakrát týdně... jo, to je uspokojující :D Doufám, že ti ta blogovací mánie vydrží co nejdýl.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, ale ono je těžké furt o něčem psát, když není o čem. A psát o tom, že jsem si uvařila oběd a uklidila tuto a tuto je strašně nudné a pak mě to ani nebaví :D

      Vymazat
    2. To chápu. Já to mám momentálně zase tak, že mám spoustu věcí, o kterých bych chtěla psát a než se dostanu od myšlenek k bloggeru, tak si to rozmyslím, páč mi dojde, že to jsou celkem osobní věci a nechci aby o nich věděli cizí lidi. Takže ve finále nezvěřejním ani tu ořezanou verzi. Nevim, je to divný. :D Určitě přijde období, kdy budeš mít o čem psát a bude toho hodně. ;)

      Vymazat
  4. Mimochodem ten svetřík je hezkej, takovej roztomilej. Mám podobnej a úplně živě si dokážu představit, jak večer 14.2. v něm budu sedět u televize, chroupat mrkev (protože hubnu a horkou čokoládu nemůžu) a budu tiše nadávat na tenhle den. Podle mě by se měl zavést svátek všech osamělých a to rovnou třeba 15.2., aby se to vykompenzovalo. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já svátek všech osamělých slavím každý den v roce. Ale jen 14.2. si říkám, že mám právo být v depresi! :D

      Vymazat
  5. Ten svetřík se mi hrozně líbí, jsem na svetříky doslova úchyl! :D Chystáš se na au pair do Ameriky? :)

    OdpovědětVymazat
  6. Dáš mi prosím odkaz na tvůj instagram? Ten svetr je boží :33

    OdpovědětVymazat
  7. Ale vždyť víš, jak je zpívající kamarádka neschopná:), ale zase hledám novou rodinu každou volnou chvilku, abych už KONEČNĚ byla zpátky v Jůkej:) a s tim skypem - Já se polepším, fakt!

    OdpovědětVymazat


Moc vám děkuji za všechny milé komentáře! Vážím si jich :)

Na komentáře odpovídám zde na blogu.