Instagram #4

Nafotila jsem zase pár fotek. Tentokrát nejsou všechny jenom z instagramu, přidala jsem tam pár i z víkendu. A už v úterý si jedu do Watfordu pro nový foťák, takže čekejte daleko více fotek! Taky jsem myslela, že se vypíšu ze vzteku, ale nějak jsem se s tím vypořádala sama. Určitě vám v týdnu napíšu, co se mi o víkendu stalo. Teď už letím do postele, ať nečerpám síly na nový týden! A od 3. března začínám běhat, musím si o víkendu koupit něco kam narvu mobil nebo mp3! Na svém běhacím playlistu zapracuji v týdnu!
Enjoy and see you later!


Sobotní den strávený na letišti!

Nemam tušení, co by vám takhle fotka měla přinést do života.
Asi to, že moje krásné vlasy vyžadují velkou péči :D
Dnešní (16.2.) nádherné počasí. Že by první jarní den?

Bydlím v nejvíc cool ulici!

Zase sobotní výprava na letiště. Čekali jsme na letadlo z Dubaje a Los Angeles!

I AM GONNA TRAVEL IT ALL! ♥


10 komentářů :

  1. Odkud znáš Lucku?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to taky Au Pairka, spousta au pairek se zná hlavně z FB skupin :)

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc se těším na fotky! Název ulice je fakt perfektní :-) Doufám, že si taky najdeš čas a zajdeš na nástupiště 9 a 3/4 :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrej název ulice:D jakej fotak si budes kupovat?:) tesim se na fotky!

    OdpovědětVymazat
  5. Tvůj blog sem našla náhodou a hrozně se mi zalíbil, vážně sem nedokázala přestat číst :D Měla bys o tom napsat knihu protože je fakt málo čtení, u kterýho vydržím tak dlouho jako u tvého blogu :) Je to skvělý, myslím si, že pro holky, co by jednou chtěli do anglie jako Au Pair, by si tenhle blog měli určitě přečíst :) nemůžu se dočkat, na další tvůj "příběh"..jen tak dál :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jak se jmenuješ na instagramu? :)

    OdpovědětVymazat


Moc vám děkuji za všechny milé komentáře! Vážím si jich :)

Na komentáře odpovídám zde na blogu.