Kterak se mi plány zase změnily

Měl to být nudný víkend doma. Chtěla jsem totiž ušetři co nejvíc peněz jsem mohla. "Vždyť už za chvilku pojedu domů ..." říkala jsem si v pátek. BUM, je pondělí a já zůstávám v Londýně do 29. srpna!

V pátek jsem končila o hodinu dřív a stejnak jsem toho moc po baráku neudělala. Chtěla jsem strávit páteční večer sama doma, v depresi se zmrzlinou a filmem v televizi. Nakonec jsem jela na Eastcote za Markét, kde jsme vypily dvě flašky vína a já nalitá posledním metrem jela domů. Domů jsem dorazila něco po jedné hodině ráno a místo toho, abych zaalarmovala barák na noc a potichoučku odlezla do svého pokoje jsem alarm spustila a celý dům začal v 01:20 houkat jako blázen.
Nepíte víno a nezkoušejte alarmovat dům! Nakonec se mi alarm podařilo nějakým záhadným způsobem vypnout, zaalarmovat dům na noc dobře a potichu jsem odlezla po schodech do svého pokoje. Jak jsem padla do postele, tak jsem se ráno probudila.

Sobota
Měla jsem jet do Londýna, ale bylo mi strašně špatně ráno a navíc pršelo jak blázen, tak jsem to zrušila. Maximálně jsem chtěla zajet do Watfordu a sednout si s iPadem do Costy na kafe. Do Watfordu jsem nakonec jela a vyhýbala se dvěma Au Pairkám, které jsem zahlídla a nechtěla jsem se s nimi vidět. Tak jsem se proplížila do Costy, kde jsem si dala kafe a paniny. Později se ke mně připojila kamarádka a nějací její kamarádi a nakonec jsme tam zkejsnuli, až do šesti hodin.
Spodní Watford byl kompletně zatopený (divit se nemůžeme, když tu prší už asi 2 týdny v kuse a vesele prší dál), takže autobusy jezdily opravdu zvláštně. Nakonec se mi podařilo dostat se domů na babysitting VČAS! Překvapivě.
A jak jsem bejbáčovala a depkařila pořád, tak jsem si nějak uvědomila, že už mi zbývají jenom 4 měsíce a pojedu domů. Celá naměkko jsem odlezla do Loly pokoje a byla tam s ní mezitím co ona roztomile pochrupkávala. Nakonec jsem dokoukala 'The Notebook' a usnula.

Neděle
Stála jsem nachcípaná, chrchlam jako kdybych měla tuberák a začínalo mě ZASE pobolívat v krku. I přes to všechno jsem nakonec jela do High Wycombe za kamarádkou. Ještě před tím, než jsem ale opustila dům jsem měla vážný talk s Larou. Bylo mi oznámeno, že budu muset odjet už v dubnu. Začala jsem panikařit, protože do dubna nestihnu našetřit tu sumu peněz, kterou potřebuju.
Strávila jsem 11 hodin přemýšlením o tom co budu dělat. Měla jsem dvě možnosti:
a) Odjet v dubnu a půl roku v Čechách pracovat (a to bych si ani nevydělala ty peníze co tady určitě)
b) Zůstat tady s nimi do konce srpna, posunout všechny plány a jet s nimi na dovolenou

Po celodenním přemýšlení možnost b) vyhrála. Zůstávám tady do 29. sprna! Nevím jestli jsem z toho nadšená, ale při představě, že budu muset pracovat půl roku v Čechách se mi dělalo špatně. A při představě, že tu budu ještě 6,5 měsíce mi taky nebylo zrovna nejlépe. Člověk se holt prostě musí s některýma věcma smířit a překousnout je.

A tak od 15. sprna do 23. srpna letíme všichni na Malorcu k nějakým jejich známým do apartmánu. Nejsem z toho nadšená, protože to bude pracovní dovolená, ale holky nadšené jsou. Prý budeme pořád plavat v bazénu! Doufám, že se tam alespoň vyspím. Nakonec i svůj pokoj bych mít měla. A musím si pořídit ten foťák, protože to bude moje jediná činnost tam mimo hlídání holek. No uvidíme, třeba to nakonec bude fajn ..

A ještě jsem tedy vyjednala týden dovolené v červnu, tak pojedu domů se podívat a užít si trochu českého slunce! A moje USA se musí tedy odsunout na listopad/prosinec tohoto roku.

Marky

9 komentářů :

  1. Aspoň poznáš Malorku :)
    A s tím alarmem si někoho neprobudila?
    Doufám že ti ta USA výjde :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Probudila jsem jenom Lar se Stevem, ale ti vydedukovali, že jsem to já :D

      Vymazat
  2. Náhodou bych tam ráda zůstala a jsem ráda, že tam zůstaneš i ty, pak bych neměla co číst:D

    OdpovědětVymazat
  3. určitě překousneš snáz ten pobyt v Anglii jak práci tady v ČR. Rozhodla ses dobře, já bych se rozhodla stejně, seš statečná! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Malorcu si užij! Já bych letěla hned!:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Koukej na to z té lepší stránky, zase se podíváš do světa. Na Malorce sice bude pracovně, ale stejně se vsadím, že se minimálně opálíš. A stihneš našetřit dost peněz na to, abychom měli co číst o USA. Už se těším :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Je sranda přečíst nový blog a pak začít ten starší, z minulosti, a vědět, jak to dopadlo. Vtipné, jak se to pořád měnilo - odjezd v dubnu, červnu a nakonec až srpen :D nevyzpytatelná HF

    Secrets of M

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A dopadlo to tak, že jsem nakonec opravdu odjela v červnu, protože mě HF nasrala :D

      Vymazat


Moc vám děkuji za všechny milé komentáře! Vážím si jich :)

Na komentáře odpovídám zde na blogu.