Sobotní výlet k moři!


Nejsem normální. Od včerejška vím, že v sobotu jedem s kamarádkou na výlet k moři, a že vstávám v 7:00, abych kolem osmé mohla odcházet z domu. „Musím jít spát brzo!“ opakovala jsem si celý pátek. Ha ha ha, to bych nebyla já totiž! 

K večeři jsem si objednala pizzu a koupila střední flašku coca-coly. A jelikož se snažím žít zdravě, moje tělo už přes měsíc neví, co je to pořádná dávka kofeinu. Nalila jsem si colu do skleničky, snědla k večeři pizzu, dokoukala Alenku v říši divů a v 22:10 zalehla do postele. Usnula jsem.
Za hodinu jsem se probudila. Překvapivě vyspalá. Koukala jsem do stropu asi 30 minut. Pak jsem to vzdala, došla si na záchod a pustila si televizi. Myslela jsem totiž, že mě to uspí. Neuspalo. 

Půl jedné – koukám na pohádku Auta. Vzdávám snahu usnout a beru iPad do ruky. CHYBA! Tak sem hrála Plants vs. Zombies 2 a po hodině jsem se dostala přes level, se kterým jsem dlouho zápasila. Nadšení!
Kouknu na televizi a Auta už skončily. Pfff .. Vypínám všechno a jdu se snažit usnout. Nepovedlo se .. Úspěšně jsem civěla 45 minut do stropu a přemýšlela nad kravinama. Následně jsem svůj boj zase vzdala a ve tři hodiny jsem si pustila Dobu ledovou. A abych nezapomněla, hrála jsem u toho na iPadu.
Venku zpívají ptáci. „Shit, kolik je asi hodin?!“ divím sem. Doba ledová  už dávno skončila. Vyděšeně zvedám mobil – 5:55 … Néé! ZA HODINU VSTÁVÁM!

Pustila jsem si Hledá se Nemo, napsala kamarádce, že jsem úplně blbá a teď píšu tenhle článek. Už je 6:17, já mám ještě tak půl hodinu v posteli a pak se mažu připravovat.

Už se dokonce rozednívá a venku stále zpívají ptáčkové. Tak já tedy asi pomalu vstanu. Nechci se dneska vidět. Už jenom to, že se hodinu a půl potáhnu metrem do centra na Liverpool street mě určitě strašně unaví a já budu ve vlaku spát místo, abych do sebe klopila víno. Hah, Markét ze mě bude mít dneska strašnou radost!




Dvě výletnice! V 9:50 jsme sedly do vlaku a odjely směr Southend! Do vlaku jsem nezapomněly občerstvení a alkohol. Byla sranda.
Celý den jsem řádně zdokumentovala, protože jsem si v pátek konečně koupila ten nový foťák! Fotí lépe než jsem si myslela. Ale zpátky k dnešnímu dni.
Cestou k moři jsem si musela pořídit sluneční brýle, protože sluníčko bylo tak strašně ostré, že jsem absolutně nic neviděla! A tak jsem zaběhla do H&M a koupila si první černé sluneční brýle, které jsem viděla.
A jelikož jsem ve vlaku vypily kafe a ještě každá plechovku s alkoholem tak jsem se dvakrát musely stavět na záchod. DVAKRÁT za 20 minut! Ale nakonec jsme k moři úspěšně dorazily. Konečně jsem byla zase u moře, po dvou letech!





Poslední týden v únoru a já si běhám po pláži v šatech a svetříku. Počasí se nám vážně vyvedlo. Bylo nádherně celý den. Nezapomněly jsme navštívit nejdelší molo na světě, Southend Pier ze kterého mám taky pár super fotek. A na konci mola na mě čekal jeden krasavec! (Tím krasavcem mám na mysli toho racka, ne toho chlapce na fotce výše. To vůbec nevim kdo je :D)


 


Po procházce na molu jsme zašly do místního zábavného parku a koupily si pár lístků na atrakce. Navštívily jsme horskou dráhu pro děti, strašidelný dům a místní velkou horskou dráhu s kolmým pádem dolů a pár smyčkami. Po roce a půl jsem zase seděla ve vozíku a projížděla se vzhůru nohama po horské dráze. A musím říct, že to bylo naprosto skvělé! Těším se, až navštívím nějaký větší park v Británii. Ale to až bude na počasí alespoň trochu spolehnutí.
Odpoledne jsme si zašly na obědo-večeři, kde jsem si tedy místo klasického Fish&Chips dala Chicken Kebab & Chips. Nebyl to tedy zrovna nejlepší oběd, ale za tu cenu to bylo dostačující. V půl páté jsme sedly na vlak a odjely zpět do rušného Lodnýna :)
A teď mě čeká další pracovní týden. Jen s rozdílem, že dvě kamaráádky se stěhují do Británie! Jedna do Londýna a moje nejlepší kamarádka ze střední vedle do vesničky, kde bude taky pracovat jako Au Pair! Yay!

Posílám pozdrav svým úžasným čtenářům! Díky vám mě můj blog baví :)

     
Much love, 
Marky x

9 komentářů :

  1. Super článek, super fotky! :)
    Mohu se zeptat, jaký že to máš ten foťák?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koupila jsem si Nikon CoolPix P520 :)

      Vymazat
  2. Úžasné fotky, úplně ti to tam závidím!:)

    OdpovědětVymazat
  3. Foťák fotí krásně, docela ti ho závidím. :) Sluší ti to, na to, že si celou noc nespala :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Marky chce se tě zeptat,když jsi přijela jako au pair musela jsi se někde registrovat?.
    Jako registrace pracovníků z nových členských států,povolení k pobytu etc...
    Platíš i nějaké sociální a zdravotní z toho co si vyděláš? nebo ne? ..Já jsem právě u nás v ČR na pracáku a chci také odjet takhle do zahraničí..nevíš jak to tam chodí? díky :) kdyžtak mám email beruska-257@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemusela jsem registrovat nikde:)
      Neplatím nic, Au Pair není oficálně práce - já nedostávám výplatu, ale "kapesné". V ČR na pracáku přihlášená nejsem, zdravotní si neplatím - mám cestovní pojištění na rok do UK :)

      Vymazat
  5. Moc vám to sluší ;-) A fakt jste měli štěstí na super počasí. Fotky jsou naprosto perfektní!

    OdpovědětVymazat


Moc vám děkuji za všechny milé komentáře! Vážím si jich :)

Na komentáře odpovídám zde na blogu.