Fotky, fotky a ještě jednou fotky!

Mam úžasnou rodinu. Já vím, že na ně (ní?) pořád nadávam a první půl rok byl hodně stresový, ale to co se děje teď ve mě vyvolává naprosto nepopsatelný pocity. Teď nemůžu říct jediné křivé slovo!

V úterý to bude přesně 6 měsíců od doby, co mě Steve vyzvednul v High Wycombe na vlakovém nádraží a proměnil mě z bezdomovce na Au Pair. Chvíli jsem tu šťastná a chvíli nešťastná, ale v životě jsem asi  nebyla šťastnější než teď. 

Moje starší dítko má dneska taneční vystoupení a já jediná zůstala doma s tou mladší. Je skvělá, úžasná a hodná, všechno jde jak má. Před chvílkou mi psala Lara smsku jestli je všechno v pořádku. Tak odepisuji: "Joo! Lola už spinká. Je to nejroztomilejší dítko na světe. Dala mi iPad se slovy: "Já nebudu brečet, Marky. Jsem totiž hodná holka!" Mam jí táááák strašně ráda! Doufám, že si užíváte show. Vsadím se, že Sisi je hvězdou večera! xx" Natož mi do třiceti sekund přišla odpověď: "Aaaaah, budeš nám tak strašně moc chybět!" Jsem z toho celá naměkko. Máme před sebou 6 měsíců a mě přijde jako, když za chvilku jedu domů. Nechci jet domů. Tenhle týden s Lar vycházíme jako nikdy. A všechno je perfektní!


Strávila jsem dnešní sluneční den se svou zpívající kamarádkou ve Wembley. Zašli jsme na oběd, válely se v trávě, popíjely kávu a následně limonádu v Costě, sledovaly jak hoří obchod .. Super den! Viděly jsme se po třech měsících a seznámily jsme se díky tomu, že jsme jely stejným autobusem na Vánoce domů. A příští neděli jdeme stalkovat youtubery Dana a Phila! hah


A zítra vyrážím do Londýna! Má být nádherně, snad nebude foukat ten otravný vítr jako dneska. Beru foťák, takže bude spousta fotek. Užívejte víkend!


7 komentářů :

  1. Těším se na fotky z Londýna! Snad budete mít hezky, tady je dneska stejně hnusně jako včera. Hezky se to čte, když seš spokojená. Jen tak dál. "Sledovaly jak hoří obchod." - to mě dostalo :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tak doufám že Vám tenhle vztah vydrží a ne že to bude za chvilku zase při starém :) !

    OdpovědětVymazat
  3. Uuuuf, tak jsem právě sjela všechny články týkající se au-pairkování. Musím říct, že jsi mi sympatická, ale přijde mi, že si zbytečně moc stěžuješ. Zkus to víc brát tak jak to je. Nic není ideální. Moc ti přeju, abys v USA našla správnou rodinu, ale zároveň zkus slézt z toho obláčku :) Konflikty jsou všude a je těžký se všema vycházet. Držím palce v tvém úsilí, ať všechny vychází! :)

    PS: Plánuju odjet do Itálie v květnu jako au-pair. Máš nějaká doporučení do začátku?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono to ani není o tom, že bych si tolik stěžovala, ale o tom, že když mám špatnou náladu nebo jsem v depresi, tak první co udělám je, že si vezmu noťas nebo iPad a vypíšu se z toho. Za prvné to pomůže mě a za druhé lidi baví cizí utrpení :D A hlavně tím poukazuji na to, že to odjet do zahraničí není vždycky jenom růžové a snažím se poukázat svými slovy na to, že to občas dokáže být opravdu těžké :)

      Nebát se. Ze začátku to bude obvzlášť těžký, než si zvykneš na všechno, ale pak přichází ta nejlepší část a to je užívání si toho všeho a zrovna v Itálii to musí být úžasné :) Přeji hodně štěstí v Itálii a ať máš skvělou rodinu! :)

      Vymazat
    2. Moc děkuju! :) Neměla bys třeba chuť napsat nějakej sumírovací článek pro a proti v práci au-pair?

      Vymazat
    3. Dobrý nápad, pustím se do toho :)

      Vymazat


Moc vám děkuji za všechny milé komentáře! Vážím si jich :)

Na komentáře odpovídám zde na blogu.