Last Friday Night!

Píšu si s kamarádkou a ta mi říká, že kouká na můj blog každý den. A tak jsem si uvědomila, že podle mého blogu jsem stále v depresi. Nejsem, už od úterý, kdy se mi Lara omluvila a upekla mi Apple cake. Mňamka. A na víkend udělala cheesecake. Tímhle stylem si na ty její nálady zvyknu a budou mi třeba jednou i jedno! haha


Trošku (hodně) jsem nakupovala minulý týden. Booh. Hodně peněz rychle odplulo z mojí peněženky. Ale koupila jsem si krásnou kosmetickou taštičku a mamince přání ke dni matek, které je ještě větší než A3. Jsem zvědavá jestli dojde v pořádku. V Británii slaví den matek 30. března, v Česku je až 11. května.


Páteční večer jsem i přes svou unavenost vyrazila s Bárou do Watfordu na party. Potkali jsme dva kluky, šli s nimi do jiného klubu a i přes to, že jsem byla pod vlivem alkoholu jsem si řekla, že co se stane v pátek večer zůstane prostě v ten večer. Budu se bavit a třeba někoho poznám. Co bych teď dala za to, abych tomu klukovi, co se jmenoval Daniel dala svoje telefoní číslo, když ho chtěl. Byl to brit, starší o tři roky, vyšší než já a měl roztomilej ksichtík! Občas si přijdu jako vadný kus, protože ten kluk byl fakt super, ty jo. Kdo prostě super klukovi odmítne dát svoje číslo. Nejsem normální.
Proč jsem to udělala? Nedokážu si to vysvětlit.
Dobře, musím se s tím smířit, že už ho pravděpodobně  nikdy neuvidím. Tak jak jsem celej večer chtěla. Booh.
Alespoň mohu říct, že jsem se vytancovala, opila, vyblbla a za 14 dní doufám půjdeme znovu, protože Baruš je prostě skvělý párty parťák! I v alkoholu jsem si sedly! 


Koupila jsem si knížku English for Cabin Crew (Angličtina pro letušky) a začínám pilně studovat, abych pokud na podzim nenajdu perfektní rodinku v USA už byla připravená na zimní konkurzy. Cítím se daleko lépe, když mám cíl a teď si za ním můžu už jenom jít!

A já se tou letuškou stejnak stanu, protože si to strašně přeju a udělám pro to maximum!

Mějte se krásně, brzo se zase ozvu!
Marky

Jaký je váš životní cíl? Co je váš sen a co byste v budoucnosti chtěli dělat? :)

4 komentáře :

  1. To jsem ráda za tebe, že se to urovnalo. :) A držím ti palce, abys jí přežila, až ji zase chytnou ty její nálady a hlavně držím palce a věřím v to, že se tou letuškou staneš. :))

    P.S.: S těma klukama to mám hodně podobný - vím, že tě to moc neutěší, ale aspoň budeš vědět, že je nás těch "vadných kusů" víc. :D.

    OdpovědětVymazat
  2. Snad už se nebudete tolik hádat a vyjde ti to i s USA i s tím být letuška.
    Ta taštička je úžasná :)) a však to znáš NEVER STOP DREAMING :D

    OdpovědětVymazat
  3. Krásnej pozitivní článek a to je jedině dobře :) škoda žes mu to číslo nedala, ale já mám spíš strach ze zklamání ;) jsem srab :-D Jinak to přáníčko ke dni matek je moc krásný, mamce uděláš určitě radost :)

    OdpovědětVymazat
  4. S tím číslem ti rozumím, já bych udělala to samý, taky nevim proč! Co se týče některých věcí, tak se prostě nechápu. Přidávám se do skupiny "vadných kusů". Líbí se mi ta věta, že jste si sedly i v alkoholu, to je pro mě docela dost důležitý, páč někdo je zvyklý pít hodně a stále nemá dost a pak je úplně nesnesitelný a to pak nemůžu vystát. Neznám tolik lidí, kteří o své kamarádce, nebo párty parťákovi přiznají, že je s nimi fajn i potom co se opijí. :)
    A následuj svůj sen, taky se mi žije líp, když mám za čím jít.
    xx

    OdpovědětVymazat


Moc vám děkuji za všechny milé komentáře! Vážím si jich :)

Na komentáře odpovídám zde na blogu.