Nenahraditelná?

sobota, 1. března 2014 22:56
Ani nevím kde začít dnes. Dějou se mi strašně věci, ale snažím si udržovat úsměv na tváři a říkat si:
"Tak .. to se prostě stává." ... Woh. Shrnuto:

ZA NÁSLEDUJÍCÍ DVA TÝDNY JSEM ROZBILA:
  • šuplík v kuchyni (úspěšně jsem to zakamulfovala, že to udělalal Lara ..)
  • žehlící prko na úklidu
  • SVŮJ IPAD!!! (upadl mi z 30 cm a prasklo sklo .. mam ho měsíc!)
  • naší sušičku 
  • tvářenku

Toť vše z mého seznamu. No, není toho málo a ten iPad mě štve nejvíc. Nemůžu o tom mluvit, protože bych z toho brečela zase a oprava stojí celou mojí týdenní výplatu. Tak jo no ..

Z toho všeho šoku, který jsem prožila jsem svoje peníze utratila po dlouhé době (třech týdnech, haha) za oblečení. Koupila jsem si ve slevě tmavě modrý cardigan, svetro-šaty, kabelku a boty. Shopping terapie zafungovala. Ale teď už se musím krotit, protože potřebuju nové sklo na iPadu. Yaay!



Moji nejlepší kamarádi jsou teď na jedné párty v Plzni. Přesně na té samé párty jsme byli i minulý rok. Jen mě teď nahradila jiná holka. Všichni moje kamarádi v Čechách říkají jak mě mají rádi a já tomu pomalu přestávám věřit. Nejsem nenahraditelná. Očividně. Asi si to beru moc osobně a jasně, mají právo se bavit. Já se tu taky bavím. Ale přitom usínám každý večer s pocitem jak mi chybí a jak miluju Londýn. A chtěla bych je všechny přestěhovat sem za mnou. Pak bych byla spokojená. A někdy mám pocit, že doma už na mě všichni dávno zapomněli.

Seznámila jsem se s jednou holčinou co bydlí doslova 30 kroků ode mně. Taky češka. Je super a je fajn tu mít někoho poblíž s kým můžete trávit takové ty líné večery a nebo chodit na procházky.

Potřebuju pátek a vytancovat se v nějakým klubu. Nic neřešit. Moc přemýšlím totiž. A teď jdu spát, protože zítra jdeme s kamarádkou na natáčení videoklipu. Koho, kde a proč? To až v příštím článku :)

3 komentáře :

  1. Asi máš jenom nějaký špatný depresivní období..snad to přejde :) Ten iPad mě mrzí, týdenní výplata není zrovna málo :-/ Hlavně že sis v UK našla nějakou kamarádku, kterou máš poblíž..já bych se asi bála hlavně toho, že tam žádná česka poblíž nebude..to bych se zbláznila :-D ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věř mi, tady je těch Čechů tolik, že bys našla :) Zrovna předevčírem jsem seděla v mekáči a vedle seděli 4 .. :D

      Vymazat
  2. To se prostě stává, aspoň, že to nakupování zabralo :) hele kdo ví, třeba jednou budeš žít v Londýně a budeš kolem sebe mít ty nejlepší přátele, jen si na to člověk musí počkat. :)

    OdpovědětVymazat


Moc vám děkuji za všechny milé komentáře! Vážím si jich :)

Na komentáře odpovídám zde na blogu.