První tetování a Show Jana Krause

Neuvěřitelný víkend. Nevím, kde pořádně začít ..

.. asi sobotou odpoledne. Celé dopoledne jsem se válela v posteli a potlačovala pocit, že si za chvíli nechám napsat na tělo něco, co už tam bude .. pořád. Tetování jsem plánovala cca od 17 let, ale stále jsem to oddalovala. Za prvé jsem nechtěla být příliš mladá, protože pak je větší pravděpodobnost, že bych toho časem litovala a za druhé jsem byla srab a oddalovala jsem to vždycky na podzim nebo jaro. Až do minulé neděle.

Seděla jsem se zpívající kamarádkou na kávě v Richmondu a přišla na to řeč. Ve středu jsem to jela do Watfordu zaplatit a v sobotu už jsem byla potetovaná. Docela rychlost, že?
Po komplikacích s dopravou jsem se s Magdou sešla v 14:15 ve Watfordu. Sedly jsme si na kávu do Costy a v půl čtvrtý vyrazily k tetovacímu salonu. Byla jsem nervózní. Strašně moc. V hlavě mi pořád poletovaly otázky jako: "Co když to zkazí?" "Co když se mi to nebude líbit?" "Co když to bude strašně bolet?" Úspěšně se mi tyto otázky povedlo vyšoupnout a už jsme šly na řadu. Magda si nechávala vytetovat "Keep on dreaming" na nohu. Podle jejího výrazu mi přišlo, že jí to absolutně nebolelo! Tak jsem se uklidnila a řekla si, že to nebude tam strašné tedy.
Následně jsem šla na řadu já. JO, zapomněla jsem vám říct, že náš tatér byl fakt sexy. Gabriel! Akorát jsem mu absolutně nerozumněla co řiká .. strašně mumlal.
Nejdřív mi to předkreslil fixou, následně jsem si lehla a Gabriel se mě zeptal: "Are you ready?" tak jsem se na něj smutně podívala a říkám: "Not really .." nádech, výdech a jdem na to.


Všichni mi říkají, že na tu bolest brzo zapomenu, ale nevim teda. Vybrala jsem si jedno z těch bolestivějších míst a to žebra. A můžu potrvdit, že to bolelo jako čert. Ze začátku jsem si říkala: "To zvládneš, zatni zuby." Ale čím déle to trvalo, tim víc se mi chtělo křičet: "Nehrabej na mě už. Nech mě bejt!" :D
Každopádně jsem to vydržela, i když jsem mu chtěla asi 3x říci, ať přestane. Místo slz jsem si kousala prst, abych cítila jinou bolest i.
Namazal mi to mastičkou, přelepil a šla sem. Odcházela jsem s pocitem: "Tohle už nikdy neudělam!" a pořád mě ten pocit drží teda. Ale musim uznat, že jsem opravdu spokojená. Vypadá to daleko lépe, než jsem to měla navržený a je to super. Pořád mi to přjde nepřirozený a snažim se to smejt ve sprše, ale myslim, že jde jen o zvyk.


Přišla jsem domů a byl tu jen Steve s holkama. Po té, co jsem vyčerpaně vešla do kuchyně mě Steve vystrašeně pozdravil a zeptal se co se mi stalo. Říkám, že jsem byla na tom tetování a on mi ukázal na místo tetování a řekl: "Tak se podívej na svoje tričko!" sklopím hlavu a já měla celé tričko od krve a vypadalo to jako by mě někdo postřelil. Steve se mi začal smát, děti na mě vystrašeně koukali a já se odebrala do svého pokoje umřít. Šíleně mě bolela hlava, k tomu jsem se pohádala se svojí mamkou na skypu a šla jsem spát. Výborná sobota!

Neděle byla ve znamená show Jana Krause z Londýna! S Markét jsme měly lístky na vystopení v 6pm. Na místo jsme dorazily už něco okolo druhé, daly si oběd v pizzerii a šly si stoupnout před vstup. Vyčkaly až do 17 hodin, dveře se otevřely a my byly první, kdo přišly. Fajn pocit. Vybraly jsme si místa v druhé řadě, protože celá první řada byla rezervovaná pro pořadatele atd.


V 18 hodin přišel pan Kraus na podium a show začala. Bylo to strašně fajn! Jako první přišel Rytmus a Dara. Ani jeden mi neni sympatickej, takže jsem se to snažila přetrpět a usmívat se. Což se mi povedlo úspěšně. Jako druhá přišla spisovatelka Iva Pekárková, která žila 10 let v New Yorku, kde se živila jako taxikářka a teď je v Londýně. Docela zajímavé to bylo. A jako třetí přišel fotbalista z Chealsea Tomáš Kalas. Mladej hezkej kluk. Celá show trvala hodinu a půl a po odchodu z 229 Avenue jsme se s Markét rozmýšlely co budem dělat dál. Koukaly jsme na autobusy a těšně před tím než jsme zalezly do metra jsem si řekly, že teda půjdem ještě na show od 21:00 .. rozeběhly jsme se zpátky, koupily si na místě lístky a šly si dolů sednout znova! A vyplatilo se! Hned jako první přišel Petr Čech, kterého jsem si přála, aby tam byl už od doby, co jsem koupily lístky a to bylo v lednu! Pak přišla jedna starší paní a jedna mladá češka, která teď dělá cover k CD Coldplay, které vychází v květnu. Byl to skvělý večer, nelituju těch peněz. Pan Kraus vypadá lépe než v televizi a i Ivana Chýlková nechyběla v první řadě!

Tenhle víkend můžu zhodnotit jako naprosto crazy víkend. A teď nějak přežít následující dva týdny a už přijedou moje nejlepší kamarádky na víkend do Londýna!

Mějte se krásně,
Marky x


22 komentářů :

  1. Jéééj jak se to hezky čte takový pozitivní článek :) Tetování vypadá moc hezky a jak nápis tak i motiv bych řekla, že nikdy neomrzí, ba naopak, vždycky ti něco připomenou. Hezky sis vybrala! Až tě přejde ten pocit, 'už nikdy' a začneš si pohrávat s myšlenkou, že by si chtěla další tetování, určitě nám to sděl. Zajímalo by mě, jak dlouho taková změna názoru trvá :D
    Na Show Jana Krause bych asi nevydržela, nebaví mě natáčení takovýchle pořadů. Jediný natáčení, který mě kdy bavilo, byla Partička. Ale věřím, že to byla zase změna. :) Ivana je úžasná žena a líbí se mi, jak Krause neustále podporuje i přes to, jak moc vytížená je.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nechtěla jsem něco bezvýznamného, na to mám své tělo až moc ráda. Ale teď jsem nadmíru spokojená :)
      Na Partičku se také musím jet podívat, až budu v Čechách! A na SJK jsem chtěla už před tím než jsem odcestovala do UK, ale bohužel mi to finančně nevyšlo. Docela náhoda, že zrovna tenhle rok byly hned 2 show v Londýně :) Hlavně Ivana i Krause vypadají takhle na živo daleko lépe než v televizi!

      Vymazat
  2. Tetování je krásné :) ! Sama mám od ledna první a také mě to bolelo, já jsem si vybrala hrudník- u klíční kosti :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U klíční kosti by se mi to taky líbilo! Šíleně, ale bohužel nemůžu kvůli té práci letušce!

      Vymazat
  3. Však počkej, do roka budeš chtít další tetování! :D
    Já mám jedno na levé části hrudníku (asi 4 cm nad bradavkou a trochu doprava) a druhé na krku. To na prsu nebolelo vůbec, bylo to dokonce trochu příjemný. To na krku bolelo jako sviňa, ale přežila jsem :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aaaaa, ten krk musel fakt bolet. Mě přišlo jako by mě rozřezával kůži. To bylo šílený .. ale přežila jsem taky :)

      Vymazat
  4. To tetování je nádherné. Už měsíc plánuju to svoje a nemůžu se rozhoupat:)
    Strašně ti závidím tu show Jana Krause.:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já měla tohle už 2,5 roku navržené a připravené. Až teď přišel ten správný čas! :)

      Vymazat
  5. Co pro tebe má to tetování za význam? Svoboda- chceš být navždy free?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Další význam slova freedom je volnost. A ptáčci jsou symbolem volnosti a nezávislosti. Mají schopnost létat hodně vysoko. A všichni co mě znají lépe moc dobře ví, jak je pro mě volnost důležitá.

      Vymazat
  6. ja som po prvom tetovaní išla o tri dni hneď na ďalšie, úplne závislosť :D a tiež mám sexy tatéra :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to u mě nehrozí, jelikož mě pořád bolí to jedno. Nepotřebuju, aby mě bolelo víc částí těla :D Sexy tatéři jsou hrozně sexy, když zrovna tetujou :D

      Vymazat
  7. Já bych na tetování nemohla. Jsem hrozný posera a všechno mě bolí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já taky, ale chtěla jsem to už dlouho, tak mi nezbylo nic jiného než zatnout zuby a jít do toho :)

      Vymazat
  8. Včera jsem tě viděla v show Jana Krause:D říkám si: jo, je to z Londýna tak si sednu blíž abych tě našla:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem se tam našla, ale jen díky tobě! Jinak bych úplně zapomněla na to, že už se to odvysílalo v telce! :)

      Vymazat
  9. Hned jsem tě uviděl. Jako kdyby věděli, kterou část publika mají zabírat.

    OdpovědětVymazat
  10. Můžu se zeptat, v jakém jsi byla salonu na to tetování? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ve Watfordu, Underground tattoos :)

      Vymazat
    2. Děkuju :) A jaká je taková orientační cena tetování v UK? Snažila jsem se to dohledat, ale nepovedlo se mi to.

      Vymazat
    3. Já za něj platila 50 liber, minimum bylo 40 .. určitě to hodně záleží na salónech :)

      Vymazat


Moc vám děkuji za všechny milé komentáře! Vážím si jich :)

Na komentáře odpovídám zde na blogu.