Why does time fly so fast?!

Kdybyste věděli kolikrát jsem se chystala na nový článek. A konečně přišel ten správný čas. Třeští mě hlava, těším se až zalehnu do postele, ale už jsem oddálení článku na blog nemohla odložit. To už  bych se k tomu nikdy nedokopala totiž.

Co je nového v mém světě? Ztratila jsem pondělní úklid, dostala pokutu v metru, děcka mají neuvěřitelně otravnou náladu už 14 dní, šetřím, v sobotu jdu na své první tetování a v neděli jdu na Show Jana Krause!

S mojí milovanou Lolou!
Dobře, trošku se rozepíšu. Pokuta v metru vás jistě bude zajímat a určitě vás nenaštve tolik jako mne. V neděli jsem jela do Richmondu navštívit svou zpívající kamarádku. Ráno všechno proběhlo super, okolo dvanácté jsem sedla na bus, dojela na overground (což vlastně neni metro, ale vlak po Londýně), dala si na Oyster card 10 liber, odpípla si a šla na vlak. JENŽE! Měla jsem sluchátka v uších, takže jsem nic neslyšela a taky jsem nepostřehla, že jsem si oyster card neodpípla. A tak mě ta Indka sledovala a jakmile jsem nastoupila do vlaku, tak mi dala pokutu 40 liber. Můžu vám říct, že od té doby, co jsem přijela jsem dost na Indy alergická. Neříkám, že jsou všichni stejný, ale .. PRVNÍ rodina - Indové, dva Indové mi zamítly účet v bance a jeden mě ještě přesvědčoval o tom, že Česká republika není v Evropské unii a zakončil to větou: "A kde vlastně Česká republika je?" a teď mi dala žena z Indie pokutu 40 liber! Tak mi v peněžence zbylo 20 liber a naštvaná .. hodně naštvaná jsem dojela do Richmondu.

Koupila jsem si krásná světýlka na notebook za 3 libry. Jsou na USB a jsou vážně boží!

Děcka jsou pěkně otravná. Pořád brečí (obě) a ta starší je drzá. Šíleně. Už mě fakt rozčiluje. Hlavně ničí mojí náladu a pak jsem z toho nervózní i já a nechci zničit můj super čuper vztah s Larou. Pořád jsme nejlepší kámošky a dost mi to tu vyhovuje teď!

Ještě se musím vrátit k neděli a mé návštěvě Richmondu. Seděly jsme si tak v Costě na kafíčku se zpívající kamarádkou a spontáně se rozhodly, že půjdem za 14 dní na tetování a nakonec jdem teď v sobotu ve 4 hodiny odpoledne. Plánuji to už něco přes dva roky a nakonec i můj návrh zůstal, takže po dvou letech odkládání jdu konečně do toho!
Pokoušela jsem se natáčet application video na AuPair v USA
Nějak k tomu nedošlo. Tak holt příští víkend ..
A už v neděli se natáčí Show Jana Krause v Londýně! Jsem zvědavá jací budou hosté a strašně se těším. Chtěla jsem jít těšně před tím, než jsem odjela do Británie, ale finančně už to nevyšlo. A teď mám přiležitost jít v Londýně! Zase o super zážitek navíc :)

Tohle bude zajímavý víkend. A za tři týdny tu budu mít návštěvu z Čech, pak květen a už se mi to tu bude chýlit ke konci. První týden v červnu jede moje rodinka na dovolenou, druhý týden jedu já a v srpnu všichni na Mallorcu a týden a půl po té jedu domů já. Fuuuh, zítra začíná můj 9. měsíc v Anglii. Utíká to šíleně rychle, co?

btw. Příště více fotek, slibuju!!

7 komentářů :

  1. Strašně ráda čtu tvůj blog :) jsem zvědavá co to bude za tetování, určitě sem hned přidej fotku! :)

    http://justmyanotherworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, fotku tetování určitě přídám v sobotu večer :)

      Vymazat
  2. Už se těším až uvidíme fotky tetování :) Také se pořád rozmýšlím jestli půjdu na druhé nebo ne :)

    OdpovědětVymazat
  3. A ty společný dovolený platí rodina? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. První týden v červnu mě nechávají tady doma, budu hlídat barák a užiju si trochu volna alespoň, ale tu v srpnu platí rodina. Chtějí, abych s nima letěla na Malorcu .. tak letíme na týden do nějakých apartmánů :)

      Vymazat
  4. Já nechci rýpat, ale nemáš v názvu článku chybičku? :) Jinak mě už se au-pairkování taky krátí, a moc se těším domů!!Jěště 6 týdnůůůů!! I když si život bez Londýna nějak nedokážu představit už :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opraveno! Děkuju :)
      Mě zbývá 21 týdnů sice, ale to strašně rychle uteče! :(

      Vymazat


Moc vám děkuji za všechny milé komentáře! Vážím si jich :)

Na komentáře odpovídám zde na blogu.