Instagram #5

Dlouho jsem nepřidala žádné fotky, tak alespoň něco z Instagramu. A již konečně mohu oficiálně oznámit, že mám 100 následovatelů zde na blogu! A krásných 630 na Twitteru. DÍKY MOC VÁM VŠEM! xx

Osamnělý večer. A moje nová světýlka na notebook!

14 dní zpět a letní počasí! Už by se mohlo zase vrátít ..

Přesně ten moment, kdy nesnáším své vlasy.

Pořád mě to neomrzelo a baví mě se na sebe koukat v zrcadle :)

Včera jsem si koupila knížku Ollieho a přečetla jí za 4,5 hodiny.
Moje nejrychleji přečtená knížka v angličtině!
Inspirativní a úžasný příběh.

13 komentářů :

  1. Na té druhé fotce se mi hrozně líbí červená barvička na vlasech! ♥

    By-Moni

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak krásnou barvu mám vždycky 14 dní po barvení. Naopak na druhé fotce to vypadá po měsíci a víc .. šílený! Ale děkuji :)

      Vymazat
  2. Opět nádherné fotky :) světýlka na notebook jsou úžasná :) !

    OdpovědětVymazat
  3. To tetování je strašně super :)

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. Že? Je to strašně rozkošné, přijdu si jako by byly Vánoce pořád! :D

      Vymazat
    2. Přesně tak, já mám světýlka v pokoji už přes 3 roky a ta atmosféra, když jsou rozsvícená je k nezaplacení, prostě pohádka :D :)

      Vymazat
  5. Ahoj na boku máš napsané, že čteš zrovna " The fault in our stars" od greena....prosímtě kdes to koupila ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V book shopu Waterstones u Piccadilly circus. Ale určitě to budou mít všude po UK ve Waterstones :)

      Vymazat
  6. Ahoj :-) Máš fakt moc hezkej blog. Já se tě jenom chtěla zeptat, jestli nevíš, jestli je ta knížka o Ollym už i v češtině? Předpokládám že ne, ale tak co, nevíš? :-) Olly je super, škoda, že neumim moc anglicky :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Úžasný tetování :) Seš skvělá... jednou bych taky chtěla dělat au pair a pak žít v New Yorku :)) Super blog :) a hezký fotky taky :))

    OdpovědětVymazat


Moc vám děkuji za všechny milé komentáře! Vážím si jich :)

Na komentáře odpovídám zde na blogu.