Novinky ze života v Anglii!

Strašně dlouho jsem se dokopávala k tomu napsat další příspěvek. Máme tu krásné počasí, takže většinu času trávím venku a taky jsem konečně začala něco dělat pro sebe a necpat se jenom sladkým po večerech.

Shrnu, co je nového:
Začínám jíst zdravěji. Ano začínám, takže ještě většinu času jim na cokoliv mám chuť. Nesladim si čaj nebo kafe, začínám jíst více zeleniny a taky dodržovat snídani, oběd a večeři. K snídani si dám většinou ovesnou kaši nebo weetabix (což vypadá a chutná jako slisovaný piliny, ale s medem je to dobré), k svačině ovoce, k obědu nějakou zeleninu (dneska jsem měla třeba tortilu s nějakým zeleným salátem, kečupem a sýrem - víc v lednici nebylo :D) a k večeři ovoce a jogurt.
Začínám cvičit. Kdykoliv přes den mám čas tak si pustím písničku a dělám sedy-lehy dokud písnička neskončí. Večer už jsem byla jednou běhat, dneska jsme šly s Bárou hrát tenis. Jsem strašně unavená, necítím zápěstí a nohy! Takže zítra odpoledne jdeme zase hrát a večer se proběhnu.
Máme úžasné počasí. Opravdu, včera jsem se poprvé "opalovala". Ještě fouká studený větřík, takže jsem seděla 2,5h nna sluníčku a spálila jsem si dekolt. Dnes jsem měla odpoledne úklid, takže jsem na sluníčku vydržela sníst oběd akorát. A zítra má být 21°C! Škoda, že mám 4 hodinový úklid , jinak bych ležela celou dobu venku.
Návštěva z Čech! Už o víkendu mi dojede moje druhá rodina. Moje nejlepší kamarádky, dvojčata a jejich rodiče. Jsou strašně zlatí, že přijedou i s rodičema. Známe se už skoro 10 let a až teď na Silvestra mi nabídnuli tykání, tak je musím přivítat (s pro mě nezvyklým) ahoj!
Šetřím! Od 1.4. jsem si zavedla šetřící plán, protože si domů v červnu chci dát na účet nějaké peníze a koupit si nový mobil. Ale stejnak půlka mi tam zůstat musí, protože celý Amerika vyjde přibližně na £600. Zatím si vedu dobře, ale dvojčata mě o víkendu zase zruinujou! :D
Červen = dovolená! První týden v červnu jede moje host rodina na dovolenou a hned 4 dny po tom co se vrátí letím domů na 5 dní já. Dvojčata mají narozeniny. Letenky jsou koupené a nakonec letím se svýma oblíbenýma British Airways! (A stejnak pro ně jednou budu pracovat!) No a až se vrátím, tak bude zbývat týden a půl do července. Šíleně to letí, co?

To je tak nějak vše, co je nového. Květen je za dveřmi skoro a hned 4. jdu lovit svého oblíbence Ollyho Murse. Musí mi podepsat knížku! A teď už si jdu lehnout, protože mi z toho tenisu upadnou nohy a zítra jdeme hrát zase. Upřímně .. spíš si zapinkat než hrát. To přijde časem!

Dobrou noc,
Marky

PS: Už příští týden začínám 10. měsíc v UK! Neuvěřitelný ..

6 komentářů :

  1. Odpovědi
    1. Já ti řeknu za co, za kraviny!:D
      Poplatek americké agentuře, poplatek české agentuře, pojištění na rok do USA, vízum, dárky rodině a nějaké peníze pro začátek sebou .. Shrnuto, podtrženo = 600 liber (mám v tom malé rezervy, takže 600 je strop :)

      Vymazat
  2. To pěkný počasí (i spálenej dekolt) závidím! :) V Praze je hnusně, dneska vykouklo sluníčko asi na hodinu. Fouká studenej vítr a semtam zaprší. Hnus.

    OdpovědětVymazat
  3. Článek plný pozitivní energie. Máš to hezky naplánovaný, snad ti to vydrží. Ty British Airways bych ti přála!
    xx

    OdpovědětVymazat
  4. mam husí kuži z toho tvyho jidelnicku... zacni papat víc!!!:-)

    OdpovědětVymazat


Moc vám děkuji za všechny milé komentáře! Vážím si jich :)

Na komentáře odpovídám zde na blogu.