Prodloužený velikonoční víkend

Konečně jsem se dostala k počítači a neusínam u něj. Tenhle víkend byl opravdu jeden velký blázinec!

Děcka mi přišly v pátek odpoledne udělat bordel do pokoje :)
V pátek a v pondělí jsme měli v Británii státní svátek. Yay! Měla jsem mít celý den volno, ale následně se to změnilo na pracování do 9 hodin a pak až volno. Kdo jinej by asi vstal k dětem, že?
Už od minulé středy hrajeme s kamarádkou, která bydlí vedle v ulici tenis. V pátek jsme šly hrát odpoledne taky, ale moje namožená pravá ruka byla ráda, že udržela raketu v ruce. Takže to probíhalo tak, že jsme se snažily obě trefovat do míčku. Nešlo nám to.
Selfie všude kde to jen šlo!
V podvečer jsem zašla zase k jiné kamarádce z jiné vedlejší ulici na víno. Její rodina odjela na 4 dny pryč, tak měla bejvák pro sebe. Večer jsem se sbalila a připravila na ranní odjezd do Londýna! Ano, víkend jsem trávila v krásném Londýně. Přijeli mě navštívit dvojčata, moje nejlepší kamarádky, které znám už celou věčnost! Přijeli i s rodiči a ta jedna sebou přítáhla i svého chlapce. Se všemi mám užasný vztah, takže vám ani nemusím vyprávět jak moc jsem si víkend užila. Spala jsem s nimi na apartmánu ze soboty na neděli. V sobotu jsme stihli vidět Greenwich, Tower Bridge, London Bridge, St. James Park, Piccadily Circus, Big Ben, London Eye a na večeři jsme šli do Hard Rock Cafe. A to vám musím říct, jak jsme tam ulovili stůl!


Kolem deváté hodiny večer jsme přijeli všichni k Hard Rock Café. Všichni v dobré náladě, dvojčat tatínek šel ke dveřím, kde stál takovej starší pán a pouštěl dovnitř. Fronta jako blázen, takže nás odpálkoval s tím, že stůl pro 6 lidí dneska večer nedostaneme. Všichni zklamaný, zašli jsme do uličky vedle a chtěli si dát alespoň pivo v hospodě. Jenže všechni lidi, co nepustili do Hard Rocku šli přímo tam, takže narváno jak blázen, ani sednout jsme si nemohli. Mezitím, co dvojčat tatínek stál frontu na pivo mi řekl, ať se tam jdu zkusit zeptat jestli nám neudělají rezervaci alespoň na zítra. Tak jsem sebrala svojí bandu kamarádů a šli jsme zpět.
Přišla jsem k tomu staršímu pánovi a ptám se ho, zda by nám mohl udělat rezervaci na zítra. Podíval se na mě a řekl mi, že bohužel rezervace nedělají a že máme přijít odpoledne kolem 12, že nebude tak narváno.
A pak přišel ten moment! Zrovna přišel toho staršího pána vystřídat mladý, vysoký, (velmi!) pohledný brit! Přišla moje chvíle! :D
Udělala jsem na něj očíčka, pousmála se a říkám, že jsme přijeli na víkend do Londýna a že opravdu chceme večeřet tam. Mladý, hezký a vysoký brit se na mě pousmál a ptá se mne odkud jsme. Tak mu říkám, že jsme s Čech, ale že já v Londýně žiju a ty kamarádi mě přijeli jen navštívit, a že opravdu, ale opravdu musíme večeřet v Hard Rock! A ten mladý a pohledný chlapec se na mne pořád tak hezky usmíval a řekl, že nás zkusí napsat na VIP guest list. YAY! Za hodinu už jsme byly všichni uvnitř a večeřeli jsme! :D S tím chlapcem jsme po sobě pořád taky koukali a usmívali se, ale to je tak všechno .. škoda. Byl fakt sexy!

V našem apartmánu.
(Proč tam vypadam jakobych vážila 100kg?:D)
V neděli ráno jsme jeli do Windsoru se podívat na zámek a odpoledne jsme ťapali po Londýně. Večeř přišla chvilka, kdy já už musela na metro. Nesnáším loučení. Já vím, že za měsíc jedu na 5 dní domů a zase je uvidím, ale stejnak jsem brečela. Sem šílená citlivka. Brečela jsem celou cestu metrem až domů.


V pondělí na státní svátek jsem jela jen do Edgwaru na kafe a od včerejška už normálně pracuju. Moc se mi to nelíbí. Navíc staršímu dítěti končí dneska prázdniny, takže mě končí vstávání v 7:40 a začíná vstávání v 7:15! Boooh ..

(Prý ale má ještě týden prázdnin v květnu, a první a poslední květnové pondělí jsou zase státní svátky! A první týden v červnu jede moje rodinka na dovolenou a druhý týden v červnu jedu já! Uteče to jako nic!)

Maminka mi poslala mňamku k Velikonocům!
Máme teďko v Británii super počasí, teploty se pořád pohybují na 15°C, jen to slunko by mohlo svítit ještě častěji!

Snad jste si užili Velikonoce stejně dobře jako já!
Mějte se krásně,
Marky


4 komentáře :

  1. Týjo to jste si to pěkně užili :D za 3 týdny jedu se školou do Londýna ,tak se těším :3
    A velikonoce? Ty jsem strávila pěkně na infekčním v nemocnici ,taky super zážitek.. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ooo bože ta studentská pečeť vypadá nádherně :)) ještě jsem ji nikde neviděla :(

    OdpovědětVymazat
  3. Chtěla sem se zeptat když sou dneska ty čarodky , jestli se slaví i v UK :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nee, tohle v UK neslaví :D Popravdě sem úplně zapomněla, že dneska jsou!

      Vymazat


Moc vám děkuji za všechny milé komentáře! Vážím si jich :)

Na komentáře odpovídám zde na blogu.