Kočičí kavárna a návštěva BBC!



 

Pro milovníky koček hezká londýnská atrakce. A i já preferuji kočky. A taky si jednou kočku pořídím!

Tenhle článek mám rozepsaný od minulé neděle, hned poté, co jsem přijela z kočičí kavárny. Bohužel jsem se v týdnu nedostala k tomu to dopsat. Netrávím na internetu až tolik času od té doby, co tu máme pomalu tropické počasí. No dobře, do tropického počasí je to hodně daleko ještě, ale už naprosto chápu, proč Britové omdlívají a umírají jakmile teplota přestoupá 25°C!
Za ten skoro rok tady jsem se tak otužila, že jestli přežiju dnešních 27°C, přežiju všechno!

Co se kočičí kavárny týče, pokud máte rádi kočky, je to fajn strávené odpoledne. Hezké prostředí, příjemná obsluha a milé kočky! Dala jsem si tam nejlepší Red Velvet na světě. Bože, nikdy jsem lepší dort nejedla!
Rezervaci do kavárny jsme měli od února na neděli 11. května! A hned po příchodu nám říkali, že víkendy jsou zabookované do října!

Na skok v Praze!

Celý týden jsem uklízela, chodila ven a jedla. Končim s jídlem, měním svůj jídelníček, začínám zase cvičit a dostanu se do formy. Stoupla jsem si ve středu na váhu a málem jsem omdlela. Pokud máte nějaké rady a typy jak schodit váhu a zpevnit tělo, sem s tím!

Páteční večer jsme strávila s kamarádkou v parku. Viděla jsem padat hvězdu. Bohužel jsem zase byla tak fascinovaná tím, že jsem viděla padat hvězdu a zapomněla jsem si něco přát .. Jako vždycky!
V sobotu jsem jela jen do vedlejšího městečka, pokoupila jsem si potřebné věci a večer jsem babysittingovala ještě jedno dítě navíc. Hned po tom co jsem přijela mi bylo oznámeno, že tu Emily, kamarádka Sienny spí, tak jsem jsem s tím ok. No co jsem měla říct. Naštěstí holky byly hodný, tak to probíhalo bez problémů a já si stihla uklidit celý pokoj včetně všech skříní.

Za 30 dní jedu na prodloužený víkend domů, tak jsem už našťouchala zimní oblečení a věci, co už potřebovat nebudu domů. Ať toho mám v září co nejméně. No, musím říct, že kufr mám plný. Nevím kam dám oblečení na těch pár dní. Do příručáku asi.

Včera ráno jsem vyvenčila psa, nakrmila děcka a vyrazila do Londýna se svojí zpívající kamarádkou! Viděly jsme se asi po 2 měsících, šílený. A teď se zase uvidíme až 8. června. Šly jsme k BBC, protože jsme chtěly vidět naše dva youtube oblíbence, Dana a Phila. Jelikož mají každou neděli v BBC Radio 1 show, tak jsme je chtěly odchytit a poprosit o fotku alespoň. Místo toho jsme odchytili Ritu Oru a po Danovi a Philovi ani stopy. Show v 7 normálně začala, takže kvůli Ritě museli jít jiným vchodem. K nasrání prostě! Tak jindy holt.


Dneska musím do banky si poslat peníze co jsem našetřila na český účet a to je asi moje jediná aktivita tento týden. Ve čtvrtek úklid a víkend chci strávit v klidu, procházkama a opalováním!


Snad k vám to teplé počasí taky dorazí!
Mějte se hezky,
Marky





9 komentářů :

  1. Marky, už ti někdo řekl, že v obličeji vypadá trošku jako xena? :) Neuvažovalas o černejch vlasech a kovové podprsence? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď si mě opravdu rozesmála. Červená na vlasech mi zůstane hodně dlouho, mam černej proužek jeden :D
      A kovová podprsenka .. not my style :D

      Vymazat
  2. Do té kočičí kavárny bych se taky ráda podívala, snad až budu mít cestu :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Škoda, že jste nepotkali Dana a Phila, jsou nejlepší ! Rozhodně to ale zkoušejte víckrát, popřípadě v Americe si můžeš zkusit zajít na nějakej ten meeting ( nevím, jak to přesně nazvat, ale jestli víš, jak vždycky je strašně moc youtuberů na jednom místě a tak, ne? akorát mi přijde, že je to tak pro mojí věkovou kategorii:-D ).
    A ta kočičí kavárna <3333

    OdpovědětVymazat
  4. Ta kavarna je uzasnej napad :-o ...a jinak me pomaha abych tolik nežrala žvýkaní :D hodně lidí říká že to na ně ma opačný efekt, ale na mě to funguje tak to mužeš zkusit :D

    OdpovědětVymazat
  5. Jíst pravidelně, necpat se sladkostma, pizzama, smaženým, atd atd, hodne zeleniny a ovoce a nejaky ten pohyb :) a no alcohol :) a ono to pujde :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Pokud se do té Anglie v budoucnu dostanu (snad) tak si do te kavárny zajdu! :D a odkud si (čr)? :D :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, dneska jsem měla nápad, že si založím blog o tom jak se vydám za svým snem dělat au pair v Americe..
    Prosím přečtěte si první článek a pokud by vás zajímalo co bude dál a jak se mi daří sen plnit a všechno tak neváhejte sledovat!! :-))) Klidně mi napište nějaký komentík budu moc ráda.. klidně přečtu i váš blog a pokud mě zaujme klidně budu sledovat
    adresa je :
    http://beamglow.blogspot.cz
    (ale spíš mě zajímají blogy aupairek a o cestování a pod :-))))

    OdpovědětVymazat


Moc vám děkuji za všechny milé komentáře! Vážím si jich :)

Na komentáře odpovídám zde na blogu.