Marky's back!

Ahooj! Skoro měsíc mi trvalo napsat nový článek. Můžu vám říct, že od té doby, co jsem se rozhodla, že jedu domů uplynulo spoustu času. A hlavně to byl blázinec. Neuvěříte jak moc námahy mě stálo sbalit kufry a poslat krabice domů. Dohromady jsem posílala 40 kg a 24kg jsem ještě vezla v kufru domů. Někdo je trochu shoppaholic.

Loučení nebylo nijak extra, stejnak jsem odjížděla i naštvaná. Tímto bych chtěla poděkovat holkám, co mi pomohly odvézt kufry alespoň na první autobus. Pak mě čekalo další přestupování a nějak záhadně jsem se ocitla na terminálu 3 .. vyčerpala poslední volné minuty se zpívající kamarádkou a odletěla směr Česká republika.
Pilot se s náma moc nesral a hodil to s náma na zem, že jsme se na sebe všichni v letadle podívali.

Nakonec se mi všechno úspěšně podařilo převézt domů. Začala jsem psát další článek už druhý den doma, ale jaksi jsem se k tomu nedostala ho dokončit. Hned brzo ráno jsem jela na pojišťovnu a pracovní úřad. Řeknu vám, utrpení.
V pátek jsem si byla zaplatit zájezd do Europa Parku a večer jsem byla posedět s pár kamarády. Zjistila jsem, že si s nima vůbec nerozumím a chci zpátky do Londýna.
Zpátky do Londýna se mi chtělo ještě další dva dny, pak jsem se aklimatizovala a smířila se s tím, že jsem v ČR.

Od pondělí do čtvrtka jsem byla v Lounech u kamarádky. Půjčila jsem si taťky auto, abych se po tom roce vyjezdila. No toto dopadlo, vám povím. Nejdřív jsem zatáčela a vjela do protisměru. následně jsem vjela do protisměru na kruháči a pak už sem se konečně začala soustředit a jezdila normálně!

Můžu vám říct, že nevím zda se mi do Londýna zpátky chce. To město mi šíleně chybí, to jo. Ale asi zůstanu už tady. Nevím jestli mám dostatek síly se zabydlovávat v nové rodině a zvykat si zase na něco jiného.
Teď jsem ve fázi hledání práce. Pořádně se do toho pustím v úterý, protože pondělek strávím v neměckém zábavném parku, Europa Parku! Už potřetí!

S blogem pokračovat určitě budu. Blýská se na lepší časy totiž!

Snad se máte krásně,
Marky

5 komentářů :

  1. Ikdyž to dopadlo, tak jak to dopadlo, v životě a v tvých rozhodnutích tě to postrčí jedině dopředu! :) Ten entuanismus z celého článku přímo srší! :)
    Ljena

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě se Ti začne dařit dobře. Každá zkušenost se počítá :o))

    OdpovědětVymazat
  3. No, sice jsem tě začala číst už nějakou dobu předtím, ale ofic první komentář píšu až teď. Ono to je asi o zvyku na místo, kde žiješ zase. Třeba za chvíli neodoláš a zase sbalíš kufry a odjedeš :) A s tím řízením mě to pobavilo, dělám právě autoškolu a tak se vciťuji :D

    OdpovědětVymazat


Moc vám děkuji za všechny milé komentáře! Vážím si jich :)

Na komentáře odpovídám zde na blogu.