Las Palmas de Gran Canaria!

... aneb Marky na Kanárech! Zní to jak sen. Před týdnem jsem se opět zaregistrovala na Au Pair worldu. Strávila jsem celou sobotu doma sama a dostala jsem depresi ze své nejasné budoucnosti. A už to bylo ..

Celkem jsem poslala 4 zprávy. Řekla jsem si, že nebudu psát všem co se mi budou alespoň trochu líbit, ale jen rodinám ze kterých budu nadšená. A včera jsem si řekla, že posíláma poslední žádost na dlouhou dobu. A bum!

Napsala jsem jim, že si myslím, že bych byla perfektní 'big sister' pro jejich dvě holčičky a za chvilku jsem dostala odpověď:

Hi Marketa!
Of course we are interested in having you as our au pair. I think you'd be great au pair for our family! We live in a pretty island and I think you could enjoy to stay here with us. We need an au pair to beging in September and during the fall but if you want more time it's okay for us because we need an au pair the rest of the year. Please let us know if you're interested. My email is *** and if you want, we can skype too.
Feel free to ask any question.
Hope to hear from you soon!
Chari
Nejdřív jsem se radovala. Pak jsem si řekla: "Dohajzlu, co budu dělat na kanárech půl roku."  A pak jsem byla zase nadšená. Je to skvělá příležitost. Mojí hlavní náplní práce by bylo učit dvě holčičky (5 let a 2 roky - stejný věk jak moje holčičky v Anglii) anglicky. Výměnou za týdenní kapesné a budou mě učit španělsky.

Viděla bych to na 5-6 měsíců, jenom přežít zimu v teple. Zatím si jen e-mailujem, ale chtěla bych s nima zaskypovat ještě než odjedu na dovolenou. A musím zjistit cenu letenky!

5 komentářů :

  1. Jdi do toho, budeš nadšená! :)
    Tam kousek jsme byli na dovolené - jsou tam super trhy, trochu "měsíční" krajina, ale hezky. Vedra se neboj, fouká tam, takže je tam to vedro příjmnější než v Česku ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Bomba!! Fakt ti závidím :D a chtěla jsem se zeptat jestli ta stránka (au pair world) je zadarmo, nebo jestli tam platíš nějaký poplatky? :) Dík

    OdpovědětVymazat
  3. To vypadá hodně zajímavě. Minimálně se zase dostaneš na jiná místa, do teplíčka. Budu držet palce, aby ti to všechno hezky vyšlo.

    OdpovědětVymazat
  4. Marky jsem ráda, že jsi poslední dobou štastná a že máš dobrou prácí. Po tom co jsi vytrpěla v Anglii si to zasloužíš A podle článků, co jsi napsala jde vidět, že jsi spokojená. Jsem zvědavá, jak se rozhodneš a já doufam, že at to bude jakékoliv, tak budeš štastná. Nemůžu tě radit, když tě neznám. Ale já bych asi počkala, pokud ti v prácí nenbídnou hlavní pracovní poměr, protože tam jsi štastná.. pokud ti nenabídnou tak to běž zkusit! Sleduju tvůj blog strašně dlouho a tohle je můj první komentář, ale jsi úžásná. Strašně ráda sleduju tvé články, protože příští rok bych chtěla jet do Anglie jako aupair, ale tak nějak mám ze všeho strach, hlavně na rodinu. A ty jsi úžasná, jak jsi to zvládla :)

    OdpovědětVymazat


Moc vám děkuji za všechny milé komentáře! Vážím si jich :)

Na komentáře odpovídám zde na blogu.