Světe div se, ale je tu nový článek!

"Chtělo by to nový článek." Věřte tomu nebo ne, tuhle větu si alespoň třikrát týdně řeknu. Bohužel na pravidelné příspěvky to minimálně do konce srpna nevidím. Ale konec tlachání .. co je u mě nového?

Pracuji. Sehnala jsem perfektní brigádu na léto. Dělám pingla. Obyčejnou servírku ve čtyřhvězdičkovém hotelu. Ale nemáte tušení jak strašně mě tahle práce baví. Přes prázdniny dělám směny - snídaně a večeře. Jsem tam pořád. Beru co můžu a světe div se, není to kvůli penězům, ale kvůli tomu, že mě to baví. Mám úžasné kolegy a fajn nadřízené. Nemalé peníze jsou krásné zpestření. Pracuji jak můžu a budu doufat, že mi od září nabídnou místo na hlavní pracovní poměr. (Důvod proč nemám čas na blog, chodím po 6ti hodinových směnách domů vyřízená s bolavými nožičkami.)

Europa Park. Kdo mne zná ví, že miluju adrenalin a tak jsem se 23. června již po třetí vydala do německého Europa Parku. Počasí bylo nádherný, vedro k padnutí, takže vodní atrakce se hodili. Příští rok se chystám znova! Horský dráhy a adrenalin jsou jako droga!

Jedu na dovolenou. Už ve středu! Neměla jsem jet, chtěla jsem chodit do práce, ale nakonec jsem docela ráda. V pondělí mamka přišla a zavelela, že ve středu 23. se odlétá do Turecka. A všichni jedou povinně. Už jsem koupila dvoje plavky (černý hořejšek + růžový spodek a broskvový hořejšek + černý spodek). Mé nejlepší kamarádky mne poučily, že stejně barevné plavky se už nenosí. Dala jsem na ně a vypadá to dobře.
Také jsem si pořídila šaty z Pimkie a v pondělí se chystám koupit ještě jedny.

Dovolená č. 2 - v září bych chtěla ještě někam vyrazit. Buď na nějakou opravdu levnou dovolenou - týden v Chorvatsku třeba a nebo na jednodenní výlet někam do aquaparku. Cokoliv!

Nápad. V sobotu jsem nešla do práce a tak jsem seděla celý den doma a přemýšlela, co budu dělat. Pokud do konce září nenajdu práci na HPP, co mne bude bavit, tak asi odjedu na 6 měsíců do Španělska jako Au Pair. Zase! Ameriku odsouvám na dobu neurčitou, protože se necítím dostatečně připravená. A možná zkusím v říjnu tu letušku pro Emirates.

Shrnutí: Jsem strašně spokojená. Víc spokojenější nemůžu ani být. Troufám si říct, že spokojenější než v Anglii. Ze začátku jsem propadala depresím, chyběl mi Londýn, ale už jsem se aklimatizovala, seznámila se se spoustou nových lidí a jsem se svýma kamarádama. Nakonec to v ČR není tak špatné. Je to domov prostě! Nebráním se tomu znovu vycestovat, to určitě ne. Pravděpodobně vycestuji a brzo pokud nenajdu práci. Ale být se svojí rodinou, se svýma kamarádama je k nezaplacení :)

A co vy? Jaké máte plány na léto? Ráda si počtu okmentáře, třeba mě to donutí psát častěji!

Mějte se zatím krásně,
Marky



6 komentářů :

  1. Ahoj, páni, je skvělé, že mám výborný kolektiv a že děláš co Tě baví, budu Ti držet palce aby si HPP našla :). Užij si dovolenou a pokud máš ráda adroš, zkus Legoland v Německu, taky pecka :)

    Hezké(pracovní)léto.

    T.

    OdpovědětVymazat
  2. Je tu po tobe smutno a je tu bez tebe porad takove divne prazdno, porad tady něco chybi, ty nam tu chybis...Jsem rada ze se mas lip:)

    OdpovědětVymazat
  3. Jé Marky se nám ozvala :) ! To je krásný číst jak jsi spokojená a tolik se u Tebe změnilo věcí.

    OdpovědětVymazat
  4. Jeee takhle pozitivni post uz jsem u tebe dlouho nevidela, krasne se to cte! :) tak at se ti dal dari :)

    OdpovědětVymazat
  5. Španělsko ti schvaluju! Zítra se vracím domů právě ze Španělska a tady jsou ty lidi úplně super, děti vychovaný, hodný, ... :)

    OdpovědětVymazat


Moc vám děkuji za všechny milé komentáře! Vážím si jich :)

Na komentáře odpovídám zde na blogu.