Bezvýznamný článek.

Článek jsem tak pojmenovala, protože se vlastně absolutně nic důležitého nedozvíte, ale chci, aby byl blog tak nějak pořád aktuální.

Pracuju, pracuju, pracuju. Po 14 dnech válení jsem se v pátek vrátila zpátky do práce. A i přes to, že mě práce baví to byl návrat těžký. Po 5,5 hodinách na nohou jsem chytala křeče. Moje nožky si na lítání po place rychle odvykly. V pátek jsem tam byla do půl druhý ráno, v sobotu od 18:00 do jedný ráno a v neděli od 6 ráno do jedný odpoledne. Řeknu vám, že tak málo spánku jsem dlouho neměla. Dneska jsem tam byla ráno, zítra tam jdu ráno a ve středu celý den. Čtvrtek a víkend si chci vzít večery, protože přece jen atmosféra večer je tam daleko lepší a je víc srandy. Kluci jsou komici.

Moje zpívající kamarádka se bude vracet zpět do Čech v září. Konečně! Musim jí tady najít dobře placenou práci, aby mi neodjela zpátky do Londýna! A má nový cover, tak si ho alespoň pusťte, ať má radost z views!

Zítra odpoldne si chci najít čas a odepsat na e-maily a projet vaše blogy. Přece jen budu celý dopoledne doma, tak nemusim zase spát. Dneska jsem vyloženě prospala celý dopoledne. Všichni kamarádi jsou někde na dovolených a já nemam co dělat. A taky musim vymyslet co koupím taťkovi k narozeninám, protože je má ve středu. Nikdy nevím co kupovat!
Na bonproxu jsem udělala nákup za 1500,-, což se mi vůbec nelíbí, ale těším se na nový oblečení. Řeknu vám, v krámech je to bída. Absolutně se to nedá srovnávat s tím, co bylo v Londýně. A tak plánuju v listopadu výlet do Vídně. Primark, Forever 21 a tak. Tam já si vždycky vyberu!
Už nejsem červenovlasá! Vlastně jsem, ale hodně tmavě. Plánuji hnědou asi. Pro změnu. Stejnak se mi to nebude líbit a půjdu zpátky na červenou, jen jsem se dostala do nějakýho experimentálního období zase. Hodím sem nějakou fotku pak!
A jak vy si užíváte zbytek prázdnin? Za chvíli máme po létě! A kdybych v Turecku nebyla, tak ani nevím, že nějaké léto bylo ..

3 komentáře :

  1. Joo, dárky pro táty jsou nejhorší! Já to řeším vždycky flaškou.
    Já kdybych nebyla jako AP ty skoro tři měsíce v Katalánsku, tak taky moc nevím jaký to léto je. Teď jsem bez práce v Česku a uvidíme, co bude. Nůůůda :)

    OdpovědětVymazat
  2. Velmi důležité informace -> http://albafos.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, máš zajímavý blog. Nominovala jsem tě na jeden TAG, tak se mrkni na můj blog, kde jsou pravidla, doufám, že se ráda zapojíš :)))
    http://radkakaiserova.blogspot.cz/2014/08/liebster-award-tag.html

    OdpovědětVymazat


Moc vám děkuji za všechny milé komentáře! Vážím si jich :)

Na komentáře odpovídám zde na blogu.