Turecko a fotky

Kanáry se nedějou. Už jsem zpátky z úžasného Turecko. Konec rodinným dovoleným, práce na smlouvu, couchsurfing & travel hacking!

Rodina z Kanárů prostě přestala komunikovat. Takže tedy asi nic. Asi je to dobře, možná to takhle má být a já mám ještě nějaký čas v Čechách pobýt. 

Turecko bylo .. wow. Počasí na jedničku - každý den kolem 40°C, což u moře absolutně nevadí, protože vzduch je vlhčejší. Teplota moře - 30°C, teplota bazénu 30°C = osvěžení žádné. Každý den jsem se smažila na sluníčku a dokonce jsem se opálila - JÁ! Normálně bych mohla bych dělat ředitelku vápenky a teď jsem hnědá! Neuvěřitelné. 
Dala jsem si hodně záležet (a můj účet to opravdu bolelo) na kosmetice, kterou jsem s sebou vezla a hlavně tomu přičítám mé opálení. Chystám o tom článek.

Druhý den. Strašně to bolelo.
Díky bohu, že to za dva dny zhnědlo!

Stojí a čumí.

Avšak musím poznamenat, že tohle byla opravdu už moje poslední rodinná dovolená. Táhne mi na 21 a být 8 dní v kuse se svou rodinou mi moc nejde. Dokonce jsem byla jeden den přesvědčená, že se odstěhuju, až přijedem domů. Já i mamka jsme ve stejném znamení - štír. Výbušnost, náladovost, .. prostě dva stejný lidi spolu nevydrží dlouho. Ale když jsme od sebe, tak se máme rády!
Stejnak se musím brzo odstěhovat nebo mi hrábne.

Včera jsem volala taťkovi jestli se mohu stavit v neděli večer na návštěvu. A on se mi jen tak letmo zmínil, že mluvil s Evou, jeho kamarádkou a mojí kolegyní a ta se zmínila o tom, že se provozní opravdu líbim a (nechci to zakřiknout!) opravdu uvažuje o tom, že mi nabídnou práci na smlouvu, i když nikoho teď nehledají. Jestli jste čeetli před-předchozí článek, tak víte, že jsem ze své práce opravdu nadšená, ale jsem tam jen brigádně. Musím se v srpnu opravdu snažit a chodim tam co nejčastěji.

Pokaždé, co jsem byla v Turecku naštvaná jsem seděla na recepci a narazila jsem na kurz Travel Hackingu (= využívání a hledání bonusových letenek a hotelových programů takovým způsobem, abyste létali a bydleli co nejlevněji) a tak jsem zaplatila 390 Kč a ve čtvrtek večer jedu do Prahy. Docela mě to pohltilo a už jsem si nějaké informace vyhledala. Nemůžu se dočkat, až se setkám s lidma, co to také zajímá.

Couchsurfing (= internetová služba bezplatného ubytování) aneb včera jsem se zaregistrovala a uvidíme kam se podívám, kdo mě ubytuje. Určitě to považuju za rizikové, proto chci zkusit nejdříve něco v Německu třeba. Ovšem mě strašně zaujalo, že stejné nadšení pro cestování sdíljí i ostatní lidé. Až jednou budu bydlet ve svém, tak rozhodně budu ubytovávat také. Kamarádka s tím má jen kladné zkušenosti, ubytovává někoho pořád. 

A ještě pár fotek:

Kaňon v horách Taurus.

Nevim, proč mě fotí, když jsem očividně naštvaná.


Rodinná fotografie.

Vlny jako kráva.

Marky a moře

Ahooooj!




6 komentářů :

  1. Ty máš hezký ty vlasy! Nebledne ti ta rudá na sluníčku rychlejš než normálně?
    S Kanárama by mě to strašně nasralo. Ani ne kvůli tomu místu, ale řekni mi, co je to za jednání, že prostě někdo přestane komunikovat?

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky, také bych se tam někdy chtěla podívat. Budu moc držet palečky aby Ti práce vyšla, vím jak to s dnešní prací je, proto se vracím na dva roky do školy na nástavbu, ale co, je mi přeci jen 19 :) Docela jsi mě pobavila s odstěhováním, já si sama nedovedu představit že bych zase bydlela s našima :)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky se těším, až začnu ubytovávat, ještě sem nevyrazila, takže zkušenosti nemám, ale už se těším!

    OdpovědětVymazat
  4. Doufám, že mi vše brzy popovídáš naživo ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Buď ráda, že jsi tam byla se svojí mámou, já jsem byla na dovče s mámou mého přítele. Srala mě tak moc, že jsem skoro shodila z balkonu! Fakt strašný a člověk nemůže dát ani nic moc najevo :( Grrrrr.
    Každopádně to s tím ubytováním zní hodně zajímavě. Vždycky jsme to chtěla zkusit, už jsem o tom slyšela dřív. Mám ale strach :(

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj! Nominovala som ťa na TAG: LIEBSTER AWARD :) Snáď sa nenahneváš:D :)
    http://misha-book-maniac.blogspot.sk/2014/08/tag-liebster-award.html

    OdpovědětVymazat


Moc vám děkuji za všechny milé komentáře! Vážím si jich :)

Na komentáře odpovídám zde na blogu.