Spring is here!

Jaro je tu. A s ním i pozitivní energie ze sluníčka a těšení se na léto.
Nebo alespoň doufám ...

Můj život se za poslední dva roky změnil až neuvěřitelným způsobem. Z plaché a tiché holky, která tak nějak proplouvala životem se stala pracující, soběstačná a sebevědomá .. holka.  
Odmaturování a moct konečně vypadnout z tohodle státu, jak jsem si přibližně 5 let přála a plánovala bylo nakonec to nejlepší rozhodnutí, které jsem zatím v životě udělala. Rok v Anglii mě neuvěřitelně změnil. A to k lepšímu. Změnil se mi pohled na svět a bohužel jsem asi dospěla rychleji než někteří moji kamarádi. A tak mi z toho docela velkého okruhu přátel zbylo jen 5 kamarádek a i tak je to fuška s nimi udržet krok. Zvlášt u těch 2 nejbližších se kterýma se znám 11 let mi to dává hodně zabrat.

Po návratu z Anglie (červen 2014) jsem ihned začala brigádně pracovat v hotelu, kde jsem v září podepsala smlouvu a do teď jsem tam nastálo jako slečna recepční. Neni to moje vysněná práce, ale věřte mi, že procvičuj trpělivost a sebekontrolu. To byste totiž nevěřili jak umí být lidé otravní, hloupý a neuvěřitelně nevychovaní. A vy pořád stojíte za recepcí, pomalu si necháte nadávat, ale stále se usmíváte a říkát jak je vám líto, že host nemá lepší pokoj, když si zaplatil ten levnější a vysvětlujete proč jim za psího mazlíčka musím načtovat 250 Kč. Sebekontrola a trpělivost. Buď mě to psychicky složí a nebo to zvládnu. Navíc květen a tohle léto bude velká zkouška. Plzeň, hlavní město kultury 2015 mi byl čert dlužnej! Hotel celé léto narvanej od slepa až po střechu.




Takže teď přežívám a snažím s žít. Plánuji červnovou dovolenou u moře a poslední týden v srpnu taky na týden někam do zahraničí. Druhý týden v květnu jedu na víkend do Německa, do dalšího zábavního parku. Tentokrát je to Heide park, kde jsem ještě nebyla a tak se opravdu těším zase po roce na příval adrenalinu a vykřičené hlasivky. Navíc budu pořád v práci, takže ono to snad nakonec rychle uteče. 



Začala jsem žít zdravěji. Chodím do fitka, jím zdravějš a hlavně často. Od Anglie jsm zhubla 10 kg a teď se to snažím nabrat zpět. A vytvarovat svojí postavu. Zatím mohu říct, že se mi to daří. Mám pěvnější břicho, zadek i nohy. A vidět výsledky hned po 3. týdnu je super! V práci se mi smějou, že jsem snad jediná holka, co se snaží do léta přibrat. Nikdo neni zvědavej na vychrtlinu v plavkách, které lezou kosti všude, kde to jen jde. 
Také jsem se minulé září dala na pole dance, který mě neskutečně baví. Ještě je stále co pilovat, ale aslespoň se vždycky mohu těšít na středeční večery u tyče.

Chybělo mi psaní článků a tak se pokusím blog znovu obnovit a začít se mu více věnovat. Zítra jedu na celodenní výlet do Prahy, tak se o víkendu pokusím sepsat zážitky a pochlubit se fotkama!
Doufám, že mi ještě nějací čtenáři zůstali po té dlouhé neaktivitě:)
Mějte se krásně,
Markét

6 komentářů :

  1. Jupí!! Jsi zpět, každou chvíli koukám, zda-li si nepřidala nic nového. A kuk je to tady!
    Budu držet palce aby vám to vyšlo :* A určitě piš častěji bude to super.
    Těším se na další článek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super, jsem ráda, že sem ještě někdo chodí! :)

      Vymazat
  2. Super, že ses opět ozvala! Držím ti pěsti a přeji, ať ti všechno vyjde. Doufám, že se ozveš brzy. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ten začátek - to je přesně můj plán :) Jsem v druháku na gymplu, a i když jsem chtěla jít na výšku, tak teď můj plán zní - po maturitě si jít vydělat, a pak odjet do Anglie!! Prostě se chci osamostatnit a tenhle článek mi dodal motivaci v tom, co chci udělat.. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkný článek. Obdivuji tě. :) A.

    OdpovědětVymazat
  5. To je super, že tě Anglie změnila. Mě tyhle zahraniční cesty změnily hodně. Do tý holky předtím mám hodně daleko. S kamarádama zpět v ČR je to těžší, ale ono se to aspoň protříbí. Kvalita > Kvantita. Jinak přibírání do plavek je vtipný. Jedna moje nejbližší kamarádka se taky snaží přibrat, ale vždy, když o tom mluví, mám chuť ji fláknout! :D hodně nervů do práce recepční!! :)

    OdpovědětVymazat


Moc vám děkuji za všechny milé komentáře! Vážím si jich :)

Na komentáře odpovídám zde na blogu.