Díky!!

Je neuvěřitelné, že téměr rok a čtvrt poté, co jsem zpět v Čechách stále navštěvujete tento blog a píšete komentáře. Dělá mi to neuvěřitelnou radost, ale na druhou stranu si uvědomuji jaký jsem flákač, když jsem se na blog "vykašlala". Slovo je v uvozovkách, protože si na něj často vzpomenu, jen mi došla inspirace a chuť psát.

Rozhodně to tu mazat nebudu, určitě to spoustu teprve nastávajícím Au Pairkám pomůže v rozhodování a v představě jak takový Au Pair život funguje.

Nakoupila jsem tak milion balíčků z Ebay, takže mi vše teď postupně chodí. Možná by si zasloužilo sepsat článek o jednotlivých úlovkách jako inspiraci pro vás. Zkusím to dát dohromady koncem srpna, až mi všechno přicestuje.

V mém životě nic nového není, což je smutné na jednu stranu, ale na druhou se zas chystají změny. Pro mě velké změny a já se těším až se o ně s vámi podělím!

Mějte se krásně,
Markét

2 komentáře :

  1. Jsem ráda, že jsi zase napsala <3 Snad se máš nejlíp :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem ráda, že tohle všechno mazat nebudeš, protože já doufám, že se tři roky k tomu vrátím, budu projíždět tvůj blog a budu se rozhodovat pro au pair :) Snad :D Já chci, abys psala články, protože se mi vždy dobře četly a líbily se mi. Určitě jsem pro aby sepsala články o tom cos si koupila na Ebay. Mrzí mě, že ti došla inspirace a chuť psát, ale snad jednou se vrátíš :))

    Life By Peggie

    OdpovědětVymazat


Moc vám děkuji za všechny milé komentáře! Vážím si jich :)

Na komentáře odpovídám zde na blogu.