1. advent || New In

Vánoční přípravy jsou tu! Já už mám aktivně vše nazdobeno. Letos jsem si na okno koupila světýlkový závěs za 399 Kč v KIKA. Má 3 metry a na okně vypadá krásně jak zvenku, tak zevnitř! Posuďte sami.


Také jsem se byla podívat u nás v obchodním centru, pochytat nějakou menší vánoční inspiraci. Neříkám, že letos ruším Vánoce, ale tak nějak jsem kolem sebe už rozhlásila, že dárky se nekonají. Amerika mě vyšla na vše co jsem měla a to jenom proto, že jsem si ještě před odletem potřebovala koupit notebook a nevyhrálo nic jiného než MacBook Pro. Tím jsem úspěšně vyluxovala svůj účet do poslední koruny. Každopádně moje sada je kompletní a mám vše propojené (vlastním iPhone i iPad) a je to strašně fajn. V NanuNana jsem narazila na boží sovičkový ubrousky za 60 Kč, které jsem také nechat nemohla. 


Bylo mi konečně naučeno se snapchatem. Zase pozdě. Předpokládám, že to moc lidí už nepoužívá. Ale kdyby se tu přece jen někdo našel a chtěl být v obraze, můžete si mne najít a přidat. Snapy z USA budou zase o něco zábavnější!


Do odletu mi zbývá 57 dní a já se strašně těším. Pomalu v hlavě plánuji koho pozvu na svojí menší rozlučkovou oslavu a co si budu balit s sebou. Novou kosmetiku a oblečení už nenakupuji, protože je mi jasné, že vezmu útokem Sephoru hned po první USA výplatě. Jako první bych si tam chtěla koupit paletku od Urban Decay, Naked 3. Proč nenechat hned z první výplaty 50 dolarů za kosmetiku. 

Přeji vám krásný a klidný prosinec a ať vám vše vychází podle vašich představ! Klidně se v komentářích pochlubte čím plánujete obdarovat své nejbližší. Já mam pro mamku zatím jen knížku od jejího oblíbeného autora. S kamarády jsem domluvená, že zajdeme na večeři a strávíme čas spolu, protože já svůj prosinec strávím v práci a na brigádě. Mám před sebou jen 2 volné dny, pak už budou Vánoce!

Mějte se krásně,
Marky

6 komentářů :

  1. milujem sovičky , super servítky " :)

    https://clodyteenmummy.wordpress.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Ten závěs je krásný, ale už vidím, co by s ním udělal náš kocour :D A sovičky taky super :))
    Já se pokusím co nejvíc dárků nakoupit dnes, tak snad budu úspěšná :)
    Infinity of Colors

    OdpovědětVymazat
  3. Těší se na report ! Mac je prostě parádní! Taky bych potřebovala nový ntb :(

    OdpovědětVymazat
  4. V NanuNaně mě taky zaujaly ubrousky, ty s Vánoční tématikou mají krásné a za přijatelnou cenu :)
    Ta výzdoba okna, záclony..vypadá skvěle, to se opravdu povedlo! :)

    ChicByJane.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Ach ten Apple! Prečo nie je ich store aj u nás? :D
    Pozývam teba a tvoje čitateľky na vianočnú giveaway na mojom blogu:
    http://rebelliouslily.blogspot.sk/2015/11/christmas-giveaway.html

    OdpovědětVymazat


Moc vám děkuji za všechny milé komentáře! Vážím si jich :)

Na komentáře odpovídám zde na blogu.