#2 || MATCH!

A je to tady. S radostí bych vám všem chtěla oznámit, že jsem našla rodinku a 25. ledna odlétám směr New York City, kde strávím pár dní a 29. ledna se přesunu k rodince hned kousíček od Washington DC.

E-mail od Cultural Care
Rodina se zdá být opravdu fajn. Mám z nich skvělý pocit, jsem v kontaktu s jejich Au Pairkou, kterou budu střídat. Píšeme si každý den a tak nějak mně pomalu připravuje na to jaké to tam bude. Je u nich druhým rokem, takže doufám a jsem tak nějak přesvědčená, že žádný problémy nebudou.

Mají 3 děti - Holku (12) a osmiletá dvojčata, holku a kluka. Děcka chodí do školy, ráno je odváží rodiče, takže můj pracovní den bude začínat až ve dvě hodiny odpoledne. Uvařím večeři, děti přijedou ze školy, uděláme úkoly a pak je budu rozvážet po aktivitách. Toť moje náplň práce.

Pomalu se začínám zapojovovat do dění tam, protože vím, že bude snažší odjíždět a mít tam nějaké základy. Jsem v kontaktu s jednou češkou, která žije kousek a vše mi tam první víkend ukáže.

Nemůžu tomu uvěřit, mám natočenou svou reakci, tak z toho pak sestříhám video. Takže jo - je to tady lidi! 25. ledna OPĚT BALÍM KUFRY xx




Články budou častější, zábavnější a hodlám vás celým svých USA dobrodružstvím protáhnout sebou!

Mějte se krásně,
Marky

             

11 komentářů :

  1. Jé, to je super! Jsem ráda, že jsi zase tak aktivní, bála jsem se, že už s blogem skončíš a nejednou tohle. �� Moc ti to přeju.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji mnohokrát. Vracející se čtenáři dělají největší radost.
      A kdo mě zná ví jaký jsem cestovatel. I když jsem na chvilku sešla z cesty, zase jsem našla cestu zpět :) Články teď budou často!

      Vymazat
  2. Takže východní pobřeží :)) Těším se na články!

    OdpovědětVymazat
  3. Marky, to je super! Jsem za tebe tak ráda, tu Ameriku ti přeji už od té doby, co ses vrátila z Anglie, takže konečně! Moc, moc, moc se těším na všechny americké články a věř tomu, že se mých komentářů už nezbavíš :D

    Astor Perfect Stay 24H & Catrice Camouflage Cream

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak už jsem psala .. jsem strašně ráda za vracející se čtenáře a tebe si pamatuju!! :)) Články smaozřejmě budou a častěji.

      Vymazat
  4. Jupí, tak to ti přeju! :) A těšim se na články a na fotky na instagramu :)))

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluju! :) Jsem sice nový čtenář, ale protože blogy já mám ráda, přečtu si časem i všechno z tvého roku v UK. :D a taky doufám v to, že i mě tu ráda uvidíš :D
    Těším se na další články, fotky a videa! ;)
    S láskou An:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Samozřejmě i za nové čtenáře jsem ráda! :)) Děkuji!

      Vymazat
  6. Gratuluji k rodině! :) Jé, jak já se těším, až se to bude zdát i u mě reálnější. :))

    OdpovědětVymazat


Moc vám děkuji za všechny milé komentáře! Vážím si jich :)

Na komentáře odpovídám zde na blogu.