#1 || USA - Jak to všechno začalo

Čas vám vše objasnit. Mývala jsem spousty čtenářů, bohužel už jsem rok a půl zpět z Londýna a život v Čechách prostě zajímavý ničím není. Posledních 5 měsíců bylo opravdu těžkých. Pomalu jsem zjišťovala, že tady nejsem šťastná a chybí mi cestování. Byla jsem teď na víkend v Londýně navštívit svou bývalou rodinku, ale to mě akorát utvrdilo v tom jak mi ten život jinde chybí. A tak mě to konečně dokopalo dokončit přihlášku do USA.

Už týden je mi 22 let .. přeci v tom nejlepším věku nezkejsnu za hotelovou recepcí. Za posledních 5 měsíců jsem dostala dost podmětů k tomu se sebrat a odjet. A to co se stalo za poslední týden a půl mě jen utvrdilo v tom, že jsem se rozhodla správně. Žádná procházka růžovým sadem to nebyla a jsem ráda, že bude brzy konec. Zítra oficiálně podávám v práci výpověď. Neoficiálně už to za mě udělala kolegyně. Čímž jí musím velice poděkovat, protože to byl jeden z hlavních podmětů proč končím.

A tak jsem obepsala všechny dostupné agentury - CoolAgent, Student Agency a Cultural Care a začala dělat průzkum, která z nich mi bude nejlépe vyhovovat. Neřeknu vám přesně proč, ale rozhodla jsem se pro Cultural Care. Je sice trošku dražší než ostatní, ale za kvalitu a profesionální přístup se platit musí. A musím říct, že jsem se rozhodla dobře, protože ten profesionální přístup tam rozhodně narozdíl od ostatních je. Do hodiny vám odepíšou na e-mail, poradí nebo vám rovnou zavolají.

Přihlášku jsem dokončila během dvou dnů, pak mi jen obvolali reference a bylo to. Suma sumárum - do týdne od začátku vyplňování přihlášky jsem byla schválená agenturou. Do 6 hodin od schválení se mi ozvala první rodina.

Washington DC
Rodina bydlí kousíček od Washingtonu. Mají dvě děti, kluka 9 a holku 11 let. Hned v pátek ráno jsem jim psala, že se mi jejich profil líbí, ale bohužel se mi nikdo neozval. Trošku mi to štvalo, protože jakmile máte jednu rodinu v profilu u Cultural Care vás ostatní rodiny nevidí. A tak sem začala ztrácet pomalu zájem, protože mi přišlo, že mě připravujou o možnost hledat dál. Na dnešní dopoledne jsem měla naplánované je z profilu odstranit. A co se nestalo. Tradičně první věc co udělám, když otevřu oči je, že vezmu iPhone a zkontroluji e-mail. Bum! Napsali .. přihlásila jsem se do profilu a dokonce si mě i smazali z profilu, takže už bych zase měla být viditelná pro ostatní.
Bohužel chtějí nástup prosinec/leden, tak jsem jim psala, že pokud u nich není problém s nástupem konec ledna/únor, tak mi můžou zavolat na skypu. Mam takové tušení, že to problém bude.
Nic s tím nástupem neudělám, protože výpovědní lhůta končí posledního ledna. Budu si moci vybrat ještě nějakou dovolenou, ale na začátku ledna prostě neodletím, ani kdybych se postavila na hlavu.


I když mám tušení, že to s touhle rodinkou nevyjde, stejnak se těším až se ozve další. Baví mne pročítat profily a představovat si kde skončím.

A tak pomalu začíná mé dobrodružství v USA! Blog obživne, mám zas o něm psát a bude zase o trochu zajímavější. Pokud jsou tu ještě stále nějací čtenáři, co můj blog sledují už od mého Londýnského dobrodružství - hlašte se v komentářích. Ráda bych věděla, zda někdo zůstal :)

Taky jsem vytvořila FB stránku, kam budu pravidelně přidávat po odletu fotky a informace - tak pokud chcete být o nových příspěvcích a všem informováni, stačí kliknout > "like".

Mějte se krásně,
Marky

16 komentářů :

  1. Hlásím, že jsem stále zde a těším se na čtení dojmů z USA :) Hodně štěstí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super super! Ráda tě "vidím" a děkuji :)

      Vymazat
  2. Ani si nedokážeš představit mou radost, když jsem to zjistila! Fandím ti už od té doby, co jsi byla v Anglii a vždy jsem si přála ať ti Amerika vyjde. Je to super a já se moc těším na tvé články :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to jsem ráda a ještě raději slyším, že pořád blog navštěvuješ. Rodina z Washingtonu bohužel nevyšla, ale bude další :)
      Marky

      Vymazat
  3. Jé, to je super, že bude blog pokračovat, je to totiž můj nejoblíbenější au pair blog! Hodně štěstí v Americe, těším se až si o tom počtu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za milá slova :) Nezapomeň sledovat i stránku na facebooku, bude to tam trochu aktuálnější :)

      Travelling the world - Marky's adveture

      Vymazat
  4. USA ti tiše závidím, ale přeji, ať se ti tam líbí :-)

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. já tvůj blog čtu už od doby co si byla v anglii a moc se těším na články z usa tak ať ti všechno pěkně vyjde

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji děkuji :) Jak jsem psala už, sleduj i Facebook - bude to tam trochu aktuálnější :) > Travelling the world - Marky's adveture

      Vymazat
  6. Jupííí! už se nemůžu dočkat nových článků!
    Dobře si vyber Marky :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, zatím své favority mám. Doufám, že to dopadne dobře a já vám všem brzy oznámím kdy a kam odlétám :)

      Vymazat
  7. Super!!! Budu držet palce. Já jsem zrovna jako Au Pair v Německu byla jsem 3 měsíce i v Anglii a při pauze v Čechách jsem byla taky recepční! :D A příští rok chci v červnu taky odletět do USA. Už se šíííleně těším na kompletaci přihlášky a jak píšeš ty - na profily rodin. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ti! Pokud chceš v červnu odletět, tak klidně doporučuji už začát pracovat na přihlášce! Budeš mít na vše dostatek času a čím dřív začneš vybírat, tím lépe :)
      Přeji hodně štěstí!

      Vymazat
  8. Tak to ti držím palce! Když nedopadnou oni dopadne jiná rodina. Já jsem byla tenhle rok v září poprvé v Americe a je to opravdu jinej svět a strašně moc se mi tam líbilo. Návrat a realita tady v ČR pro mě byl velmi těžkým měsícem, než jsem se srovnala !
    Nicole
    Soulmates.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj,
    čtu tvůj blog už vážně dlouho. Tvůj blog mě přinutil k tomu se podívat na to, co to au-pair pořádně je a teď bych také chtěla jet. Jem ráda, že konečně pojedeš do USA. Můžeme dál sledovat kam to vše povede. Hodně štěstí. Naty

    OdpovědětVymazat


Moc vám děkuji za všechny milé komentáře! Vážím si jich :)

Na komentáře odpovídám zde na blogu.