Matching process

Za posledních pár dní jsem byla v kontaktu s několika rodinami, ale ani z jedné jsem neměla dobrý pocit už po pár e-mailech. Těší mne, že je o mně zájem - nikdy jsem nebyla bez rodiny víc jak 5 hodin.

Každopádně agenturu Cultural Care musím vychválit až do nebes, protože 5 minut po té co jsem odeslala e-mail s dotazem už mi zvonil telefon, aby mi vše vysvětlili. Slečna Marika je opravdu skvělá a se vším mi pomáhá.

Skype se Chicagem dopadl dobře. Na léto by mne s sebou vzali na 2 měsíce do San Franciska, což je úžasná možnost a hned jak bysme se vrátili by na nás čekalo štěně. Miluji psy, takže další velké plus. Auto ve volném čase bych k dispozici neměla, ale kdo ho potřebuje v centru Chicaga.
Kathrine byla skvělá.. Optimistická a šíleně sympatická. Probraly jsme základní věci od dětí až po lokalitu.
Strašně mi vadí, že u Cultural Care můžete mít v profilu jen jednu rodinu a ostatní vás prostě nevidí. Zeptala jsem se na to Kat, jak by se postavila k tomu, kdybych jí poprosila, aby sme zůstali v kontaktu, ale z profilu si mě dali pryč, abysme viděli i další možnosti. Třeba narazí na někoho lepšího. Navíc jsem v programu teprve týden, takže mi pořád přijde, že o spoustu přicházím. Probírala jsem to i s paní z agentury, která mě pochopila, ale vysvětlila mi proč to tak je.
Každopádně Kat z toho byla nadšená a pořád mi tvrdila, že je to chytré myšlení a že se jí to líbí. Stále si ale myslím, že nejsem pro rodinu ta pravá.

Následně jsem měla v profilu dvě rodiny a ani u jedné jsem si nedokázala představit s nima žít. Začíná to být mírně frustrující a to jsem v programu teprve týden a dva dny.

I když možná .. Přidala si mne do profilu rodina z Californie, kousek od San Franciska. Z jejich profilu jsem byla naprosto unešená a tak jsme na dnešní večer domluvili skype. S Jennifer jsem si skvěle rozumněla a ačkoliv byla trochu ve spěchu jsem si dobře popovídali, Můžu vám říct, že mám ten správný pocit. (Rada pro holky co jsou též v matchingu: Opravdu ho každá z vás pozná ač můžete být sebevíc přesvědčený, že ne :)) Napíšu jí e-mail ještě s pár otázkami než půjdu spát a uvidíme jak se to vyvrbí .. Každopádně budu hodně zklamaná jestli to nevyjde.

Držte palce a mějte se krásně,
Marky

4 komentáře :

  1. Držím palce, ať najdeš tu pravou rodinku, se kterou se budeš mít fajn! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Je dobře, že se chceš více rozhlédnout :)
    Nicole
    Soulmates.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Moc ti držím palce! A to léto v San Franciscu bych ti strašně přála.. :-) Hlavně ať najdeš skvělou rodinku :-) Měj se moc krásně! Anet. http://aonway.com/

    OdpovědětVymazat


Moc vám děkuji za všechny milé komentáře! Vážím si jich :)

Na komentáře odpovídám zde na blogu.