Au Pair Diary || Balíček

Hey, hou - jsem zpět. S články se roztrhl pytel, co? Po mé skoro roční neaktivitě mě začalo blogování zase bavit. Včera mi přišel od Cultural Care balíček s potřebnými dokumenty jako rozvrh na první 4 dny ve škole v New Yorku, kartička s pojištěním, informace s tím, co je potřeba ještě zařídit a podklady k daním a škole, kde budu muset za rok splnit 6 kreditů.



Také mi přišla úžasně obrovská mapa Ameriky, kterou si plánuju nalepit na zeď v mém americkém pokoji. Asi jsem blázen, ale objednala jsem si pár věcí od Zoelly, které bych si ráda vzala s sebou, protože .. mají roztomilá balení. Snad to bude i tak kvalitní.
Každopádně jsem dnes zaplatila poplatek za vízum, zapsala se na schůzku na ambasádě (14.12. v 8:30) a zúčastnila se předodletového semináře.
Už mi chybí jen výpis z trestního rejstříku, nechat doktorku vyplnit nějaké papíry, nechat si vystavit mezinárodní řidičák a mohu odletět. Zbývá 54 dní do odletu!
Trošku mi mrzí, že jsem zatím nenašla žádného odletového parťáka. Snad někdo bude mít stejný let jako já a nebudu trávit x hodin v letadle sama.

8 komentářů :

  1. to je skvelé moc sa teším na články ..tých 54 dni ujde ako voda,. na kolko ideš? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Oficiálně na rok, ale už teď plánuji prodloužit :)

      Vymazat
  2. Těším se na tvoje zážitky, a proto jsem se stala pravidelnou čtenářkou :) Budu ráda, pokud se mrkneš na můj blog a staneš se mou :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tvůj blog sleduji, snad bude víc článku do budoucna :)

      Vymazat
  3. Ta mapa je skvělá! Můžeš si tam i poznačit, kam by jsi se ráda podívala a potom i kam už jsi se podívala. Také můžeš napsat článek o tom, co bys v Americe všechno chtěla vidět, protože mě osobně by to zajímalo ;)

    54 dní? To se to krátí, krátí,... Užij si ještě Vánoce doma! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Článek určitě bude, už je rozepsaný. Do Vánoc se tu objeví :)
      Už se strašně těším, až budu sedět v letadle!

      Vymazat
  4. Tak to už to máš za chvíli! :) Moc se těším na budoucí články :))
    Infinity of Colors

    OdpovědětVymazat


Moc vám děkuji za všechny milé komentáře! Vážím si jich :)

Na komentáře odpovídám zde na blogu.