iPhone Cases

V dnešním článku bych se s vámi ráda podělila o své obaly na iPhone 5s. Před odjezdem pomalu probíbám své věci a tak nacházím pořád něco nového co bych vám ráda ukázala. Po kliknutí na název obalu se dostanete na stránku, kde si obal můžete zakoupit.


1. Bonjour - tento obal jsem dostala dárkem, na mobilu vypadá moc hezky, ale není to zrovna můj typ, proto jsem ho měla jen 2 dny. E-bay, £0.99

2. Fialová mozaika - dárek od mé úžasné nejlepší kamarády. Je skvělý - Za prvé miluji fialovou, za druhé je mírně pogumovaný, takže se skvěle drží v ruce a za třetí je prostě boží! Vybrat si můžete ze spousty barev. Aliexpress, $1.32

3. I am not alway s bitch, just kidding go fuck yourself - Pro mě to bylo must have! Ve tmě svítí. Bohužel na telefonu nevypadá tak hezky a tak ho nenosím. Jsou tam i slušné nápisy :) Aliexpress, $2.88

4.  Srdíčko - Můj nejoblíbenější obal. Na telefonu vypadá elegantně. Aliexpress, $1.55

5. Transparetní - asi klasika, který má každý. Byl to první obal na iphone než mi přišly objednávky z e-baye, aby byl telefon alespoň nějak chráněný. Bohužel po půl roce zežloutnul. Koupila jsem ho v NC Olympii v Plzni za 200,- Kč

6. Transparetní s obrázkem - strašně tenký silikon, takže skoro nevíte, že máte telefon v obalu :) E-bay, £1.15

7. Fialový bumper - dárek z Athén. Líbí se mi, že chrání rohy i záda telefonu tenkým plastem.
Bohužel jsem žádný takový na netu nenašla, tak tam máte odkaz na podobný. E-bay, 
£2.99

8. Neonový zelený - telefon jsem si koupila na začátku léta a tohle byl hned první, který mi přišel. Měla jsem ho
na telefonu celé léto.  Bohužel jsem nedohledala odkud ho mám.

9. Modrý bumper - Nevim proč jsem ho koupila, neměla jsem ho na telefonu ani jednou. Je z takového tvrdého nepříjemného plastu. E-bay, $2.48

10. Fialový plastový - můj momentální obal. Tenký fialový plast. Fajn se drží v ruce. V nabídce je spousta
krásných barev. E-bay, 
$0.99


To by bylo pro dnešek vše. Dejte vědět do komentářů, který z obalů se vám líbil nejvíc a nebo se pochlubte svými!

Mějte se krásně,
Marky

1 komentář :

  1. Pěkné obaly :) Já mám teď nový telefon a koupila jsem si obal co je jakoby zrcadlo, vypadá to pěkně :D Ty transparentní silikony zežloutnou vždy, s tím se musí počítat no :/ :)

    OdpovědětVymazat


Moc vám děkuji za všechny milé komentáře! Vážím si jich :)

Na komentáře odpovídám zde na blogu.