Plány aneb co bych ráda v USA viděla

Jak někteří z vás už ví, 25. ledna odlétám na pár dní do New York City a 29. ledna se přesouvá můj život na minimálně rok do Washington DC. V dnešním článku bych se s vámi chtěla podělit kam bych se během toho prvního roku ráda podívala. Jelikož už teď plánuji prodloužit, mám to prozatím rozplánované následně: První rok východní pobřeží, druhý rok západní pobřeží.


1. New York City
Město snů. Už od 14 let si přeju se tam podívat. A je to první město, které v USA uvidím. Škoda, že budu zavřená 4 dny ve škole od rána do večera. Třetí den je sice odpolední výlet do NYC, ale to stihneme vidět jen to nejpodstatnější. A jelikož budu bydlet "jen" 4 hodiny autobusem, určitě plánuji minimálně 2-3 víkendy strávit v tomto městě a pořádně ho prozkoumat! Rozhodně jeden z víkendů bude prosincec 2016, protože vánoční New York si přece nemohu nechat ujít!


2. Florida - road trip
První USA roadtrip bych měla naplánovaný už na začátek června. Z Washington DC bych letěla do Maimi, kam by přiletěla i má kamarádka z Bostonu. Půjčili bysme si auto a jeli po pobřeží na dva dny do Orlanda, kde bych chtěla navštívit Universal Studios - rozděleno do několika parků - za mě určitě Islands of Adventure a Universal Studios Florida. Následně do Tampy a Fort Meyers na jeden den a k večeru zamířit do Key West, což jsou úžasné ostrovy v mexickém zálivu, kde bychom strávili pátek - neděli. Co mi přijde naprosto neuvěřitelné je takzvaná "ocean highway" a je to dálnice vedoucí mezi jednotlivými ostrovy. Zakončili bysme to opět v Miami a odtud zpět domů. Road trip je zatím v plánu a pořád něco upravujeme, aby se tam toho vešlo co nejvíce, ale zároveň jsme také jen neseděli v autě celých 5 dní. 


3. Hawaii
Zatím jsem nezjišťovala ceny ani jiné podrobnosti, ale přibližně v říjnu bych se ráda podívala na týden na Havajské ostrovy. Chtěla bych to pojmout formou aktivní dovolené a vidět sopky, podmořský život, zkusit si surfování a taky se chvilku válet se na krásných plážích.


4. Six Flags America - Washington DC
Kdo mne zná ví jaký jsem adrenalinový šílenec a Six Flags je dream come true. V momentě co jsem zjistila, že ho budu mít skoro "za rohem" jsem málem zešílela. Všechny zábavné parky v Evropě už mám za sebou a teď se posouvám na ten americký level. Vedle v New Jersey je Six Flags Great Adventure, takže tam se určitě taky budu chtít podívat.


5. California Road Trip
Kalifornii mám v plánu až druhý rok. Ráda bych našla rodinu na západě, abych zažila život i na druhé straně. Mezi must-see patří Grand Canyon, Las Vegas, Los Angeles, Yosemitský národní park a San Francisco!


6. Seattle, Vancouver a Chicago
Tyhle města vidím na nějaký prodloužený víkendy. Seattle a Vancouver v Kanadě jsem relativně blízko u sebe, takže to by se dalo zvládnout na jeden zátah. Navíc kdo kouká na Grey's Anatomy záběry Seattlu zná až moc dobře a ví jak krásné město to je. Chicago podle mne stihnu ještě první rok, ale není to nic, co by mne vyloženě úplně lákalo.


7. Texas
Jak si představujete, že vypadá Texas? Strašně ráda bych se podívala do Houstonu, San Antonia a Austinu. Všechny tři města jsou relativně blízko u sebe, takže by se to za prodloužený víkend zvládnout dalo .. nějaký spontánní road trip třeba. Houston je každopádně must-see!

© all photos in this article was found on google.com

Zatím jsem nejvíce nadšená z road tripu na Floridu, protože ho pomalu začínáme plánovat. A taky z jarního víkendu v New York City. Strašně se těším až se o všechny tyto místa s vámi podělím prostřednictví článků a videí! 

Jaká místa v USA byste rádi navštívili vy?


10 komentářů :

  1. Úžasné tipy ♥ Ja chcem tiež vidieť všetky tieto miesta a ešte omnoho viac :)

    Zároveň by som ťa chcela srdečne pozvať ku mne na GIVEAWAY v ktorej si môžeš zasúťažiť aj o voňavé produkty značky Yves Rochcer ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Jééé tys ty Tvé sny sepsala <3 Já bych určitě zavítala do LA, ale to tam máš napsané :) A musíš si někde zasurfovat! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bych si strašně přála na Hawaji :))

      Vymazat
  3. NY, California a Seattle tam by som sa aj ja rada pozrela :)

    OdpovědětVymazat
  4. Prajem ti, nech si všetky výlety splníš :)

    Bari Bircak

    OdpovědětVymazat
  5. Abych řekla pravdu, tak úplně nejvíc mě zaujala ta dálnice napříč ostrovy, vůbec jsem o ni nevěděla.. a chci ji vidět! :D :)
    Infinity of Colors

    OdpovědětVymazat
  6. Hezké plány. Mě láká nejvíc ten Vánoční New York :)
    veronicaslife8.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. No, jak já ti budu závidět! Už abys odjela, hrozně se těším na články o všech těch místech, určitě to bude úžasné, hrozně ti to přeju! :))

    OdpovědětVymazat


Moc vám děkuji za všechny milé komentáře! Vážím si jich :)

Na komentáře odpovídám zde na blogu.