Rok 2016 - Seattle, Washington

Odpočítávám dny do odletu. A nebo neodpočítávám.
Je to jako na horské dráze. Člověk by řekl, že když už tím jednou prošel bude všechno napodruhé jednoduší. A ono není. 

Mezi svátky si mne do profilu přidala rodina ze Seattlu. Strašný sympaťácí a tak jsme za týden matchnuli. Je to taťka s přítelkyní a dva malí kluci. Je s nimi hrozná sranda.

1. února v 7:00 odlétám do Londýna, kde přesednu na letadlo do New York City a 5. února sednu na letadlo v New York City a odletím na druhou stranu Spojených států, do Seattlu - města Chirurgů! (kdo z vás taky sleduje Grey's Anatomy?!)

Předevčírem jsem od agentury obdržela letenky. V tu dobu jsem začala panikařit, protože jsem si uvědomila jak málo času mi zbývá. Až do 28. ledna budu chodit do práce, takže bohužel moc času na loučení mi nezbyde. Možná je to tak lepší.

Momentálně se nacházím na týden v Londýně. Jsem strašný cestovatel. Bydlím u své bývalé rodinky a pomáhám jim. Holky ze mne byly strašně nadšené. Je to zvláštní být zpátky. Zase uklízím a peru. Žehlím a venčím psa. Nostalgicky jsem si přočetla pár starých článků, z dob kdy jsem jim tu ještě dělala Au Pair. Ale je fajn všechny vidět. Steve i Lara mne hrozně s Amerikou podporujou a dali mi neuvěřitelně krásný reference. 

O víkendu se chci jet naposledy na delší dobu podívat do centra Londýna (jakobych tam už letos 4x nebyla .. ) a taky jít v pátek vše zapít s kamarády, co Británii ještě neopustili.

Sledujte mne na instagramu pro více fotek! Těším se na natáčení a psaní článků z USA. Určitě to bude bavit víc i vás.

Mějte se zatím fanfárově a snad jste si přes svátky dostatečně odpočinuli!



8 komentářů :

  1. ach Londýn :)) a Nera závidím!

    OdpovědětVymazat
  2. Moje najobľubenejšie mesto. Zavidim.
    Www.citygirl159.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Je super, že udržuješ vztahy i s bývalou rodinou :) Už se těším na články ze Seattlu:)

    OdpovědětVymazat
  4. Byla jsem strašně překvapená, když jsem viděla, že jsi na blogu zase aktivní! Strašně dlouho jsem tu nebyla :) Přeju ti hodně štěstí v Americe :) Ráda bych se tě zeptala na to, co mě za tebou po takové době přivedlo. Chtěla bych zkusit studium v Anglii. Myslíš, že by bylo možné být v Anglii jako au-pair a zároveň u toho studovat? Děkuju! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahh, ráda vidím čtenáře z dob UK! Teď zas nějakou dobu články budou :)

      Co mne k tomu přivedlo? Nuda a jen starosti v Čechách. Chybí mi ta cestovatelská pohoda. Člověk se potkává jen s lidmi co také cestujou a cestování milujou. A taky ta Au Pair pohoda. Vyzkoušela jsem si teď rok a půl pracovat a pracovala jsem opravdu hodně. Klidně x 12 hodinových směn za sebou. Moje maximum bylo 23 dní v kuse. Byl to blázinec .. A chci poznávat svět. Chci procestovat Ameriku :)
      Myslíš Full-time studium? To nevím, ale asi to bude makačka .. doporučila bych ti se přidat do nějaké Au Pair skupiny na FB a poptat se tam. Určitě se najde někdo, kdo bude mít zkušenost :)

      Vymazat
  5. Já mám z tebe strašnou radost, Marky! Těším se na tvé články z Ameriky. Jinak já mám Seattle spojený s Christianem Greyem, haha :D

    Benefit They're Real

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jej, no vidíš! To mi nedošlo .. ale potkat Jamieho by nebylo zrovna zlé! :D
      Taky se hrozně těším, už jen 22 dní!

      Vymazat
  6. Gratuluju k matchi!! Taky se těším, až budu vědět, kam se dostanu. Musím konečně natočit video, do kterého se mi ale vůbec nechce, haha. Ať mi konečně můžou zkouknout profil a jsem viditelná.

    Good luck! :)

    OdpovědětVymazat


Moc vám děkuji za všechny milé komentáře! Vážím si jich :)

Na komentáře odpovídám zde na blogu.