Au Pair Diary #3 || Praha - Londýn - New York - Seattle

Jsem zpět! Jsem zabydlená a jsem v Seattlu.

První týden byl těžký, sotva jsem se dostala k počítači. V New Yorku na letišti si mne nikdo nevyzvedl, takže jsem tam dvě a půl hodiny seděla a čekala. Nakonec to po pár telefonátech dopadlo dobře - nechtějte vidět moje vyúčtování za český telefon. Je dvakrát větší než normálně.

Škola v New Yorku byla nudná. Díky bohu jsme měli fajn třídu, byli v ní jen lidi co měli velmi dobrou úroveň angličtiny, takže byla i legrace. Vyučování ... no po 5 letech jsem se vrátila do školy, tak si to představte. Docela jsem trpěla. Pořád nám jen opakovali - nenechávejte děti samotné, nekrmte je kuřecími nugetkami a nenechávejte děti samotné.
Každopádně jsem vše přežila a ve čtvrtek jsem si zaplatila výlet na Manhattan. Byla jsem trošku zklamaná, protože za $50 jsem očekávala trochu víc než jen sedět v autobuse a občas vyskočit a kouknout se co je okolo. Výhled z Rockfeller centra byl nepřekonatelně nádherný. Rozhodně doporučuji, prý je lepší než z Empire State Building! Posuďte sami .. :)


Pátek byl ve znamená cestování - opět. Tentokrát jsme ale cestovali ve skupinkách, takže jsem nebyla úplně opuštěná. Celý týden ve škole jsem byla ve skupince 4 lidí - Kluk a holka z Austrálie a jedna holčina z Německa. Holčina z Austrálie bydlí 20 minut ode mně v Seattlu, takže jsme chodily všude spolu. A také jsme spolu letěly i když jsme každá seděly na jiné straně letadla.

Let z New Yorku do Seattlu jsme měly kvůli sněhu zpožděný o 5 hodin. Nuda na letišti, nuda na letišti, nuda na letišti. JFK letiště přecpané naštvanými lidmi. Všichni jsme měli zpožděné lety kvůli sněhu a špatné situaci ranvejí.


S 5 hodinovým zpožděním jsme úspěšně dorazila do Seattlu, kde si mne Chris vyzvedl a odezl mne do mého nového domova. Ukázal mi domek, který je maličky, ale útulný (aspoň neni moc co uklízet!) a já následně usnula a budila se každé dvě hodiny. Výhled z mého pokoje nad ránem je něco naprosto nepřekonatelného. Mrakodrapy v Bellevue, zasněžené hory a jezero Washington.


Víkend jsem strávila s rodinou. Vzali mne s sebou na oběd a na večeři. Ukázali mi okolí a v úterý jsme s Chrisem zařídili vše potřebné okolo auta a zařízení Social Security Number. Také jsem poprvé řídila svoje nové-staré auto a projela se v Chrisově obrovském autě s automatem. Nedobrovolně. Chtěl, abych mu pohlídala auto a hlídala jsem tak pořádně, až mi ujel s tím mojim. Nechal mě tam sedět tak dlouho dokud mi nezbylo nic jiného než to překousnout a řídit to jeho obrovské s automatem. Byl to pro mě problém, protože jsem automat nikdy neřídila a nikdy mi nikdo neukázal jak se to dělá. Stejnak mi nezbylo nic jiného než přijít na to jak se s tím rozjet. Po 5 minutách jsem mu odpustila, protože jeho auto je naprosto skvělý!

Už mám vše vybaleno, už se cítím jako doma. Sestříhala jsem video z mého začátku, které je takové kostrbaté, protože nebyl čas vše natáčet. Táhnete za sebou 2 velké kufry, takže nemáte ruce, které byste použily. Do týdne by mi měla přijít GoPro kamera, tak se do toho konečně pustím pořádně!


Doufám, že se máte krásně a děkuju za všechny milé komentáře pod minulým článkem! Slibuji, že se s blogem polepším a budu víc fotit.

Pokud chcete pravidelný přísun fotek a života z US nezapomeňte mne sledovat na INSTAGRAMU a FACEBOOKU.

Mějte se krásně,
Marky


2 komentáře :

  1. Skvělý článek i video. Moc se těším na další fotky, protože všechny, které jsem zatím viděla, jsou úžasné. Hlavně že se ti tam líbí. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Myslím, že jsem ti pod video zapomněla napsat, že se mi moc líbí jak jsi video sestříhala a vůbec celkovou úpravu i zvuku a podobně. Nevím, jestli tě to potěší :D ale já mám hrozně ráda, když nemusím pořád něco zesilovat/zeslabovat nebo tak něco.. :D prostě jsi mě potěšila.. tak snad potěší i tebe, že se mi to video tak líbí, že už jsem ho viděla vícekrát :D
    Zdraví Annie :)

    OdpovědětVymazat


Moc vám děkuji za všechny milé komentáře! Vážím si jich :)

Na komentáře odpovídám zde na blogu.