Jídlo, příroda a nebezpečí

Konečně jsem se na chvilku také dostala k počítači. Minulý a celý tento týden byla děcka nemocná, takže jsem moc času pro sebe neměla. Ale zítra už oba pofrčí zase zpět do školy. Svoboda!

Víkendy trávím venku s kamarády a včera večer jsem se dokonce dostala i do koktejl baru, což bylo naprosto boží. Seděli jsme v pátém patře na venkovní terase a i přes to, že mi byla zima se mi dovnitř nechtělo ani trochu.
Seattle je krásné město .. z dálky. Z centra jsem dost zklamaná. Všude je to samý bezdomovec nebo feťák. Bylo mi ale řečeno, že to je Amerika. Tak nevím. Okolí Seattlu je nepřekonatelně krásné, příroda státu Washington má něco do sebe. Co mě na Americe vadí je, že bez auta je tady člověk v háji. Například co se nákupů týče - v Londýně, všechny obchody jsou v jednom obchodním centru a nemusíte jezdit z jedné strany Seattlu na druhý, protože zrovna potřebujete do jednoho specifického obchodu. To, že je tu levný benzín je tedy velké plus.

 


Mám spoustu plánů, které se začnou zachviličku realizovat. Dnes večer se chystám koupit letenku na víkend v dubnu do .. no počkejte si kam. A nebo projeďte moje sociální sítě, protože na jedné z nich už jsem se zmínila. Strašně se těším! No dobře, nebudu vás napínat. Duben bude ve znamení Los Angeles :)

Pořád fotím, instagram je plný všemožných fotek. A taky jsem v týdnu obdžela svou GoPro kameru, takže čekejte víc videí. Jedno se budu snažit sestříhat už dnes večer.

Včera jsem byla na obědě v Cheesecake factory. Tak strašně moc jsem se přejedla a zakončila to výborným Mango Key Lime Cheesecakem. Řeknu vám, že v životě jsem toho tolik na jednou nesnědla.



Dnes, v neděli jsem jela svou australskou kamarádku vyzvednout do West Seattlu, a že pojedeme do Industrial District na oběd do typické americké diner. Cestou tam jsme se stavili v Targetu nakoupit sladkosti na týden při cestě na oběd jsem zastavila na červenou. Najednou dvě auta před námi vidím dým a paní s hasícím přístrojem. Tak se otočím na Tahliji a řikám: "I think the car in front of us is on fire." (Přijde mi, že to auto před námi hoří.)
Najednou blikla zelená, tak sem se rozjela, že auto předjedu a celý motor v planenech. Benzín co vytékal z auta začal pod autem také hořet. Zatočila jsem doleva směrem k restauraci a najednou auto zahaleno v dýmu a bum.
Naštěstí se nikomu nic nestalo, ale stát tam o pár sekund déle, odnesli bysme to i my. A tak děkuji za další super den, který jsem měla možnost strávit a buďte na sebe opatrní!




BONUS: Tahle se v USA opravují auta :)







1 komentář :

  1. Ty blaho, nastesti jste mely s kamaradkou stesti a stihly jste odjet! Ale i tak to musel byt sok. Moc si uzij v dubnu dovolenou, uz š tesim na fotky! :)

    OdpovědětVymazat


Moc vám děkuji za všechny milé komentáře! Vážím si jich :)

Na komentáře odpovídám zde na blogu.